институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вплив самоставлення підлітка на соціальний статус у шкільному колективі

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Диплом | Страниц: 115 | Год: 2009 | Размер: 152 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

Вплив самоставлення підлітка на соціальний статус у шкільному колективі

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ САМОСТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКА НА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС У ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ 8
1.1. Місце самоставлення в психологічній структурі особистості 8
1.2. Психологічна природа поняття «соціальний статус» та чинники, що впливають на нього 19
1.3. Становлення соціального статусу підлітків у шкільному колективі 24
Висновок до першого розділу 35
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМОСТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКА НА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС У ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ 37
2.1. Обґрунтування експерименту та методики дослідження 37
2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 45
Висновок до другого розділу 61
РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ САМОСТАВЛЕННЯ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 62
3.1. Планування та проведення психологічної програми корекції самоставлення у підлітковому віці 62
3.2. Перевірка ефективності програми корекції самоставлення та його впливу на соціальний статус у підлітковому віці 98
Висновок до третього розділу 101
ВИСНОВКИ 103
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106
ДОДАТКИ 115
Cмотрите также:
Вплив самоставлення підлітка на соціальний статус у шкільному колективі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ САМОСТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКА НА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС У ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ 8 1.1. Місце самооцінки та самоставлення в психологічній структурі особистості 8 1.2. Психологічна природа поняття «соціальний статус» та фактори, що впливають на нього 21 1.3. Становлення соціального статусу підлітків у шкільному колективі 26 Висновок до першого розділу 37 РОЗДІЛ 2 ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМОСТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКА НА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС У ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ 39 2.1. Обґрунтування та методики дослідження 39 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 50 Висновок до другого розділу 66 РОЗДІЛ 3 ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ САМОСТАВЛЕННЯ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 69 3.1. Планування та проведення психологічної програми корекції самоставлення у підлітковому віці 69 3.2. Перевірка ефективності програми корекції самоставлення та його впливу на соціальний статус у підлітковому віці 110 Висновок до третього розділу 110 ВИСНОВКИ 114 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 115 ДОДАТКИ 128 9 шт.

Поняття класного колективу як та його ролі

Зміст Вступ……………………………………………………………………3 Розділ I. Поняття класного колективу як та його ролі………………6 1.1 Класний колектив як соціокультурне середовище виховання і розвитку………………………………………….6 1.2. Роль розвитку особистості підлітка на його подальшу соціальну адаптацію…………………………………………...10 Розділ II. Вплив взаємовілносин в колективі на соціальну адаптацію підлітків…………………………………………………..18 2.1. Поняття соціального становища підлітка в шкільному колективі………………………………………….18 2.2. Стратегія соціальної адаптації підлітків………………..24 Висновок………………………………………………………………28 Використана література……………………………………………...30

Вплив сім’ї на формування особистості дитини

План. Вступ……………………………………………………………….1 Розділ І. Вплив сім’ї на формування особистості дитини..3 1.1. Особливості виховної ролі повних та не повних сімей у формуванні особистості дитини. ……………………………………3 1.2. Вплив сім’ї на одержання першого життєвого досвіду дитини………………………………………………………………… 11 1.3. Найбільш важливі проблеми у вихованні…………………..13 Розділ ІІ. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка………………………………………………………………….17 2.1. Типи сімейних взаємин та їх вплив на підлітка…………….17 2.2 Вплив сім’ї на перехідний період дитини…………………..25 Висновок…………………………………………………………..33 Список використаної літератури……………………………..36

ВПЛИВ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СТИЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА 6 1.1 Суть педагогічного спілкування 6 1.2. Стилі педагогічного спілкування 17 1.3. Роль педагогічного спілкування у формуванні особистості підлітка 26 РОЗДІЛ II. ВПЛИВ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА 34 2.1. Опис програми дослідження 34 2.2. Виявлення стилів педагогічного спілкування вчителів 37 2.3. Визначення особистісних особливостей підлітків 41 2.4. Виявлення особливостей особистості підлітків, що формуються під впливом різних стилів педагогічного спілкування 46 ВИСНОВКИ 60 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 65 ДОДАТКИ 70

Психологія підлітка

Зміст Вступ………………………………………………………………………………2 1. Психологія підлітка………………………………………………….......3 1.1. Загальна характеристика психічного і особистісного розвитку підлітка……………………………………………………...3 1.2. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці………………………7 1.3. Особливості розвитку мислення у підлітка………………………8 2. Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень та розумового розвитку………………………………………………..14 2.1. Сутність і види педагогічного експерименту……………………...14 2.2. Корекційно-розвиваюча тренінгові методика підвищення потенційних навчальних можливостей підлітка……………………..16 Висновок………………………………………………………………………30 Рекомендації для вчителів………………………………………………….31 Використана література…………………………………………………….32 Додаток………………………………………………………………………..34

Роль невірного сімейного виховання, реакції на адиктивну поведінку,втрата стосунків з підлітком

Вступ 3 1. Вплив стосунків з батьками на особистість підлітка 5 2. Адиктивна поведінка підлітка 14 3. Наслідки неправильної поведінки батьків 15 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Соціальний статус і соціальна роль особистості

ПЛАН : 1. Внесок К.Маркса в соціологічну соціологію 2. Соціальний статус і соціальна роль особистості 2.1. Соціальний статус особистості 2.2. Соціальна роль особистості

Відносини та ролі в колективі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Загальна характеристика колективу 5 1.1. Поняття колективу 5 1.2 Психологічна характеристика колективу 7 1.3 Основні види колективів 11 Розділ 2. Відносини та ролі в колективі 15 2.1 Відносини в колективі 15 2.2 Соціальні ролі в колективі 18 Розділ 3. Типові проблеми колективу 20 3.2 Проблема лідерства в колективі 20 3.2 Проблеми професійної зрілості 23 3.3 Конфлікти та конфліктні ситуації в колективі 25 Висновок 29 Список використаних джерел 31

Відносини та ролі в колективі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Загальна характеристика колективу 5 1.1. Поняття колективу 5 1.2 Психологічна характеристика колективу 7 1.3 Основні види колективів 11 Розділ 2. Відносини та ролі в колективі 15 2.1 Відносини в колективі 15 2.2 Соціальні ролі в колективі 18 Розділ 3. Типові проблеми колективу 20 3.2 Проблема лідерства в колективі 20 3.2 Проблеми професійної зрілості 23 3.3 Конфлікти та конфліктні ситуації в колективі 25 Висновок 29 Список використаних джерел 31

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТИХ РИС ПІДЛІТКА.

ВСТУП 3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка 7 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 7 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка 20 Розділ ІІ. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Шмішека 61 Розділ ІІІ. Аналіз отриманих результатів діагностичної та колекційної роботи 64 ВИСНОВКИ 69 Список використаної літератури 72 ДОДАТКИ 74