институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Диплом | Страниц: 112 | Год: 2009 | Размер: 332 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»

Доповідь
Роздатковий матеріал
Додатки

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 6
1.1. Сутність та значення туристичних послуг 6
1.2. Класифікація туристичних послуг 15
1.3. Дослідження процесу автоматизації туристичних агенцій 24
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 35
2.1. Організаційно-економічна характеристика агенції 35
2.2. Аналіз асортименту послуг агенції 44
2.3. Оцінка якості послуг агенції 51
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМІВ ПОКРАЩЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 60
3.1. Створення системи управлінського впливу на процес надання туристичних послуг 60
3.2. Створення ефективного сайту туристичної агенції: реклама туристичних послуг 70
3.3. Впровадження нових послуг в діяльність туристичної агенції 80
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100
ДОДАТКИ 107-112
Cмотрите также:
Формування собівартості туристичних послуг (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 12 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 18 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 30 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 30 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 36 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 44 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 44 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 66

Формування собівартості туристичних послуг

курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 11 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 15 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 21 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 21 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 36 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 40 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 49 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 49 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 54 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68-73

Управління собівартістю послуг і цінами на підприємстві сфери туризму (на прикладі туристичної компанії)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ СФЕРИ ТУРИЗМУ 8 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 8 1.2. Управління собівартістю туристичних послуг 12 1.3. Характеристика цінової політики в туризмі 21 РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ НА БАЗІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 34 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 34 2.2. Цінова політика ТОВ «Назва» 53 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 59 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 66 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 66 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 70 3.3. Перегляд цінової політики підприємства 76 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 97

Дослідження конкурентного середовища туристичної фірми

ВСТУП 3-6 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНЦІЇ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 7-27 1.1. Конкуренція в ринковій економіці: виникнення, сутність та необхідність 7-14 1.2. Оцінка конкурентоспроможності туристичного підприємства 15-23 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства 23-27 2. ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ “СИСТЕМА-ТУР” 28-58 2.1. Загальна характеристика туристичної агенції “Система-Тур” 28-39 2.2. Аналіз конкурентного середовища туристичної агенції “Система-Тур” 39-47 2.3. SWOT – аналіз діяльності туристичної агенції “Система-Тур” 47-49 2.4. Оцінка впливу факторів маркетингового середовища на діяльність туристичної агенції “Система Тур” 49-58 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ “СИСТЕМА-ТУР” 59-93 3.1. Можливості підвищення конкурентоспроможності підприємства 59-76 3.2. Впровадження управлінських рішень з метою підвищення конкурентоспроможності туристичної агенції “Система-Тур” 76-93 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94-97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 98-102 ДОДАТКИ

ЗАСТОСУВАННЯ В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ (на прикладі туристичної агенції «Назва»)

курсова-бакалавр, диплом бакалавра ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ 5 1.1 Історія розвитку менеджменту 5 1.2 Сутність методів управління, їх застосування в практичній діяльності 15 1.3 Соціально психологічні методи управління, їх характеристика 22 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «Назва») 27 2.1 Загальна характеристика туристичного підприємства 27 2.2 Аналіз трудових ресурсів в туристичній агенції «Назва» 33 2.3 Соціально-психологічні методи управління на підприємстві 37 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ АГЕНЦІЇ «Назва» 42 3.1 Проблеми в застосуванні соціально-психологічних методів управління в діяльності туристичного підприємства 42 3.2 Пропозиції щодо удосконалення застосування соціально-психологічних методів управління туристичного підприємства 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66-70

Організація паромних перевезень та обслуговування туристів на прикладі компанії "Назва"

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КРУЇЗІВ У СВІТОВОМУ ТУРИЗМІ 5 1.1. Історія та сучасність круїзного бізнесу 5 1.2. Моделі функціонування водного круїзного пасажирського транспорту 10 1.3. Теоретичні аспекти підвищення якості туристичних послуг водного транспорту 15 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ УКРФЕРРІ З ВІДРОДЖЕННЯ КРУЇЗНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 19 2.1. Розвиток туристичних послуг водного транспорту 19 2.2. Історія та сучасність Укрферрі 24 2.3. Оцінки рівня якості туристичних послуг водного транспорту 29 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ВОДНОГО ТРАНСПОРТУ 32 3.1. Перспективи круїзного бізнесу в Україні 32 3.2. Стратегія зростання Укрферрі 34 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41-42

Організація менеджменту соціальних послуг на прикладі кінотеатру "Назва"

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методичні ознаки організації праці менеджменту соціальних послуг 6 1.1. Формування менеджменту соціальних послуг 6 1.2. Основні засади менеджменту соціальних послуг 16 1.3. Менеджмент надання соціальних послуг в Україні 33 Розділ ІІ. Аналіз організації надання соціальних послуг у кінотеатрі «Назва» 46 2.1. Кінотеатр «Назва» на ринку кінопрокату 46 2.2. Проекти київської міської ради з розвитку соціальної мережі кінопрокату 60 2.3. Проект «Соціальний кінотеатр» 68 Розділ ІІІ. Шляхи покращення організації менеджменту соціальних послуг 74 3.1. Узагальненя іноземного досвіду менеджменту соціальних послуг 74 3.2. Основні рекомендації щодо покращення системи соціальних послуг в Україні 94 Висновки 101 Список використаних джерел 106 Додаток. Фінансова звітність кінотеатру «Назва» 111

Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ДОСЛІДЖЕНЬ СПОЖИВАЧІВ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 6 1.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 11 1.3. Маркетингові дослідження споживачів туристичних послуг 19 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВАТ «ГОТЕЛЬ «назва» 21 2.1. Загальні відомості про готель 21 2.2. Маркетингова діяльність ВАТ «Готель«назва» 29 2.3. Аналіз ефективності маркетингової діяльності готелю ВАТ «Готель«назва» 37 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ВАТ «ГОТЕЛЬ назва» 40 3.1. Система маркетингових досліджень у ВАТ «Готель назва» 40 3.2. Пропозиції щодо проведення досліджень споживачів у ВАТ «Готель«назва» 52 3.3. Шляхи вдосконалювання й практична реалізація системи маркетингових досліджень 60 ВИСНОВКИ 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 69 ДОДАТКИ 72-76

Методологія оцінки ефективності управління турпідприємствами (на прикладі турфірми, бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО - МЕТОДОЛІГЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ 6 1.1. Зміст, функції, цілі та завдання управління туристичними підприємствами 6 1.2. Види та методи оцінки ефективності управління 13 1.3. Методологія ефективності управління 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ТОВ «Назва» 18 2.1. Загальна характеристика підприємства та його місця на ринку туристичних послуг 18 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства та організації управлінської діяльності 28 2.3. Аналіз рівня туристичних послуг та результативності управління підприємством 39 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 47 3.1. Підходи до розробки стратегії розвитку підприємств туристичного бізнесу 47 3.2. Пропозиції щодо підвищення ефективності управління ТОВ «Назва» 58 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів та їх впливу на результативність функціонування підприємства 65 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 79 ДОДАТКИ 83-89

ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕЕДЖМЕНТУ 1.1. Суть та елементи операційної системи 1.2. Особливості сфери послуг 1.3. Роль і місце операційного менеджменту в системі управління РОЗДІЛ 2. ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 2.1. Організаційна характеристика туристичного підприємства „Вояж” 2.2. Організація надання туристичних послуг 2.3. Операційна система ТОВ „Вояж” РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ