институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Необхідність змін в компанії. Технологія управління змінами ( на матеріалах аптеки)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Диплом | Страниц: 119 | Год: 2009 | Размер: 1055 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

Необхідність змін в компанії. Технологія управління змінами ( на матеріалах аптеки)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИМИ ЗМІНАМИ 6
1.1. Необхідність управління організаційними змінами 6
1.2. Проведення організаційних змін в аптеці 12
1.3. Опір змінам 18
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ АПТЕКИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОСТІ ЗМІН В КОМПАНІЇ 31
2.1. Характеристика діяльності ТОВ "ххх" 31
2.2. Аналіз середовища функціонування аптеки 38
2.3. Виявлення сфер, де необхідні зміни 61
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ЗМІНАМ В АПТЕЦІ ТОВ "ххх" 65
3.1. Можливі варіанти змін в компанії 65
3.2. Оцінювання результатів від можливих змін 83
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107
ДОДАТКИ 114

Cмотрите также:
Стратегічний аналіз компанії Аеросвіт

Вступ. 1.Визначення стратегічного аналізу авіакомпанії 1.1. Сегментація транспортних послуг 1.2 SWOT-аналіз як інструмент стратегічного аналізу 1.3. Конкурентоспроможність компанії на українському ринку. 2.Управління стратегічними змінами компанії. 2.1. Організація стратегічного маркетингу. 2.2. Визначення стратегічних змін етапу життєвого циклу компанії. Висновки. Використана література

Стратегічний аналіз МТС

Вступ 2 1.Характеристика процесу стратегічних змін 2 1.1.Етапи процесу змін: коротка характеристика 3 1.2.Переваги обмеження культурного підходу до впровадження стратегічних змін та особливості його застосування 9 1.3.Значення інформації в процесі життєдіяльності підприємства 13 2.Стратегічний аналіз діяльності компанії МТС 13 2.1.Техніко-економічна характеристика компанії МТС 16 2.2.Аналіз стратегії 18 3.Впровадження стратегічних змін на підприємстві 24 3.1.Діагностика визначення ключових компетенций підприємства 24 3.2.Аналіз впливу етапу життєвого циклу підприємства на управління змінами 25 Висновки 31 Список літератури 32

УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИМИ ЗМІНАМИ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття організаційних змін на підприємстві 5 Розділ 2. Система управління організаційними змінами 12 Розділ 3. Подолання опору персоналу до організаційних змін 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28

Управління конфліктами, змінами та стресами в організації, засоби виявлення конфліктів

Зміст. Вступ. 3 1.Управління конфліктами, змінами та стресами в організації. 5 1.1 Причини конфліктів в організації та типи менеджметну і характеру людини. 5 1.2 Стилі управління конфліктами і засоби їх виявлення. 16 2. Аналіз господарської діяльності ВАГ “Києво-Святошенської аптеки № 5”. 22 2.1 Стан фармацевтичного ринку України в порівнянні з закордонними сусідами. 22 2.2 Динаміка розвитку фінансово-господарська діяльність ВАГ “Києво-Святошенської аптеки № 5”. 24 2.3 Технічний рівень обладнання ВАТ “Києво-Святошенської аптеки № 5”. 27 3. Пропозиції щодо вдосконалення роботи ВАТ “Києво-Святошенської аптеки № 5”. 29 Висновок. 32 Список використаних літературних джерел. 34 ДОДАТКИ 35 Додток 1. 37 Додаток 2. 38 Додаток 3. 39 Ціллю даної курсової роботи є дослідження умов управління конфліктами в організаціях, способи їх виявлення і вирішення. Обєктом дослідження є відкрите акціонерне товариство “Києво-Святошенська аптека №5”, предметом – фінансово-господарська діяльність даного підприємства. Отже друга частина представленої роботи присвячена аналізу господарської діяльності “Києво-Святошенської аптеки №5” за останні 5 років. У третій частині наведені пропозиції щодо вдосконалення роботи, як окремої аптеки, діяльність якої аналізується, так і галузі в цілому, яка не дивлячись на сьогодняшні успіхи все ж таки вимагає реформування. В роботі наведені вислови відомих політичних діячів з цього приводу.

Звіт з практики (на прикладі аптеки)

1. Вступ 3 2. Організація управління аптекою 8 3. Управління персоналом 11 4. Управління фінансами 17 5. Організація роботи аптеки з товарними запасами 19 6. Організація безрецептурного відпуску лікарських засобів та за рецептами лікаря 21 7. Управління маркетингом 24 8. Організація внутрішньоаптечного контролю якості ліків 28 9. Документація, звітність аптеки 35 10. Висновки та пропозиції 37 Література 40 Додатки 41

Стратегічний аналіз оператора мобільного зв’язку UMC

Вступ 1.Стратегічний аналіз компанії 1.1. Цілі маркетингових досліджень 1.2. Сегментація продукції компанії 1.3. Макро— та конкурентне середовище UMC. 1.4. Визначення внутрішніх сильних та слабких сторін компанії 2. Формування стратегії компанії UMC: 2.1 Аналіз господарського портфеля. 2.2 Стратегічний управлінський облік компанії 2.3 Управління стратегічними змінами в компанії Висновки. Використана література.

Управління організаційними змінами

Зміст Вступ 3 1. Поняття та сутність проведення організаційних змін на підприємстві 4 2. Особливості впровадження організаційних змін на авіапідприємстві 9 Висновки 15 Список використаної літератури 16

ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОВВЕДЕНЬ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття організаційних змін на підприємстві 5 Розділ 2. Система управління організаційними змінами 12 Розділ 3. Подолання опору персоналу до організаційних змін 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28

Управління фінансовими ресурсами Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС»

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні основи управління фінансовими ресурсами страхової компанії 5 1.1.Особливості фінансової діяльності страхових компаній та обсяги їх діяльності в Україні 5 1.2.Зміст і завдання управління фінансовою діяльністю та фінансовими ресурсами страхової компанії 15 Розділ 2.Аналіз управління фінансовими ресурсами Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС» 20 2.1.Управління формуванням доходів Страхової компанії 20 2.2.Управління витратами страхової компанії 26 2.3.Управління формуванням та використанням прибутку Страхової компанії 29 Розділ 3.Шляхи вдосконалення управління фінансовими ресурсами 32 3.1.Вдосконалення формування і використання резервних фондів страхової компанії 32 3.2.Шляхи підвищення прибутковості діяльності Страхової компанії 34 Висновки 42 Список використаної літератури 46 Додатки 48

Влада та суспільна думка як чинники соціальних змін

ВСТУП 3 Розділ 1. Генезис уявлень про взаємодію влади та суспільної думки 7 1.1. Основні концепції влади 7 1.2. Влада як один із найважливіших засобів стабільності в суспільстві, її функції 20 1.3. Історичний розвиток уявлень про суспільну думку та її вплив на владні процеси 29 Розділ 2. Соціальні зміни в контексті впливу суспільної думки на владні рішення 37 2.1. Теорії соціальних змін 37 2.2. Принципи взаємодії суспільної думки та владних чинників 53 2.3. Специфіка соціальних змін у сучасному українському суспільстві 68 Розділ 3. Взаємовплив влади та суспільної думки на прикладі здійснення соціальних змін у столиці України 76 3.1. Обґрунтування ефективності управління соціальними змінами на рівні муніципальної влади м. Києва 76 3.2. Реалізація взаємозв’язку влади муніципального управління та суспільної думки громадськості міста 84 3.3. Міра ефективності соціальних змін у столиці України 98 ВИСНОВКИ 108 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 112 ДОДАТКИ 118