институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика | Курсовая | Страниц: 88 | Год: 2009 | Размер: 271 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6
1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13
1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26
2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 59

Cмотрите также:
БАГАТОСПРЯМОВАНИЙ ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВАТ „...”

ВСТУП 1 Загальна характеристика підприємства. 3 Аналіз якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 4 Оцінка конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 9 Шляхи підвищення якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 12 Оцінка запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 15 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20

БАГАТОСПРЯМОВАНИЙ ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВАТ „...”

ВСТУП 1 Загальна характеристика підприємства. 3 Аналіз якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 4 Оцінка конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 9 Шляхи підвищення якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 12 Оцінка запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 15 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20

Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності продукції 5 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість продукції яка реалізується на конкурентному ринку 5 1.2. Чинники та критерії конкурентоспроможності продукції 15 1.3. Методичні підходи щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції 19 Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 40 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії GFK Ukraine 40 2.2. Аналіз конкурентного середовища компанії в Україні та власної позиції 59 2.3. Оцінка конкурентоспроможності портфелю послуг компанії та окремих його складових 74 Розділ 3. Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 83 3.1. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності продукції компанії в поточному періоді та довгостроковій перспективі 83 3.2. Концепція забезпечення якості маркетингових досліджень 91 3.3. Економічне обґрунтування шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 111 Висновки 118 Список літератури 122 Додатки 128

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПРОДУКЦІЇ

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 2.ОСНОВНІ НАПРЯМКИ СЕРТИФІКАЦІЇ ПОСЛУГ ХАРЧУВАННЯ 10 ВИСНОВОК 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17

Розробка пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції металургійного підприємства на прикладі ВАТ “ДМЗ”

ЗМІСТ ВСТУП 6 1 ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 9 1.1. Характеристика конкурентоспроможності як економічної категорії 9 1.2 Підходи до оцінки конкурентоспроможності 12 1.3 Особливості конкуренції на ринку продукції чорної металургії 21 2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 27 ДОНЕЦЬКОГО МЕТАЛУРГІЙНОГО ЗАВОДУ 27 2.1 Загальна характеристика підприємства 27 2.1.1 Етапи розвитку підприємства 27 2.1.2 Виробнича структура підприємства 30 2.1.3. Основні показники діяльності підприємства 34 2.2 Комплексний аналіз господарської діяльності підприємства 37 2.3 Аналіз конкурентоспроможності продукції ВАТ “ДМЗ” 48 3 ШЛЯХИ ПІВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ “ДМЗ” 54 3.1 Політика підприємства в області якості продукції 54 3.2 Впровадження енергозберігаючих технологій 61 3.3 Застосування стратегічного маркетингу як напрям підвищення конкурентоспроможності продукції 70 ВИСНОВКИ 80 ЛІТЕРАТУРА 87 Дипломна робота, 86 с., 15 табл., 6 рис, 50 література. Визначено основні риси конкурентоспроможності як економічної категорії. Узагальнено підходи до оцінки конкурентоспроможності. Виявлено особливості конкурентного середовища в металургійній промисловості. Проведено аналіз господарської діяльності ВАТ “ДМЗ” і конкурентоспроможності його продукції. Розроблено пропозиції щодо заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції ВАТ “ДМЗ”, що передбачають, зокрема, активізацію політики управління якістю, впровадження енергозберігаючих технологій, застосування методів і інструментів стратегічного маркетингу. Методи дослідження: системний підхід, традиційні методи статистичної обробки інформації, методи економічного та фінансового аналізу. КОНКУРЕНТОПРОМОЖНІСТЬ, ПРОДУКЦІЯ, ЧОРНА МЕТАЛУР-ГІЯ, ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ, ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ, СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ

Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення

Вступ. 3 1. Принципи конкурентоспроможності продукції. 5 2. Характеристика факторів, що впливають на конкурентоспроможність продукції. 8 2.1. Види ринків та їх характеристика, сучасне становище ринку українських товарів. 8 2.2. Цінова складова характеристики конкурентоспроможності продукції. 13 2.3. Вплив якості на конкурентоспроможність продукції. 20 2.4. Витрати виробництва продукції, їх загальна характеристика. 27 3. Методи вимірювання конкурентоспроможності та шляхи її підвищення.. 33 Висновок. 41 Література. 60 Об’єктом роботи є вивчення думки провідних спеціалістів щодо проблеми конкурентоспроможності продукції. Предметом роботи є визначення факторів впливу на конкурентоспроможність продукції та визначення шляхів її підвищення. При написання роботи були використані навчальні посібники з економіки підприємства, маркетингу, стратегічного планування, управління підприємством та публікації провідних спеціалістів стосовно проблем конкурентоспроможності у пресі.

Система планування інновацій на підприємствах харчової промисловості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙ 5 1.1. Інноваційний розвиток як пріоритет економічної політики 5 1.2. Стимулювання інноваційного розвитку України 10 1.3. Тенденції розвитку харчової промисловості в Україні 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ НА ПРИКЛАДІ ФГ “Назва” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Практика інноваційної діяльності харчового підприємства 23 2.3. Ефективність інноваційної діяльності харчового підприємства 25 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 28 3.1. Інноваційно-технологічні фактори підвищення урожайності та перспектива розвитку виробництва цукрових буряків у ФГ „Назва” 28 3.2. Інноваційно-технологічна модернізація як процес переходу до інноваційної моделі розвитку підприємств харчової промисловості 34 3.3. Інноваційна діяльність вітчизняних підприємств харчової промисловості як фактор забезпечення конкурентних переваг 37 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45-47

Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

Зміст Вступ 4 1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6 1.1. Якість продукції 6 1.2. Конкурентоспроможність продукції 12 1.3. Ефективність і способи її підвищення 17 2. Стандартизація та сертифікація продукції 22 3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26 4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29 Висновки 33 Список використаних джерел 34

Якість та конкрентоспроможність продукції

Вступ 3 1. Поняття конкурентоспроможності продукції 4 2. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 8 3. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 17

Територіальна організація харчової промисловості

Вступ 3 Розділ 1. Визначення місця і значення харчової промисловості в господарському комплексі України 5 Розділ 2. Сучасний стан харчової промисловості в Україні 8 Розділ 3 Територіальна організація харчової промисловості 11 Розділ 4. Перспективи розвитку і розміщення харчової промисловості в умовах ринкової економіки 23 Висновки 29 Список використаної літератури 31