институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ефективність праці працівників підприємств готельного господарства та шляхи її підвищення (на прикладі ГК)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Курсовая | Страниц: 43 | Год: 2009 | Размер: 95 кб. | Стоимость: 180 грн. | Смотреть | Купить

Ефективність праці працівників підприємств готельного господарства та шляхи її підвищення (на прикладі ГК)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 6
1.1. Поняття трудових ресурсів та особливості праці в готельному господарстві 6
1.2. Ефективність і продуктивність праці персоналу підприємств готельного господарства 11
1.3. Методи планування чисельності працівників в готельному господарстві 14
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «Назва» 17
2.1. Аналіз основних показників з праці в динаміці 17
2.2. Дослідження динаміки продуктивності праці та факторів, які на неї впливають 21
2.3. Аналіз ефективності використання робочого часу 25
РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «Назва» 28
3.1. Резерви підвищення продуктивності праці 28
3.2. Пропозиції щодо ефективності використання робочого часу 33
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40
ДОДАТКИ 42

Cмотрите также:
Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава”)

План Вступ 3 Розділ 1. Економічна необхідність одержання доходів підприємствами 4 1.1. Економічна ефективність діяльності підприємств 4 1.2. Валові доходи та їх характеристика 7 Розділ 2. Аналіз доходів готельного комплексу “Братислава” 12 2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 12 2.2. Структура доходів готельного комплексу та їх аналіз 15 2.3. Аналіз витрат 19 Розділ 3. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Братислава” 21 3.1. Зміна структури надання послуг 21 3.2. Підвищення продуктивності праці 22 3.3. Інвестиційні вкладення 26 Висновки та пропозиції 33 Список використаної літератури 35

Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава

План Вступ 3 Розділ 1. Економічна необхідність одержання доходів підприємствами 4 1.1. Економічна ефективність діяльності готельних підприємств України 4 1.2. Валові доходи та їх характеристика 6 Розділ 2. Аналіз доходів готельного комплексу “Братислава” 11 2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 11 2.2. Структура доходів готельного комплексу та їх аналіз 13 2.3. Аналіз витрат 17 Розділ 3. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Братислава” 24 3.1. Зміна структури надання послуг 24 3.2. Підвищення продуктивності праці 26 3.3. Інвестиційні вкладення 28 Висновки та пропозиції 35 Список використаної літератури 37

УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

Вступ 3 Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6 1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6 1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9 1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16 Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19 2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19 2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26 Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29 3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29 3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32 3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34 Висновки 37 Список використаної літератури 39

Сутність. Поняття та особливості управління виробничою інфраструктурою підприємств готельного господарства

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні аспекти управління виробничою інфраструктурою 5 1.1Сутність. Поняття та особливості управління виробничою інфраструктурою підприємств готельного господарства 5 1.2 Характеристика складових елементів виробничої інфраструктури підприємства готельного господарства 7 2. Аналіз управління виробничою інфраструктурою на прикладі готелю “Турист” 15 2.1.Хагальна характеристика готелю 15 2.2 Аналіз виробничої інфраструктури готельного господарства та методів управління нею 17 3. Шляхи підвищення ефективності управління виробничою інфраструктурою готелю “Турист” 26 Висновки та пропозиції 33 Список використаної літератури 36 Додатки 37

Інфраструктура готельного господарства

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3 2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6 3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11 Практичне завдання 14 На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру Список використаної літератури 17

Розробка програми удосконалення організації праці в готельному підприємстві

Вступ 3 Розділ І Теоретичні засади побудови ефективної організаційної структури підприємствам готельного господарства 6 1.1 Види організаційних структур, що застосовуються в підприємствах готельного господарства 6 1.2 Основні аспекти формування організаційної структури готельного комплексу 16 1.3. Особливості організації праці у підприємствах готельного господарства 21 Розділ 2 Аналіз господарської діяльності готелю "___" 38 2.1 Загальна характеристика готельного комплексу "___" 38 2.2. Оцінка кадрового забезпечення господарської діяльності готельного комплексу "___" 46 2.3. Система основних економічних показників діяльності готельного комплексу "___" 54 Розділ 3. Удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 62 3.1. Основні напрями раціональної організації праці та її ефективність 62 3.2. Удосконалення кадрового забезпечення готельного комплексу "___" 75 3.3. Пропозиції щодо удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 84 Висновок 96 Список використаних джерел 99 Додатки 104-107

Управління трудовими ресурсами та оплата праці готельного господарства

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТРУДОВІ РЕСУРСИ ТА СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ НИМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.........................................5 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.......................................17 РОЗДІЛ 3. ОПЛАТА ПРАЦІ ПРАЦІНИКІВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.................................................................................................30 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................36 ДОДАТОК

“Організація обслуговування туристів в готелі”

Зміст: Вступ Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства 1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства 1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу 1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава) 2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства 2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві Висновок Список використаних джерел Додатки

Шляхи підвищення ефективності підприємств готельної галузі з іноземними інвестиціями (на прикладі готелю)

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти дослідження ефективності підприємств готельного господарства 6 1.1. Сутнісна характеристика та вимірювання ефективності виробництва 6 1.2. Умови ефективності структури управління підприємств готельно-ресторанного бізнесу. 14 1.3. Інтеграція стратегій управління продуктивністю та якістю обслуговування в готельному підприємстві 20 Розділ ІІ. Аналіз ефективності діяльності ВАТ «Назва» 26 2.2. Аналіз ефективності діяльності підприємства 30 2.3. Аналіз конкурентоспроможності готельних послуг 38 Розділ ІІІ. Розробка рекомендацій і заходів з вдосконалення ефективності ВАТ «Назва» 43 3.1. Напрями вдосконалення формування готельних послуг 43 3.2. Напрями вдосконалення зовнішнього фінансування готельного господарства 48 Висновки і пропозиції 51 Список використаної літератури 55 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» .. 58

Організація енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства

План Вступ ..................................................................................................3 Розділ I.Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6 Розділ II. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 10 Розділ III. Аналіз організації енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства 19 Розділ IV. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 34 Висновок 41 Список використаної літератури 43