институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: АНКЕТА ГОТЕЛЮ (на прикладі готелю)

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Контрольная | Страниц: 12 | Год: 2009 | Размер: 30 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

АНКЕТА ГОТЕЛЮ (на прикладі готелю)

1. Назва й адреса
2. Рік введення в експлуатацію
3. Форма власності
4. Організаційно-правова форма
5. Відомча підпорядкованість
6. Оргструктура
7. Тип і клас
8. Матеріально-технічна база
9. Характеристика клієнтури
10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності)
11. Характеристика номерного фонду
12. Тарифи (види, система знижок)
13. Підприємства харчування
14. Додаткові послуги (платні, безплатні)
15. Основні статті доходів та основні статті витрат
16. Рівень рентабельності
17. Чисельність працюючих, середні зарплати
18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену
19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність
20. Перспективи і плани розвитку
21. Висновки, пропозиції, зауваження
Cмотрите также:
Організація обслуговування в готельно-туристичному комплексі

1. Документація готельного підприємства 2 2. Форми управління готельними підприємствами в світі і в Україні 5 Анкета готелю „Дніпро” Анкета готелю „Супутник” Список використаної літератури 12

Технологія обслуговування на житлових поверхах готелю на прикладі готелю "Назва"

Вступ 3 1. Аналіз технології надання готельних послуг на прикладі готелю «Назва» 5 1.1. Загальна характеристика підприємства 5 1.2. Склад основних функціональних груп приміщень 8 1.3. Функціональна схема готелю 8 1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху 14 2. Технологія обслуговування на житловому поверсі готелю 16 2.1. Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства 16 2.2. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг 26 Висновки 35 Література 38

Фірмовий стиль готелю

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в системі маркетингового комплексу 6 1.2. Характеристика основних форм і методів маркетингових комунікацій 12 1.3. Поняття фірмового стилю, його складові 20 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 25 2.2. Аналіз господарської діяльності готелю «Назва» 34 2.3. Аналіз фірмового стилю готелю «Назва» 42 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ГОТЕЛЮ «Назва» 45 3.1. Комунікаційні стратегії готелю «Назва» 45 3.2. План вдосконалення фірмового стилю готелю «Назва» 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 62-69

Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ 5 1.1. Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації 5 1.2. Сучасний стан розвитку індустрії гостинності в Україні 11 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «Назва») 22 2.1. Загальна характеристика готелю „Назва” 22 2.2. Організація роботи підприємства готельного господарства „Назва” 28 2.3. Аналіз тенденцій розвитку послуг індустрії гостинності на прикладі готелю „Назва” 35 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ «Назва» 42 3.1. Удосконалення роботи готелю „Назва” у контексті обслуговування 42 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 47 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ 59

УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Сутність та роль механізму управління персоналом на сучасних підприємствах 5 1.2. Процес здійснення управління персоналом на підприємствах готельного господарства 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ГОТЕЛЮ „ ” 17 2.1. Загальна характеристика готелю „ ” 17 2.2. Оцінка здійснення механізму управління персоналом готелю „ ” 20 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ГОТЕЛЮ „ ” 32 3.1. Підходи до покращення механізму управління персоналом в готелі „ ” 32 3.2. Впровадження сучасних інформаційних технологій по управлінню персоналом готелю « » 34 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 42

Контрольна робота економіка готельного та туристичного комплексу

1. Система розваг як складова туристичної індустрії 3 2. Матеріально-товарні ресурси готелю та шляхи їх ефективного використання 7 3. Історія туризму ХХ ст. 10 Тести: 16 1. Укомплектований за правилами візок покоївки має містити: 2. Автоматизований управлінський облік передбачає: 3. Інформаційні потоки готелю у відділі портьє містять інформацію: 4. До інформаційних потоків готелю у господарській службі готелю належить: Література 17

Соціальна відповідальність та етика в менеджменті підприємства сфери туризму (на прикладі готелю "__")

Розділ I - відсутній Розділ II. Аналіз соціальної відповідальності та етики в готелі «__» 3 2.1. Загальна характеристика готелю „__" 3 2.2 Оцінка основних економічних показників господарської діяльності готелю „__" 9 2.3 Аналіз соціальної відповідальності та етики в готелі „__" 18 Розділ 3. Шляхи підвищення соціальної відповідальності та етики готелю „__" 28 3.1 Пропозиції з формування позитивного іміджу підприємства 28 3.2 Напрями підвищення соціальної відповідальності та етики в менеджменті підприємства 33 3.3 Економічна ефективність від запропонованих пропозицій в готелі „__" 39 Висновки та пропозиції 50 Список використаної літератури 54 Додаток. Фінансова звітність готелю «__» за 2006 р. 58

“Організація діяльності з обслуговування туристів” (на прикладі готелю „Дніпро”)

Зміст: Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5 1.1 Готельні ланцюги 5 1.2 Служби готелю великої потужності та особливості надання ними послуг 8 1.3 Господарська служба 14 1.4 Агентство по туризму 15 1.5 Служба громадського харчування 17 Розділ ІІ. Стандарти, що визначають якість обслуговування в готелях великої потужності 20 Розділ ІІІ. Організація обслуговування туристів в готелі Дніпро 33 3.1. Організаційно-управлінська і економічна характеристика готелю „Дніпро” 33 3.2. Аналіз стану особливостей організації обслуговування в готелях великої потужності (на прикладі готелю „Дніпро”) 35 3.2.1. Служба прийому та розміщення 37 Висновки і пропозиції 43 Перелік використаної літератури: 45

Звіт з практики готель

Вступ 3 1. Основні відомості про підприємство 5 2. Організаційна структура готелю 8 3. Функції окремих підрозділів готелю 11 4. Управління обслуговуванням гостей у готелі 16 5. Оцінка основних економічних показників господарської діяльності готелю „Назва" 23 Висновки та пропозиції 25 Список використаної літератури 27

Економіка інфраструктури підприємств туристичної сфери на прикладі готелю (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ ІНФРАСТРУКТУРИ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 6 1.1. Характеристика та особливості готельних послуг 6 1.2. Готельна інфраструктура як основа гостинності 10 1.3. Інформаційні технології в інфраструктурі готелю 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІКИ ІНФРАСТРУКТУРИ ВАТ «НАЗВА» 27 2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства 27 2.2. Аналіз ефективності інфраструктури готелю 40 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ 47 3.1. Управління і проектування якості надання готельних послуг 47 3.2. Управління товарно-матеріальними ресурсами готелю 53 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ