институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стрес. Фізіологічні та психологічні стресори

Каталог пособий и учебных материалов | Физиология | Контрольная | Страниц: 33 | Год: 2009 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Стрес. Фізіологічні та психологічні стресори

Вступ 3
1. Теорія стресу 4
1.1 Поняття та ознаки стресу 4
1.2 Фази і компоненти стресу 5
1.3 Характеристика стресорів 6
1.4 Ступені стресу 9
2. Подолання стресу 10
2.1 Неефективні способи подолання стресу 10
2.2 Успішні способи подолання стресу 11
2.2.1 Активний вплив на проблему 12
2.2.2 Зміна погляду на проблему 13
2.2.3. Приймання проблеми і зменшення фізичного ефекту стресу 17
2.2.4. Комплексні способи 21
3. Пост травматичний синдром 23
Висновок 31
Список використаної літератури 33

Cмотрите также:
Вплив фактора гендера на стрес

План ВСТУП 3 1. ІСТОРІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРА В ПСИХОЛОГІЇ 6 2. ФІЗІОЛОГІЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТРЕСУ 11 3. ФІЗІОЛОГІЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРА 19 4. ВПЛИВ ФАКТОРА ГЕНДЕРА НА СТРЕС 28 ВИСНОВОК 39 Література 43 Предметом розгляду курсової роботи є визначення основних гендерних особливостей. Об’єктом курсової роботи є розгляд впливу гендера на формування стресу. Мета курсової роботи розглянути головні структурні елементи теми впливу гендера на розвиток стресу. Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання: 1. розглянути історію виникнення терміну гендер та його становлення в психологічній науці; 2. визначити основні фізіологічні та психологічні особливості стресу; 3. проаналізувати основні фізіологічні та психологічні особливості гендера; 4. показати, як може відбуватися вплив фактора гендера на стрес. Літературна база курсової роботи складається як з вітчизняних дослідників даної тематики, так і зарубіжних представників. Серед вітчизняних дослідників, роботи яких були використані, можна виділити наступних: Анастазі А. Диференціальна психологія; Ільїн Е. П., Пинигін В. Г. Структура емоційності як властивості особистості; Клеціна І. С. Гендерні бар'єри на шляху особистісної самореалізації; Пушкарева Н. Гендерні дослідження: народження, становлення, методи і перспективи в системі історичних наук; Москвитіна О.А. «Гендерні розходження в боротьбі зі стресом». Серед зарубіжних дослідників даної теми, були використані наступні роботи: Силасте Г.Г. Гендерні дослідження: міркування учасника міжнародного семінару; Кін І. С. Статеві розходження і диференціація соціальних ролей; Берн Ш. Гендерна психологія. Структурно робота складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та використаної літератури

Психология и педагогіка. Варіант 13. Педагогіка 18. Форми організації навчального процесу. Психологія 13. Фізіологічні основи й психологічні теорії емоцій. Практичне завдання: психологічна характеристика особистості дорослої людини.

1. ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ Й ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕОРІЇ ЕМОЦІЙ 3 2. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 10 3. ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 17 Список використаної літератури 21 .

Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння 5 1.1. Фізіологічні (біологічні) зміни особистості старої людини і врахування їх в діяльності соціального працівника 5 1.2. Соціальні аспекти життя людей похилого віку 6 1.3. Психологічні зміни в старості 8 Розділ 2. Соціально-психологічні типи людей похилого віку 13 Розділ 3. Роль і завдання соціальних служб у роботі з людьми похилого віку 16 Розділ 4. Громадська опіка і соціальне обслуговування одиноких похилого віку 19 Висновок 29 Література 32

Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння 5 1.1. Фізіологічні (біологічні) зміни особистості старої людини і врахування їх в діяльності соціального працівника 5 1.2. Соціальні аспекти життя людей похилого віку 6 1.3. Психологічні зміни в старості 8 Розділ 2. Соціально-психологічні типи людей похилого віку 13 Розділ 3. Роль і завдання соціальних служб у роботі з людьми похилого віку 16 Розділ 4. Громадська опіка і соціальне обслуговування одиноких похилого віку 19 Висновок 29 Література 32

Психофізіологічні небезпечні фактори

Вступ 3 1. Фізіологічні перевантаження 3 2. Нервово-психологічні перевантаження 8 Висновки 10 Література 12

Стрес і чинники, що його стимулюють

Зміст Вступ...................................................................................................................... 3 1. Стрес і чинники, що його стимулюють.......................................................... 4 2. Допомога в стресовій ситуації......................................................................... 6 3. Рекомендації Г. Сельє щодо стресів............................................................... 11 Висновок................................................................................................................ 16 Список використаних джерел..............................................................................17

Стрес і чинники, що його стимулюють

Зміст 1. Стрес і чинники, що його стимулюють............................................................3 2. Перша допомога в гострій стресовій ситуації.................................................5 3. Рекомендації Г. Сельє щодо стресів.................................................................6 Список використаних джерел..............................................................................11

Соціальне сприймання. Особливості сприймання та розуміння людини у світі. Психологічні особливості діяльності правоохоронця в екстремальних умовах

Завдання 1. Соціальне сприймання. Особливості сприймання
та розуміння людини у суспільстві...........................................3
Завдання 2. Психологічні особливості діяльності правоохоронця
в екстре­мальних умовах.............................................................8
Завдання 3. Визначте, до якої категорії емоційних явищ
(стрес, конфлікт, фрустрація) відносяться
перераховані стани.....................................................................15
Використана література...................................................................................16


СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТИПИ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. БІОЛОГІЧНІ, ПСИХОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ФАКТОРИ СТАРІННЯ 5 1.1. ФІЗІОЛОГІЧНІ (БІОЛОГІЧНІ) ЗМІНИ ОСОБИСТОСТІ СТАРОЇ ЛЮДИНИ І ВРАХУВАННЯ ЇХ В ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА 5 1.2. СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ 6 1.3. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗМІНИ В СТАРОСТІ 8 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТИПИ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ 12 РОЗДІЛ 3. ГРОМАДСЬКА ОПІКА І СОЦІАЛЬНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОДИНОКИХ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ 15 3.1. ПОНЯТТЯ, ЗАВДАННЯ ТА ВИДИ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ 15 3.2. СТАЦІОНАРНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ 22 3.3. ДІЯЛЬНІСТЬ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЕНСІОНЕРІВ ТА ОДИНОКИХ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ ГРОМАДЯН ЩОДО НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ЛЮДЯМ ПОХИЛОГО ВІКУ 30 ВИСНОВОК 36 ЛІТЕРАТУРА 39

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТИПИ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. БІОЛОГІЧНІ, ПСИХОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ФАКТОРИ СТАРІННЯ 5 1.1. ФІЗІОЛОГІЧНІ (БІОЛОГІЧНІ) ЗМІНИ ОСОБИСТОСТІ СТАРОЇ ЛЮДИНИ І ВРАХУВАННЯ ЇХ В ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА 5 1.2. СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ 6 1.3. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗМІНИ В СТАРОСТІ 8 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТИПИ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ 12 РОЗДІЛ 3. ГРОМАДСЬКА ОПІКА І СОЦІАЛЬНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОДИНОКИХ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ 15 3.1. ПОНЯТТЯ, ЗАВДАННЯ ТА ВИДИ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ 15 3.2. СТАЦІОНАРНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ 22 3.3. ДІЯЛЬНІСТЬ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЕНСІОНЕРІВ ТА ОДИНОКИХ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ ГРОМАДЯН ЩОДО НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ЛЮДЯМ ПОХИЛОГО ВІКУ 30 ВИСНОВОК 36 ЛІТЕРАТУРА 39