институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості проектування підприємств готельного або ресторанного бізнесу (теорія)

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Контрольная | Страниц: 26 | Год: 2009 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 85 грн. | Смотреть | Купить

Особливості проектування підприємств готельного або ресторанного бізнесу (теорія)

ВСТУП 3
1. Особливості розташування підприємств 4
2. Функціональна та планувальна структура 5
3. Конструктивна організація (основні конструкції, які застосовуються) 8
4. Архітектурно-просторова, композиційна, художня, образна характеристика 11
5. Дизайн внутрішнього та зовнішнього середовища 15
ВИСНОВКИ 23
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26

Cмотрите также:
Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)

ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6 1.1. Принципи організації обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 6 1.2. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «Назва» 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу та ресторану як його складової 15 2.2. Аналіз обслуговування в ресторані туристів за різними класами 21 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31 3.1. Напрямки розвитку ресторанного бізнесу в Україні 31 3.2. Підвищення рівня обслуговування клієнтів в ресторані «Назва» 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54-59

Організація продовольчого постачання підприємств ресторанного бізнесу

Вступ 3 1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 4 1.1. Характеристика ресторану “Козацький” 8 2. Організація продовольчого постачання підприємств ресторанного бізнесу. 12 2.1. Визначення потреби підприємств суспільного харчування в сировині і напівфабрикатах 13 2.1.1. Мета продовольчого забезпечення 14 2.1.2. Форми постачання та вибір постачальника 16 2.1.3. Управління складським господарством підприємства 18 2.1.4. Управління транспортним господарством підприємства 20 2.1.5. Оптимізація маршрутів доставки товарів 21 2.2. Продовольче постачання на прикладі ресторану “Козацький” 24 3. Удосконалення організації продовольчого постачання підприємств готельного господарства. 31 Висновки 34 Використана література: 36 Додаток 37

Ринкова концепція готельного бізнесу та її вплив на доходи підприємств

Зміст Зміст 2 Вступ 3 І. Ринкова концепція готельного бізнесу та її вплив на доходи підприємств. 4 1.1 Загальні положення концепції 4 1.2 Особливості готельного маркетингу для малих підприємств 6 1.3 Сутність прибутку та рентабельності підприємства готельного господарства 8 1.4 Система показників рентабельності як складова оцінки прибутковості готелю 9 ІІ. Дослідження прибутку та рентабельності готелю „Місячний рак” 14 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готелю 14 2.2. Аналіз показників рентабельності готелю 16 2.3 Оцінка факторів впливу на рентабельність готельного бізнесу 18 ІІІ. Пропозиції щодо підвищення доходності та ефективності використання готелю „Місячний рак” 21 3.1 Підвищення якості обслуговування 21 3.2 Впровадження комп’ютерних систем бронювання 22 3.3 Таймшер як особливий вид надання готельних послуг 26 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додаток 1 31

Оцінка внутрішнього середовища підприємства готельного господарства (на прикладі)

Вступ 2 1. Оцінка внутрішнього середовища підприємств готельно-ресторанного бізнесу 5 2. Оцінка діючих стратегій підприємств готельно-ресторанного бізнесу. 6 2.1 Аналіз щодо використання потенціалу підприємства. 10 2.2 Аналіз технічних ресурсів підприємства. 13 2.3 Аналіз трудових ресурсів підприємства 15 2.4 Аналіз використання кадрового потенціалу підприємства 21 2.5 Аналіз інформаційних ресурсів підприємства. 22 2.6 Аналіз систем управління підприємством 25 3. Аналіз сильних і слабких сторін діючого підприємства. 26 Висновок 29 ЛІТЕРАТУРА 33

СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1. Розвиток ресторанного бізнесу у сучасних умовах 5 1.1. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанних послуг в Україні 5 1.2. Сутність ресторанного господарства 13 Розділ 2. Характеристика готельного-ресторанного комплексу "Карпатія" 18 2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу "Карпатія" 18 3.2. Характеристика Колиби-ресторану у Карпатії 21 Розділ 3. Шляхи вдосконалення ресторанного господарства 26 Висновки 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 Додатки 36

Ринок послуг готельного бізнесу та туризму

1. Методи планування ринку послуг готельного бізнесу та туризму 3 2. Сутність проектного аналізу готельного бізнесу та туризму 10 3. Вибір стратегії виходу на ринок послуг готельного бізнесу та туризму...… 13 Література 21

Кейтерінг як популярний вид обслуговування підприємств ресторанного бізнесу

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Обслуговування у підприємствах ресторанного господарства 4 1.1. Ресторанне господарство: сутність та особливості 4 1.2. Раціональна організація виробничих процесів 6 РОЗДІЛ 2. Сучасні напрямки розвитку вітчизняного ресторанного господарства 11 РОЗДІЛ 3. Особливості надання кейтерінгових послуг 20 3.1. Види кейтерінгу 20 3.2. Розвиток кейтерінгу в Україні 23 3.3. Заходи спрямовані на вдосконалення кейтерінгу 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 33

ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ

Вступ 3 Розділ 1. Роль та значення готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.1. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.2. Сутність та значення ресторанного бізнесу для розвитку туризму 11 1.3. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 15 Розділ 2. Аналіз взаємодії туристичних фірм із готельно-ресторанним комплексом "Карпатська зірка" 20 2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу "Карпатська зірка" 20 2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг 22 2.3. Порядок надання послуг в готельно-ресторанному комплексі "Карпатська зірка" клієнтам туристичних фірм 25 2.4. Взаєморозрахунки із туристичними фірмами та відповідальність сторін 28 Розділ 3. Перспективи удосконалення розвитку взаємодії підприємств туристичної інфраструктури з готельно-ресторанним бізнесом 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ

Вступ 3 Розділ 1. Роль та значення готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.1. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.2. Сутність та значення ресторанного бізнесу для розвитку туризму 11 1.3. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 15 Розділ 2. Аналіз взаємодії туристичних фірм із готельно-ресторанним комплексом "Карпатська зірка" 20 2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу "Карпатська зірка" 20 2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг 22 2.3. Порядок надання послуг в готельно-ресторанному комплексі "Карпатська зірка" клієнтам туристичних фірм 25 2.4. Взаєморозрахунки із туристичними фірмами та відповідальність сторін 28 Розділ 3. Перспективи удосконалення розвитку взаємодії підприємств туристичної інфраструктури з готельно-ресторанним бізнесом 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Історія розвитку ресторанного бізнесу в світі

1. Коротка історія ресторанного бізнесу 2 2. Сучасний стан розвитку ресторанного бізнесу 6 Література 10