институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Кризи життя та їх вплив на розвиток особистості

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 25 | Год: 2009 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Кризи життя та їх вплив на розвиток особистості

ВСТУП 3
1. ПОНЯТТЯ ПРО КРИЗУ ЖИТТЯ. 4
2. ПРИЧИНИ ТА ПОКАЗНИКИ КРИЗИ. 6
3. ФОРМИ ВИХОДУ З КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ. 10
4. ЗНАЧЕННЯ КРИЗИ ДЛЯ РОСТУ ОСОБИСТОСТІ. 17
ВИСНОВОК 23
ЛІТЕРАТУРА 25
Cмотрите также:
Психологічне формування особистості в підлітковому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Поняття і структура особистості 5 1.2. Основні етапи соціалізації-особистості 10 1.3. Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості 16 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКІВ 20 2.1. Формування особистості в ранньому підлітковому віці 20 2.2. Характерні риси розвитку особистості в старшому підлітковому віці 26 2.3. Особистісні кризи підліткового віку 33 РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 42 3.1. Методика діагностування особистості підлітків 42 3.2. Результати діагностування особистості підлітків 48 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 Додатки

Навчання дітей у повсякденному житті

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ 5 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ В РОДИНІ В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 8 2.1. Родина та повсякденне життя у ній як об'єкт психологічного дослідження 8 2.2. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості у повсякденному житті 10 РОЗДІЛ 3. ВПЛИВ НАВЧАННЯ ДИТИНИ У ПОВСЯДЕННОМУ ЖИТТІ НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ПРОДУКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ 18 3.1. Мета і завдання дослідження впливу на інтелект дитини 20 3.2. Організація дослідження і характеристика досліджуваних груп 21 3.3. Результати практичного дослідження та їх аналіз 24 ВИСНОВКИ 28 ЛІТЕРАТУРА 29 ДОДАТКИ 30

ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА РОЗВИТОК

Вступ 3 1. Сутність поняття “розвиток особистості” 4 2. Фактори соціального середовища, які впливають на становлення та розвиток особистості 7 3. Вплив соціально-виховних інститутів на процес соціального становлення особистості 9 Висновки 13 Література 15

Вплив родини на розвиток особистості

ВСТУП 2 І. РОЛЬ СІМ’Ї В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 3 І.1. Теоретико-методологічний аналіз проблеми впливу родини на розвиток особистості 3 І.2. Родина як об'єкт психологічного дослідження 5 І.3. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості 8 ІІ. ВПЛИВ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ПРОДУКТИВНІСТЬ ДІТЕЙ 16 ІІ.1. Мета і задачі дослідження 18 ІІ.2. Організація дослідження і характеристика досліджуваних груп 19 ІІ.3. Результати дослідження та їх аналіз 22 ВИСНОВКИ 27 ЛІТЕРАТУРА 28 ДОДАТОК 1 29 ДОДАТОК 2 32 ДОДАТОК 3 33

Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини молодшого шкільного віку - 7-11 років

ВСТУП 2 І. РОЛЬ СІМ’Ї В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 3 1.1. Теоретико-методологічний аналіз проблеми впливу родини на розвиток особистості 3 1.2. Родина як об'єкт психологічного дослідження 5 1.3. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості 8 ІІ. ВПЛИВ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ 16 2.1. Мета і задачі дослідження 18 2.2. Організація дослідження і характеристика досліджуваних груп 19 2.3. Результати дослідження та їх аналіз 22 ВИСНОВКИ 26 ЛІТЕРАТУРА 27 ДОДАТКИ 31

Психологія підлітка

Вступ 3 1. Розвиток особистості в підлітковому віці 4 2. Формування особистості в підлітковому віці 7 3. Особистісні кризи підліткового віку 10 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Вплив сім’ї на формування особистості дитини

План. Вступ……………………………………………………………….1 Розділ І. Вплив сім’ї на формування особистості дитини..3 1.1. Особливості виховної ролі повних та не повних сімей у формуванні особистості дитини. ……………………………………3 1.2. Вплив сім’ї на одержання першого життєвого досвіду дитини………………………………………………………………… 11 1.3. Найбільш важливі проблеми у вихованні…………………..13 Розділ ІІ. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка………………………………………………………………….17 2.1. Типи сімейних взаємин та їх вплив на підлітка…………….17 2.2 Вплив сім’ї на перехідний період дитини…………………..25 Висновок…………………………………………………………..33 Список використаної літератури……………………………..36

Природні кризи розвитку та становлення особистості

Вступ 3 1. Описати природні кризи розвитку та становлення особистості, які вони бувають 4 2. Яка соціальна допомога може надаватись при кризах 10 3. Тренінг на дві години «практична допомога людям при кризах розвитку та становлення особистості» 16 Висновки 26 Список використаної літератури 27

Розвиток особистості людини

Вступ 3 1. Сутність особистості та її розвиток 4 2. Чинники, що впливають на розвиток особистості 5 3. Професійний розвиток та навчання людини в організації 8 Висновок 10 Список використаної літератури 11

Трудова діяльність дітей дошкільного віку і її особливості і значення у розвитку особистості дитини

Вступ 5 Розділ І. Дошкільне дитинство 6 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці 6 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника 14 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку 17 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства 21 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку 23 2.1 Діяльність як психологічна категорія 23 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку 24 Висновки 27 Список використаної літератури 28 Об’єкт даного дослідження - розгляд психологічних особливостей розвитку особистості дитини дошкільного віку. Предмет – особливості трудової діяльності і її вплив на розвиток особистості дошкільника. Мета даної роботи – проаналізувавши численні публікації з даної проблематики, підтвердити, систематизувати і узагальнити наявний фактичний матеріал стосовно трудової діяльності дошкільників.