институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегія планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Курсовая | Страниц: 78 | Год: 2009 | Размер: 210 кб. | Стоимость: 225 грн. | Смотреть | Купить

Стратегія планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 5
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 11
1.3. Нормативно–правова база розвитку готельного господарства в Україні 19
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА„Назва” 26
2.1. Коротка характеристика діяльності підприємства 26
2.2. Аналіз та оцінка процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 40
2.3. Розробка стратегії розвитку діяльності готельного підприємства „Назва” 46
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ „Назва” 50
3.1. Проблеми процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 50
3.2. Напрямки вдосконалення процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 55
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67
ДОДАТКИ 72-78
Cмотрите также:
Стратегічне планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО – ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГИЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Економічна стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Нормативно – правова база, що регулює діяльність туристичних підприємств в ринкових умовах господарювання 22 РОЗДІЛ 2. ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "Назва" 31 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Назва" 31 2.2. Аналіз фінансового стану та фінансових результатів діяльності ВАТ "Назва" 34 2.3 Економічний прогноз діяльності туристичного підприємства у 2009-2010 рр. 49 РОЗДІЛ 3. 56 ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 56 3.1. Проблеми процесів планування діяльності туристичного підприємства 56 3.2. Напрямки вдосконалення процесів планування діяльности туристичних підприємств 59 ВИСНОВКИ 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ. 69-84 звітність

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32 2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43 2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55 3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55 3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 73

Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства

бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні засади процесу планування особистої праці менеджера в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Методологія підвищення індивідуальної продуктивності праці в діяльності туристичного підприємства 13 1.3. Особливості організації праці менеджера в діяльності туристичного підприємства та процес планування особистої роботи 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „НАЗВА” 28 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „Назва” 28 2.2. Аналіз та оцінка діяльності персоналу 31 2.3. Діагностика процесу планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства ТОВ „Назва” 35 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ХОДІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 48 3.1. Проблемні аспекти в роботі менеджера туристичного підприємства ТОВ „Назва” 48 3.2. Заходи щодо підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 71

Планування, як основна функція управління на підприємствах туристичної індустрії

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 5 1.1. Планування як основна функція управління підприємством 5 1.2. Стратегія як інструментарій планового розвитку підприємства 9 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 17 2.2. Оцінка ефективності планування діяльності підприємства 23 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29 3.1. Організаційні основи вдосконалення системи планування на підприємстві 29 3.2. Планування нового туристичного продукту на підприємстві. Оцінка впровадження нововведень 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 49

ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. 5 1.1. Зміст та значення планування діяльності туристичного підприємства. 5 1.2. Форми внутріфірмового планування. 7 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ «Назва» 16 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ПЛАНУВАННЯ ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ «Назва» 3.1. План збуту. 20 3.2. Рекламна кампанія готелю «Назва». 23 3.3. Планування потреби в трудових ресурсах. 29 3.4. Планування витрат і прибутку. 31 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6 1.1. Сутність бізнес-плану 6 1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10 1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26 2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26 2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28 2.3. Опис туристичної фірми 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44 3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44 3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 67-69

Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні засади процесу планування особистої праці менеджера в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Методологія підвищення індивідуальної продуктивності праці в діяльності туристичного підприємства 13 1.3. Особливості організації праці менеджера в діяльності туристичного підприємства та процес планування особистої роботи 23 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 35 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „ Назва” 35 2.2. Аналіз та оцінка діяльності персоналу 38 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ХОДІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 49 3.1. Проблемні аспекти в роботі менеджера туристичного підприємства ТОВ „ Назва ” 49 3.2. Заходи щодо підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 71

Підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню 5 1.1. Планування особистої праці менеджера 5 1.2. Сутність перспективного планування та його роль в діяльності менеджера туристичного підприємства 21 1.2. Види планів 27 Розділ 2. Аналітичні аспекти досліджуваної теми 30 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Сакіс» 30 2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства 35 2.3. Аналіз організації системи планування на туристичному підприємстві ТОВ «Сакіс» 46 Розділ 3. Напрями вдосконалення підвищення ефективності діяльності менеджера діючого туристичного підприємства по перспективному плануванню 50 3.1. Система планування на тур підприємстві та її покращення 50 3.2. Підвищення ефективності роботи менеджера по бронюванню на прикладі туристичної фірми «Сакіс» 53 Література 59-61

Стратегія у зовнішньоекономічній діяльності

План Вступ 1. Стратегія у зовнішньоекономічній діяльності 2. Вибір стратегічного профілю зовнішньоекономічної діяльності 3. Стратегічне планування a. Зміст і послідовність стратегічного планування b. Розробка стратегії поведінки підприємства на зовнішньому ринку c. Процес стратегічного планування 4. Розробка базової стратегії 5. Стратегія експорту і імпорту 6. Глобальна стратегія 7. Стратегічний контроль Висновки Література

Інвестиційне забезпечення фінансування роботи туристичного підприємства (курсова - бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 5 1.1. СУТНІСТЬ, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ДЖЕРЕЛА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.2. РОЗРОБКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ ТА КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 15 РОЗДІЛ 2. ІНВЕСТИЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „Назва” 28 2.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 28 2.2. АНАЛІЗ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М. КИЄВА (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „Назва”) 39 РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 44 3.1. РОЗРОБКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ ДЛЯ ТУРФІРМИ „Назва” 44 3.2. ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ПРОЕКТУ 53 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60 ДОДАТКИ 66-69