институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування собівартості туристичних послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Курсовая | Страниц: 73 | Год: 2009 | Размер: 170 кб. | Стоимость: 250 грн. | Смотреть | Купить

Формування собівартості туристичних послуг

курсова - бакалавр

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7
1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 11
1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 15
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 21
2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 21
2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 36
2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 40
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 49
3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 49
3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 54
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65
ДОДАТКИ 68-73
Cмотрите также:
Формування собівартості туристичних послуг (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 12 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 18 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 30 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 30 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 36 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 44 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 44 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 66

Управління собівартістю послуг і цінами на підприємстві сфери туризму (на прикладі туристичної компанії)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ СФЕРИ ТУРИЗМУ 8 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 8 1.2. Управління собівартістю туристичних послуг 12 1.3. Характеристика цінової політики в туризмі 21 РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ НА БАЗІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 34 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 34 2.2. Цінова політика ТОВ «Назва» 53 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 59 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 66 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 66 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 70 3.3. Перегляд цінової політики підприємства 76 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 97

Удосконалення управління собівартістю послуг туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та основні ознаки собівартості туристичних послуг 5 1.2. Основні складові собівартості туристичних послуг 9 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 11 РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Транссервіс» 16 2.2. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 19 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 24 3.1. Економічний аналіз підприємства 24 3.2. Соціологічний аналіз підприємства 35 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 45-52 звітність

Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»

Доповідь Роздатковий матеріал Додатки ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 6 1.1. Сутність та значення туристичних послуг 6 1.2. Класифікація туристичних послуг 15 1.3. Дослідження процесу автоматизації туристичних агенцій 24 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 35 2.1. Організаційно-економічна характеристика агенції 35 2.2. Аналіз асортименту послуг агенції 44 2.3. Оцінка якості послуг агенції 51 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМІВ ПОКРАЩЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 60 3.1. Створення системи управлінського впливу на процес надання туристичних послуг 60 3.2. Створення ефективного сайту туристичної агенції: реклама туристичних послуг 70 3.3. Впровадження нових послуг в діяльність туристичної агенції 80 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100 ДОДАТКИ 107-112

Планування собівартості робіт і послуг на підприємстві

Вступ 3 1. Терміни і поняття собівартості робіт та послуг. Класифікація витрат. Види собівартості. 5 2. Технологія (процедура) планування зниження собівартості робіт та послуг від «нормативної бази на початок планового періоду» 8 3. Аналіз виконання плану собівартості робіт та послуг за плановий період (квартал) 13 4. Необхідність перегляду концепції планування собівартості робіт та послуг. Недоліки планування зниження собівартості робіт та послуг за факторами 19 Висновки та пропозиції 23 Перелік літератури 24

Шляхи розвитку туризму в Україні

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ – ОСНОВА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 6 1.1 Функціонування ринку туристичних послуг 6 1.2 Класифікація туристичних ресурсів (сутнісний підхід) 9 РОЗДІЛ ІІ. СТРУКТУРА ТА ТЕРИТОРІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 14 2.1 Основні тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг 14 2.2 Структура та типологія туристичних ринків 20 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 24 3.1 Сучасний стан індустрії туризму в Україні 24 3.2 Шляхи створення нових туристичних зон 29 3.2 Преспективи розвитку ринку туристичних послуг в Україні 32 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТОК 42

Провести статистичний аналіз розвитку туризму по регіонах на основі стану та розвитку матеріально-технічної бази

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади формування регіонального ринку туристичних послуг 4 2. Діагностика розвитку регіонального ринку туристичних послуг м. Києва 6 3. Обґрунтування напрямів вдосконалення організаційно-економічного механізму регулювання ринку туристичних послуг м. Києва 13 Висновки 18 Література 19

Оцінка виконання плану собівартості продукції (послуг)

ЗАВДАННЯ: 1. Оцінка виконання плану собівартості продукції (послуг) 2. Класифікація та характеристика резервів підвищення ефективності праці робітників туристичних підприємств Задача

Економічний аналіз діяльності туристичних підприємств

План 1. Оцінка виконання плану собівартості продукції (послуг) 3 2. Класифікація та характеристика резервів підвищення ефективності праці робітників туристичних підприємств 9 Використана література 13

Економаналіз діяльності туристичних підприємств (приклади)

1. Аналіз витрат на обслуговування виробництва та управління 3 2. Методика визначення резервів зниження собівартості продукції (товарів, послуг) туристичних підприємств 6 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17