институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ засобами словесних методів

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Диплом | Страниц: 132 | Год: 2009 | Размер: 238 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

Збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ засобами словесних методів

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 9
1.1. Роль природи в розумовому розвитку дошкільників 9
1.2. Використання словесних методів в процесі ознайомлення дітей з тваринним світом 23
1.3. Аналіз сучасних програм і практики роботи дошкільних навчальних закладів 45
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 56
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 58
2.1. Наявний рівень знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ до початку дослідної роботи 58
2.2. Система роботи по збагаченню знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ в процесі використання словесних методів 72
2.3. Вплив словесних методів на збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ 76
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 85
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 87
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90
ДОДАТКИ 97-132

Cмотрите также:
Навчання дітей у повсякденному житті

Вступ 2 І. Особливості розвитку і навчання дітей старшого дошкільного віку 4 ІІ. Шлях переходу від чуттевого пізнання до інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку 9 ІІІ. Організація навчання дітей старшого дошкільного віку 13 Висновки 24 Список використаної літератури 25

Формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту

ВСТУП 3 Розділ І. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 8 1.1. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з елементами математики 8 1.2. Дидактична гра як засіб формування пізнавальної активності 17 1.3. Аналіз альтернативних програм виховання та навчання з проблеми формування пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з елементами математики 36 Висновки до І розділу 39 Розділ ІІ. Дослідно - експериментальна робота з формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 42 2.1. Аналіз стану використання дидактичних ігор математичного змісту для формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку (констатувальний експеримент) 42 2.2. Використання дидактичних ігор математичного змісту, як засобу формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі формувального експерименту) 57 2.3. Вплив дидактичних ігор математичного характеру на розвиток пізнавальної активності старших дошкільників (контрольний експеримент) 61 Висновки до ІІ розділу 65 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ 75-95

Закріплювання та систематизація знань дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор

Вступ 3 1. Дидактичні ігри, як засіб систематизації знань. 6 1.1 Дидактичні ігри в педагогіці. 6 1. 2 Особливості впливу дидактичних ігор на дошкільників. 11 2. Особисте дослідження в сфері впливу дидактичних ігор на дітей старшого дошкільного віку. 20 2.1. Практичнее дослідження впливу дидактичних ігор на старших дошкільників. 20 2.2. Висновки дослідження. 26 Висновок 29 Перелік використаної літератури 31

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 1.1 Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність…………………………………………………………………………...5 1.2 Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 17 Розділ 2. Експериментальна частина 19 2.1 Співпраця ДНЗ та сім’ї з проблемами формування уявлень про соціальну дійсність 19 2.2 Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 36 2.3 Аналіз результатів експериментальної роботи 41 Висновки 44 Список використаної літератури 45

Методика навчання опису дітей старшого дошкільного віку народних природознавчих традицій

ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШАНОБЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ 4 1.1. Основи психологічної та педагогічної літератури присвяченої питанню морально-екологічного виховання дітей-дошкільників 4 1.2. Формування у дітей старшого дошкільного віку поведінки мотивованої природознавчими народними традиціями 11 Висновки до першого розділу 17 РОЗДІЛ 2. ЗАДАЧІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗОБРАЖУВАНОЮ ОПИСУ ТА ВІДОБРАЖЕННЮ НАРОДНИХ ПРИРОДОЗНАВЧИХ ТРАДИЦІЙ 19 2.1. Аналіз відповідних програм 19 2.2. Особливості сприйняття та вираження дошкільниками природознавчих традицій 26 Висновки до другого розділу 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34

Музакальное образование.

ЗМІСТ Вступ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ 1.1. Психолого-педагогічний аспект розвитку здібностей дітей дошкільного віку 1.2. Історико-логічний аналіз проблеми розвитку музичного фольклору 1.3. Класифікація і термінологія дитячого музичного фольклору 1.4. Дидактична роль фольклору у формуванні особистості дошкільника РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ 2.1. Характеристика музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку 2.2. Організація і керівництво процесу розвитку музичних здібностей старших дошкільників 2.3. Динаміка розвитку музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку Висновки Список використаних джерел

Оздоровлення дітей молодшого (середнього старшого) дошкільного віку засобами загартування

План Вступ 3 1. Основні принципи загартовування 5 2. Характеристика традиційних та нетрадиційних засобів загартовування дітей дошкільного віку 8 3. Організація та методика проведення повсякденних та спеціальних загартовуючих процедур 13 4. Стан роботи дошкільної установи по оздоровленню дошкільників 19 5. Впровадження системи роботи по загартуванню дітей дошкільного віку 21 6. Вплив загартування на стан здоров’я та фізичний розвиток дошкільників 24 Висновки 27 Література 28

Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6 1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10 1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17 2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17 2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34

Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття любові до природи в процесі спостережень

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з питань формування у дітей дошкільного віку любові до природи 7 1.2. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дітей дошкільного віку почуття любові до природи 19 1.3. Методика роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 22 РОЗДІЛ 2 27 2.1. Стан роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 27 2.2. Система роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 34 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ

Сенсорний розвиток дiтей старшого дошкiльного віку

Вступ 2 Розділ І. Особливості сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку 3 1.1 Зміст сенсорного розвитку дошкільників 3 1.2 Розвиток сенсорної культури дошкільників 14 Розділ ІІ. Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку шляхом ігрової діяльності 20 2.1 Методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор 20 2.2 Особливості психолого-педагогічного впливу на дошкільників з метою їх сенсорного розвитку 23 Розділ ІІІ. Психолого-педагогічне планування розвитку сенсорної культури дітей старшого дошкільного віку 27 Висновки 33 Список використаної літератури 34