институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Використання в ліричних піснях художньо-поетичних засобів

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Курсовая | Страниц: 28 | Год: 2005 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Використання в ліричних піснях художньо-поетичних засобів

Вступ 3
І. Роль і місце ліричної пісні в художній культурі українського народу 5
ІІ. Своєрідність використання художньо-поетичних засобів в різних жанрових різновидах ліричних пісень 10
2.1. Родинно-побутові пісні 10
2.2. Суспільно-побутові пісні 19
2.3. Танкові пісні 21
ІІІ. Аналіз використання художньо-поетичних засобів на прикладі окремих ліричних пісень 23
Висновки 27
Література 28
Cмотрите также:
Образ бурлаки в українських ліричних піснях

Вступ 2 Розділ І. Українська лірика. Жанрове розмаїття, ідейно-художній зміст. 5 1.1. Розвиток народного українського мелосу. 5 1.2. Розряди ліричних пісень. 9 1.3. Суспільно-побутові пісні. 13 Розділ ІІ. Бурлацькі пісні. Образ бурлаки в українській ліриці. 16 2.1. Бурлацькі пісні, загальна характеристика. 16 2.2. Образ бурлаки в українських ліричних піснях. 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28

Шляхи свідомого заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи проблеми заучування поетичних творів дітьми дошкільного віку 5 1.1. Роль поетичного слова у всебічному розвитку дошкільника 5 1.2. Особливості сприймання та заучування дошкільниками поетичних творів 10 1.3. Методика заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів 16 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота 26 2.1. Особливості розуміння запамятовування та відтворення дітьми 6-го року життя поетичних творів 26 2.2. Система роботи із заучування поетичних творів дітей 5 року життя 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38 Додатки 41

АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ НА ВАТ "ХІМТЕКСТИЛЬМАШ"

ЗМІСТ ВСТУП 3 1 СУТНІСТЬ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 4 1.1 Поняття основних засобів 4 1.2 Поділ основних виробничих засобів 5 2 АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 8 2.1 Показники стану та ефективності використання основних засобів 8 2.2 Аналіз амортизації основних засобів 13 3 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ НА ВАТ "ХІМТЕКСТИЛЬМАШ" 20 3.1 Аналіз показників використання основних засобів на ВАТ «Хімтестильмаш» 20 3.2 Аналіз фізичного і морального зносу основних засобів 23 33Аналіз відтворювання основних засобів 25 ВИСНОВКИ 28 ЛІТЕРАТУРА 30 ДОДАТОК А 31

СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ЗОШ 6 1.1 Сутність, мета, завдання художньо-творчої діяльності на уроках образотворчого мистецтва 6 1.2 Специфіка організації творчої діяльності учнів в ЗОШ 8 РОЗДІЛ 2. СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ 12 (НА ПРИКЛАДІ ХУДОЖНЬОЇ ШКОЛИ) 12 2.1. Організаційно-педагогічні особливості здійснення образотворчої діяльності в системі позашкільної освіти 12 2.2. Характеристика різновидів художньо-творчої роботи в позашкільних закладах художньо-естетичного напрямку 14 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК 32

Облік основних засобів та аналіз ефективності їх використання

Зміст ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 7 1.1. ПОНЯТТЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА ЇХ РОЛЬ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА 7 1.2 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 15 РОЗДІЛ 2. ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 21 2.1. ЗАКОНОДАВЧІ ТА НОРМАТИВНІ АКТИ, ЯКІ РЕГУЛЮЮТЬ ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 21 2.2. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 25 2.3 ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 28 2.4 ОБЛІК ВИБУТТЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 37 2.5 ОБЛІК АМОРТИЗАЦІЇ ( ЗНОСУ ) ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 41 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 56 3.1 ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 56 3.2. АНАЛІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ОСНОВНИМИ ЗАСОБАМИ ,ЇХ СТРУКТУРИ ТА ДИНАМІКИ 62 ЗАСОБИ 62 ЗАСОБИ 63 ЗАСОБИ 64 3.3 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ УСТАТКУВАННЯ 78 3.4 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВИРОБНИЧИХ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 86 АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАСОБІВ ЗА 2002 РІК НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “СІЛЬГОСПМАШ” 87 АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАСОБІВ ЗА 2003 РІК НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “СІЛЬГОСПМАШ” 89 РОЗДІЛ 4.ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 98 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105 ДОДАТКИ 109

Художньо-естетичне середовище дошкільного навчального закладу, як основа стимулювання образотворчої діяльності дітей

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1 Розвиток теорії естетичного виховання 5 1.2 Засоби та методи естетичного виховання в дошкільному закладі 9 1.3 Роль образотворчого мистецтва в художньо-творчому розвитку дитини 13 РОЗДІЛ ІІ ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 16 2.1 Види зображувальної діяльності, їх характеристика 16 2.2 Методика використання творів образотворчого мистецтва в процесі формування творчої активності дітей 23 РОЗДІЛ ІІІ ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА ДНЗ 31 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42

Історична динаміка виховних функцій мистецтва

Зміст Вступ……………………………………………………………….….……3 I. Мистецтво як форма художньо-образної інтерпретації дійсного…………………………………………………………..….5 1.1. Функції мистецтва………………………………………...…5 1.2. Специфіка художнього образу………………………….…..8 II. Історична динаміка та виховні функції мистецтв…………….…13 2.1. Розвиток теорії та практики художньо-естетичного виховання засобами хореографічного мистецтва…….…..13 2.2. Художньо-естетична інформація як засіб виховання учнівської молоді………………………….……19 2.3. Індивідуальні стратегії формування естетичного сприймання музики школярами…………………….….…..22 2.4. Створення в Україні дитячого театру казок……………....25 Висновок……………………………………………………………......…31 Література………………………………………………………….….…..33

Шляхи підвищення ефективності використання основних засобів підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Ефективність використання основних засобів як складова частина ефективності управління підприємством 5 Розділ 2. Дослідження ефективності використання основних засобів підприємства ВАТ «...» за 2005-2006 рр. 13 2.1. Аналіз динаміки загального обсягу і структури основних засобів 13 2.2. Факторний аналіз основних засобів 19 2.3. Аналіз динаміки показників ефективності використання основних засобів 23 Розділ 3. Визначення шляхів підвищення використання основних засобів на наступний рік 27 Висновки 32 Список використаних джерел 36 Додаток А. Основні показники фінансової звітності базового підприємства 37

Теоретичні аспекти існування основних засобів

Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти існування основних засобів 1.1. 1.1.Економічна суть існування основних засобів 4 1.1. 1.2.Методика аналізу ефективності використання основних фондів 17 1.2. 1.3. Загальна характеристика ТОВ “Альянс” 23 Розділ 2. Аналіз виробничих основних засобів на прикладі ТОВ “Альянс” 2.1. Аналіз наявності і структури основних засобів 39 2.2.Аналіз показників використання основних засобів 43 2.3.Аналіз використання обладнання і виробничих потужностей 47 2.4. Аналіз фондоозброєнності 50 2.5. Аналіз використання виробничих площ 52 Розділ 3. Шляхи поліпшення використання основних виробничих засобів 54 Висновки 57 Список літератури

У піснях історія мого народу

У піснях історія мого народу