институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вплив міжособістисних стосунків підлітків на формування залежної поведінки

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Диплом | Страниц: 94 | Год: 2009 | Размер: 1797 кб. | Стоимость: 400 грн. | Смотреть | Купить

Вплив міжособістисних стосунків підлітків на формування залежної поведінки

Доповідь 7 стор.
Реферат 1 стор.
Роздатковий матеріал 10 стор.

ВСТУП 3
РОЗДІЛ I 6
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 6
1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 6
1.2. Особливості міжособистісних стосунків у підлітковому віці 21
1.3. Вплив міжособистісних стосунків на появу схильності до залежної поведінки у підлітковому віці 35
Висновки до першого розділу 42
РОЗДІЛ II 43
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 43
2.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 43
2.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 44
2.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за В.Д.Менделевичем 46
2.4. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 48
Висновки до другого розділу 49
РОЗДІЛ 3 51
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 51
3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 51
3.2. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою Шутца (ОМО) 53
3.3. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «Незакінчені речення» Сакса і Леві 56
3.4. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 67
Висновки до третього розділу 70
ВИСНОВОК 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74
ДОДАТКИ 82-94

Додатки у Архіві, Анкети, тощо
Cмотрите также:
Особливості впливу міжособистісних стосунків у підлітковому віці на формування залежної поведінки

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 8 1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 8 1.2. Роль міжособистісних стосунків у формуванні залежної поведінки у підлітків 26 Висновки до першого розділу 47 РОЗДІЛ II МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 49 2.1. Підбір та обґрунтування психодіагностичного інструментарію 49 2.1.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 55 2.1.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 57 2.1.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за Менделевичем В.Д. 58 2.2. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 60 Висновки до другого розділу 61 РОЗДІЛ 3 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 62 3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 62 3.2. Аналіз результатів діагностики міжособистісних стосунків підлітків 64 3.2.1. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою В.Шутца (ОМО) 64 3.2.2.Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «незакінчені речення» Сакса і Леві 67 3.3. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 77 Висновки до третього розділу 81 ВИСНОВОК 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86 ДОДАТКИ 95

Психологічні умови попередження і корекції девіантної поведінки у підлітків

Вступ 3 Розділ 1. Сутність та форми девіантної поведінки 6 1.1.Поняття девіантної поведінки 6 1.2Чинники девіантної поведінки 8 1.3.Специфіка девіантної поведінки підлітків 14 Розділ 2. Профілактика та корекція девіантної поведінки 22 2.1. Діагностика в соціально-психологічній роботі по профілактиці та корекції девіантної поведінки 22 2.2. Профілактика девіантної поведінки 24 2.3. Теоретичні концепції корекційної роботи з школярами схильними до девіантної поведінки. 27 2.4. Корекційна робота з підлітками схильними до девіантної поведінки 35 Висновки 39 Список використаної літератури 43

Уявлення про власне майбутнє та його вплив на формування професійних інтересів підлітків

ЗМІСТ 1. Психологічні особливості формування у підлітків усвідомленого вибору майбутньої професії 2 2 Психологічні аспекти професійного самовизначення підлітків 10 Список використаних джерел 18

Роль невірного сімейного виховання, реакції на адиктивну поведінку,втрата стосунків з підлітком

Вступ 3 1. Вплив стосунків з батьками на особистість підлітка 5 2. Адиктивна поведінка підлітка 14 3. Наслідки неправильної поведінки батьків 15 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Біографічні чинники агресивної поведінки

ЗМІСТ ВСТУП 3 І. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ ПРО АГРЕСІЮ Й АГРЕСИВНУ ПОВЕДІНКУ 6 1.1. Види агресивної поведінки 6 1.2. Причини агресивної поведінки 9 ІІ. . МОТИВАЦІЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ЛЮДИНИ 10 2.1. Напрямки у вивченні мотивації агресивної поведінки 10 2.2. Структура мотивації агресивної поведінки 16 ІІІ. ОНТОГЕНЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ 18 3.1. Психологічні особливості агресивної поведінки в різних вікових періодах 18 3.2 Підліток і агресія 25 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 ДОДАТОК 1. Прояви різних форм агресивності в підлітків 10-15 років. 42 ДОДАТОК 2. Прояви різних форм агресивності в підлітків з різних соціальних верств населення 43 Об'єктом даної роботи ми визначили агресивну поведінку. Предмет – біографічні фактори виникнення агресивної поведінки. Ціль – провести дослідження біографічних факторів, що впливають на розвиток агресивної поведінки. Для досягнення мети нами були поставлені наступні задачі: 1. Вивчити наукову літературу по даному питанню. 2. Розглянути процес формування агресивної поведінки. 3. Провести дослідження біографічних факторів, що впливають на розвиток агресивної поведінки. 4. Проаналізувати результати й зробити висновки

Психологічне забезпечення профілактики девіантної поведінки у підлітків

ВСТУП.................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи психологічного
забезпечення профілактики девіантної поведінки.....................11
1.1. Психологічна характеристика процесу формування
особистості злочинця..........................................................................16
1.2. Делінквентна поведінка та механізми її формування......................22
1.3. Теорія профілактики девіантної поведінки.......................................35
1.4. Місце психологічного забезпечення профілактики
девіантної поведінки у змісті роботи практичного психолога........41
Розділ 2. Психологічні особливості прояву девіантної поведінки
у підлітків.............................................................................................51
2.1. Організація та методика дослідження девіантної
поведінки (психодіагностика)..............................................................51
2.2. Соціально-демографічна характеристика особистості злочинця.....58
2.3. Психологія неповнолітніх злочинців...................................................67
2.4. Психологічні особливості прояву девіантної поведінки...................72
2.5. Характеристика рівня структури, та динаміки підліткової
злочинності на Закарпатті.....................................................................85
Розділ 3. Система роботи практичного психолога у забезпеченні
профілактики девіантної поведінки....................................................89
3.1. Особливості профілактики девіантної поведінки...............................89
3.2. Діяльність соціальних служб Закарпаття як передумова
подолання підліткової злочинності.......................................................99
ВИСНОВКИ.........................................................................................................120
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.....................................................125


Особливості прояву агресії у дітей, що виховуються в неблагополучних сім’ях

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 АГРЕСІЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ 6 1.1. Теоретичні підходи до проблеми вивчення агресії 6 1.2. Форми та види агресії 10 1.3. Агресія і агресивність. Характеристика агресивності та методи її дослідження 16 Висновки до 1-го розділу 20 РОЗДІЛ 2 21 ФОРМУВАНННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА 21 2.1. Розвиток агресії у підлітків 21 2.2. Вплив соціального середовища на формування підліткової агресії 25 2.3. Вплив неблагополучної сім’ї на формування агресії підлітка 28 Висновки до 2-го розділу 34 РОЗДІЛ 3 35 ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ ПІДЛІТКІВ З НЕБЛАГОПОЛУЧНИХ СІМЕЙ 35 3.1. Обґрунтування мети та завдань дослідження, характеристика бази дослідницької практики 35 3.2. Методи збору емпіричної інформації 36 3.3. Збір емпіричної інформації, її обробка та інтерпретація 39 Висновки до 3-го розділу 47 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 52

Формування самосвідомості у підлітків

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 5 1.1. Самосвідомість у структурі особистості 5 1.2. Механізми формування самосвідомості особистості на ранніх етапах її розвитку 10 1.3. Особливості формування самосвідомості підлітків в контексті загальї теорії формування самосвідомості особистості 11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКА 16 2.1. Особливості діагностики самосвідомості 16 2.2. Діагностування представлень підлітків про себе за методикою Лірі 20 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 33

Психологічні умови попередження і корекцї девіантної поведінки у підлітків

Предмет: девіантологія Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико –методологічні підходи до дослідження девіантної поведінки особистості 8 1.1. Психологічний зміст і прояви девіантної поведінки особистості 8 1.2 Чинники девіантної поведінкио собистості 22 1.3. Специфіка девіантної поведінки підлітків 30 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СХИЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ 39 2.1. Методика та організація дослідження проявів схильності до девіантної поведінки. 39 2.2. Аналіз результатів дослідження проявів схильності до девіантної поведінки підлітків. 56 Розділ 3. Профілактика та корекція девіантної поведінки підлітків 64 3.1. Профілактика девіантної поведінки підлітків 64 3.2. Основні підходи корекційної роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. 67 3.3. Програма попередження і корекції девіантної поведінки підлітків. 91 Висновки 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 118 Додатки: 129 Розподіл досліджуваних за статтю Рівні вираженості схильності до девіантної поведінки Особливості вираженості схильності до девіантної поведінки залежно від статі Особливості ставлення підлітків до різних аспектів діяльності (за даними методики незавершених речень Сакса-Леві) Особливості негативної комунікативної установки (за методикою В. Бойка) Особливості прояву агресивності (за методикою Басса - Даркі) Форми прояву агресії залежно від статі Дисперсійний аналіз залежності індексів агресивності і ворожості від статі і рівня емпатія Особливості сенсу життя для досліджуваних підлітків (за результатами бесіди) Особливості взаємозв’язку статусу підлітків і схильності до девіантної поведінки Основні терміни Об’єктом дослідження роботи виступає схильність девіантна поведінка особистості. Предметом дослідження виступають психологічні умови профілактики девіантної поведінки чи поведінкових девіацій підлітків. Метою роботи є визначення змісту і чинників виникнення девіантної поведінки у підлітків та розкриття особливостей діяльності психолога з її попередження і корекції Для досягнення мети вирішувалися наступні завдання: 1) Провести аналіз змісту і проявів девіантної поведінки; 2) Дослідити чинники девіантної поведінки підлітків; 3) Виявити психологічні умови попередження і корекції девіантної поведінки; 4) Визначити основні принципи та напрямки роботи психолога по попередженню і корекції девіантної поведінки. 5) Визначити методику дослідження проявів схильності підлітків до девіантної поведінки. 6) Дослідити схильність підлітків до девіантної поведінки. 7) Визначити зміст діяльності психолога щодо попередження розвитку схильності підлітків до девіантної поведінки. Інформаційною базою роботи являються роботи вітчизняних та зарубіжних фахівців, 117 джерел Методи дослідження: теоретичний аналіз літератури, тестування, опитування, спостереження, статистичні методи обробки даних

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПРОТИПРАВНОЇ ПОВЕДІНКИ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи психологічного забезпечення профілактики девіантної поведінки 7 1.1. Психологічна характеристика процесу формування особистості злочинця 12 1.2. Делінквентна поведінка та механізми її формування 16 Розділ 2. Профілактика протиправної поведінки 24 2.1. Теорія профілактики девіантної поведінки 24 2.2. Місце психологічного забезпечення профілактики девіантної поведінки у змісті роботи практичного психолога 30 Розділ 3. Особливості соціально-психологічної проблеми формування протиправної поведінки у підлітків 35 3.1. Соціально-демографічна характеристика особистості злочинця 37 3.2. Психологія неповнолітніх злочинців 46 3.3.. Психологічні особливості прояву девіантної поведінки 51 ВИСНОВКИ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 69