институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вплив соціально-культурних чинників на поведінку споживачів на міжнародному ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2009 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Вплив соціально-культурних чинників на поведінку споживачів на міжнародному ринку

Вступ 3
1. Соціально-культурне середовище міжнародних економічних відносин 5
2. Вплив соціально-культурного середовища на маркетинг 12
Висновок 16
Література 18

Cмотрите также:
Сутність і типологія соціального дослідження соціально-культурних процесів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИХ ПРОЦЕСІВ 5 1.1. Параметри і критерії виміру соціальних процесів 5 1.2. Соціально-культурна сфера в умовах трансформації до ринкової економіки 9 1.3. Соціально-культурна сфера та соціально-культурні процеси 12 РОЗДІЛ ІІ. СУТНІСТЬ І ТИПОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИХ ПРОЦЕСІВ 20 2.1. Соціальне дослідження: поняття, функції 20 2.2. Сутність соціального дослідження соціально-культурних процесів 21 2.3. Типологія соціального дослідження соціально-культурних процесів 27 РОЗДІЛ ІІІ. СОЦІОЛОГІЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ЗАСІБ ОТРИМАННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАННЯ ПРО СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНІ ПРОЦЕСИ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА 31 3.1. Соціально-культурні процеси в Україні 31 3.2. Методи дослідження соціально-економічних та культурних процесів в Україні 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38

Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Техніко-економічна характеристика ЗАТ «Прага» 4 Розділ 2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку 11 2.1. Вивчення споживачів 11 2.2. Фактори, що визначають оцінки і поведінку споживача 13 Розділ 3. Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів 19 3.1. Напрямки вивчення споживачів 19 3.2. Відношення споживачів і підходи до їхнього вивчення 20 3.3. Вивчення відношення до підприємства 22 3.4. Вивчення системи цінностей споживачів 24 Розділ 4. Дослідження ставлення споживачів до продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” за допомогою багатофакторних моделей 35 Розділ 5. Розробка пропозиції щодо покращення ставлення споживачів ДО продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” 41 Список використаної літератури 43

Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги

Зміст Зміст 2 Вступ 3 1.Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги) 4 1.1 Вивчення та аналіз попиту споживачів на товари та послуги 4 1.2 Психологія управління поведінкою споживачів 6 2. Діагностика психологічних факторів 8 2.1 Фактори культурного рівня та їх вплив на поведінку споживача 8 2.2 Дослідження факторів соціального порядку 11 3. Обслуговування як визначальний фактор споживчої поведінки покупців 14 3.1 Професійні якості обслуговуючого персоналу та їх вплив на психологію споживача 15 3.2 Вплив реклами на психологію споживача 19 3.3 Проблеми дослідження психологічної ефективності реклами 22 Висновки 29 Список використаної літератури 30

Україна на міжнародному ринку капіталів

ВСТУП 3 1. ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО КАПІТАЛУ 4 2. УКРАЇНА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ 8 3. УКРАЇНА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ІНВЕСТИЦІЙ 14 4. МІСЦЕ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ КРЕДИТНОМУ РИНКУ 20 ВИСНОВКИ 29 ЛІТЕРАТУРА 30

Закон попиту. Його вплив на поведінку споживача

Вступ 3 1. Закон попиту, його сутність та властивості 5 1.1. Сутність закону попиту. 5 1.2. Еластичність попиту. 8 2. Вплив закону попиту на поведінку споживачів 9 2.1. Правила ринкового реагування. 11 2.2. Ефекти доходу і заміщення. 14 2.3. Закон убутної граничної корисності. 17 3. Концепція бюджетних ліній і кривих байдужості 21 Висновки 26 Перелік використаної літератури 28

Стан і динаміка змін фінансового і ресурсного забезпечення соціально-культурних процесів в Україні

Вступ 3 Розділ І. Теоретично-методологічні основи дослідження фінансового і ресурсного забезпечення соціально-культурних процесів і заходів 5 1.2. Соціально-культурні видатки в Україні 5 1.2. Поняття ресурсного забезпечення закладів соціально-культурної сфери 6 1.3. Видатки на культуру і мистецтво 8 Розділ ІІ. Аналіз стану і динаміка змін фінансового і ресурсного забезпечення соціально-культурних процесів в Україні 12 2.1. Порядок фінансування сфери культурних закладів та заходів в Україні 12 2.2. Аналіз поточної ситуації в сфері фінансового і ресурсного забезпечення соціально-культурних процесів 18 2.3. Аналіз динаміки змін фінансового і ресурсного забезпечення соціально-культурних процесів в Україні 23 Розділ ІІІ. Напрямки удосконалення фінансового і ресурсного забезпечення соціально-культурних процесів в Україні 29 3.1. Проблеми культурної сфери України 29 3.2. Напрямки удосконалення бюджетного фінансування соціально-культурних заходів України 36 3.3. Зарубіжний досвід залучення позабюджетних коштів на розвиток культури та умови його застосування в Україні 40 Висновки 48 Список використаних джерел 50

Зв’язки з громадськістю, ПР

ВСТУП 3 1. Реклама та її вплив на формування споживацької думки 4 1.1. Види реклами 4 1.2. Вплив реклами на поведінку споживачів 6 1.3. Вплив телевізійної реклами на формування суспільної думки 8 2. Вплив мас-медійних технологій реклами на громадську думку 23 2.1. Сутність поняття «громадська думка» 23 1.2. Взаємодія мас-медіа і громадськості 24 1.3. Формування громадської думки через мас-медіа 26 Висновки 27 Література 28

ПОНЯТТЯ І СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

План Вступ 3 РОЗДІЛ І 6 1. ПОНЯТТЯ І СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 6 1.1. ЦІЛІ ТА ЗАДАЧІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 6 1.2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДОЛОГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 14 1.3. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ І ДЖЕРЕЛА МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 29 Розділ ІІ 41 2.1 СПОЖИВАЦЬКА ПОВЕДІНКА 41 2.1. МОТИВАЦІЯ СПОЖИВАЧІВ 42 2.3. БАГАТОФАКТОРНА МОДЕЛЬ ВІДНОСИН 48 Розділ ІІІ 59 3.1. ДОБІР ПОКУПЦІВ 59 3.1.1 Схема добору покупців та стратегії 61 3.2. КУПІВЕЛЬНІ ПОТРЕБИ ВІДНОСНО СПРОМОЖНОСТЕЙ ФІРМИ 62 3.3. ПОТЕНЦІАЛ ЗРОСТАННЯ ФІРМ-ПОКУПЦІВ 63 3.4. ХАРАКТЕРНИЙ ВПЛИВ ПОКУПЦІВ НА УМОВИ УГОДИ 65 3.5. ЧУТЛИВІСТЬ ПОКУПЦІВ ДО ЦІН 67 3.6. ВИТРАТИ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОКУПЦІВ 69 3.7. СТРАТЕГІЯ І ДОБІР ПОКУПЦІВ 69 Розділ ІV 79 4.1. ЗАГАЛЬНО ГАЛУЗЕВИЙ АНАЛІЗ РИНКУ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ. 79 4.2. КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ СЕРЕД ЛЕГАЛЬНИХ ВИРОБНИКІВ ВИРОБНИКІВ –ЯК ОРІЄНТИРИ СПОЖИВАЦЬКИХ ПРИХИЛЬНОСТЕЙ. 83 4.3. ПОТЕНЦІАЛ АЛКОГОЛЬНОГО РИНКУ. 88 4.4. ВПЛИВ ЕКСПОРТУ ТА ІМПОРТУ НА СПОЖИВАЦЬКУ ПОВЕДІНКУ 88 4.4. ТИСК З БОКУ СПОЖИВАЧІВ НА ВИРОБНИКА АЛКОГОЛЮ. 90 4.5. ПОТЕНЦІАЛ ФІРМ ПОКУПЦІВ ТА СТОРОННІХ ДИСТРИБ’ЮТОРІВ “Княжого граду”. 92 4.6. СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ СТОРОННІМИ ПРОДАВЦЯМИ 94 4.7. РОЗДРІБНІ ТОРГІВЦІ – ЯК ПОТЕНЦІЙНИЙ СЕГМЕНТ РОЗШИРЕННЯ. 96 4.8. ПЕРЕТВОРЕННЯ СПОЖИВАЧІВ НА КОНКУРЕНТІВ-ВИРОБНИКІВ. 97 ВИСНОВКИ 98 Список використаної літератури. 102

ВПЛИВ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИХ РЕСУРСІВ НА РОЗВИТОК ТУРИЗМУ

Вступ 3 Розділ 1. Історико-культурні ресурси та їх вплив на формування туристичної інфраструктури 1.1. Сутність історико-культурних ресурсів 6 1.2. Вплив історико-культурних ресурсів на розвиток туризму в регіоні 19 Розділ 2. Характеристика історико-культурних ресурсів Кам'янець-Подільська на розвиток підприємств туристичної інфраструктури 2.1. Історичне минуле Кам'янець-Подільська 43 2.2. Історичні пам'ятки Кам'янець-Подільська 49 2.3. Історична архітектура Кам'янець-Подільська 57 2.4. Розвиток підприємств туристичної індустрії в регіоні 61 Розділ 3. Пропозиції щодо ефективного використання історико-культурних ресурсів Кам'янець-Подільська 3.1. Організація історико-культурних туристичних фестивалів 66 3.2. Розробка нових турів та екскурсій 72 Висновки 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 80 ДОДАТКИ 83

Міжнародний маркетинг

Вступ 3 1. Характеристика об’єкту дослідження 5 2. Характеристика чинників зовнішнього середовища країни 11 2.1. Характеристика географічних чинників 11 2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 12 2.3. Характеристика соціальних і демографічних чинників 14 2.4. Рівень економічного розвитку і основні економічні показники 15 2.5. Характеристика чинників мікросередовища підприємства 16 3. Розробка стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок 18 3.1. Сприятливі чинники для підприємства 18 3.2. Несприятливі чинники для підприємства 18 3.3. Ризики, які повинне врахувати підприємство 18 3.4. Переваги, які може принести підприємству діяльність на міжнародному ринку 19 3.5. Мета, яку ставить перед собою підприємство 19 3.6. Форма економічної діяльності підприємства на зовнішньому ринку 19 3.7. Товарна політика для виходу підприємства на міжнародний ринок 19 3.8. Основні принципи цінової політики підприємства 20 3.9. Канали дистриб’юції підприємства 22 3.10. Основні види комунікацій підприємства 22 Висновки 24 Список використаної літератури 28