институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оцінка ефективності організаційних новвоведень підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Диплом | Страниц: 104 | Год: 2009 | Размер: 188 кб. | Стоимость: 290 грн. | Смотреть | Купить

Оцінка ефективності організаційних новвоведень підприємства

РЕФЕРАТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ НОВОВВЕДЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність організаційних нововведень 7
1.2. Система управління організаційними нововведеннями 17
1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності організаційних нововведень 25
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ НОВВОВЕДЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА 42
2.1. Загальна характеристика діяльності ЗАТ "Назва" 42
2.2. Аналіз організаційних нововведень підприємства 58
2.3. Оцінка ефективності організаційних новвоведень підприємства 63
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ НОВОВВЕДЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ "Назва" 66
3.1. Оцінка ефективності пропозицій щодо впровадження організаційної структури управління інноваціями 66
3.2. Інформаційна система підтримки прийняття рішень в управлінні процесом підвищення готовності підприємства до організаційних нововведень 79
ВИСНОВКИ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 97
ДОДАТКИ 103
Cмотрите также:
Оцінка ефективності організаційних нововведень підприємства (на прикладі ЗАТ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ НОВОВВЕДЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність організаційних нововведень 7 1.2. Система управління організаційними нововведеннями 17 1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності організаційних нововведень 25 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ НОВВОВЕДЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА 42 2.1. Загальна характеристика діяльності ЗАТ "Назва" 42 2.2. Аналіз організаційних нововведень підприємства 54 2.3. Оцінка ефективності організаційних новвоведень підприємства 62 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ НОВОВВЕДЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ "Назва" 68 3.1. Оцінка ефективності пропозицій щодо впровадження організаційної структури управління інноваціями 68 3.2. Інформаційна система підтримки прийняття рішень в управлінні процесом підвищення готовності підприємства до організаційних нововведень 81 ВИСНОВКИ 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 96 ДОДАТКИ 102

Організаційна структура управління підприємством та обґрунтування проекту її вдосконалення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методичні питання формування сучасних організаційних структур управління підприємством 6 1.1. Визначення поняття „структура управління” та її характеристики 6 1.2. Системно-цільовий підхід до проектування структур та його основні етапи 18 1.3. Принципи та методи побудови організаційної структури управління підприємством та оцінка її ефективності 21 1.4. Світовий досвід модифікації організаційних структур управління підприємством 30 РОЗДІЛ 2. Аналіз ефективності функціонування підприємства та оцінка діючих структур управління 41 2.1. Характеристика ефективності функціонування підприємства 41 2.2. Аналіз різновидів організаційних структур управління 47 2.3. Аналіз організаційної структури підприємства та її основні недоліки 62 РОЗДІЛ 3. Обґрунтування проекту удосконалення організаційної структури управління підприємством 79 3.1. Методи проведення робіт щодо вдосконалення організаційної структури управління підприємством 79 3.2. Схема розробки оновленої організаційної структури управління підприємством 84 3.3. Оцінка ефективності оновленої організаційної структури управління підприємством та її вплив на ефективність його функціонування 104 ВИСНОВОК 110 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113 ДОДАТКИ 117

ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 2 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність ефективності, її види та значення підвищення в сучасних умовах 5 1.2. Методологічні основи і критерії оцінювання ефективності підприємства 11 1.3. Показники ефективності діяльності підприємства та резерви її підвищення 20 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ ГОДИННИКОВИЙ ЗАВОД” 33 2.1.Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 33 2.2. Оцінка ефективності використання персоналу 38 2.3.Оцінка ефективності використання капіталу підприємства 43 2.4.Аналіз ефективності фінансової діяльності 51 3. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 58 3.1. Шляхи підвищення ефективності використання виробничих потужностей підприємства 58 3.2. Шляхи збільшення прибутковості підприємства 66 3.3. Підвищення ефективності фінансової діяльності 73 Висновки 83 Список використаних джерел 88 ДОДАТКИ 92

Економічна ефективність заходів щодо підвищення використання виробничих потужностей (на прикладі підприємства)

Вступ 3 1. Сутнісна характеристика і вимірювання ефективності виробництва 5 1.1 Економічна сутність виробничих потужностей підприємства 5 1.2. Фактори зростання ефективності виробництва 12 2. Особливості планування виробництва на підприємстві ТОВ „Українські промислові ресурси” 17 2.1. Аналіз виробничих потужностей підприємства 17 2.2. Оцінка ефективності технічних і організаційних заходів підприємства 21 3. Напрямки підвищення ефективності виробничих процесів на підприємстві ТОВ „Українські промислові ресурси” 25 Висновки 33 Література 35 Додатки 37

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ

Зміст Вступ 6 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ 8 1.1 Сутність, властивості та види організаційних структур 8 1.2 Проектування структур управління 16 1.2.1 Порядок та принципи побудови структур управління 16 1.2.2 Впровадження нових організаційних форм 27 1.3 Основи дослідження та аналізу персоналу організації 33 1.3.1 Персонал як фактор ефективності функціонування підприємства 33 1.3.2 Кадрове планування на підприємстві 35 1.3.3 Мотиваційні моделі та зарубіжний досвід 39 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „ДЗР” 51 2.1 Характеристика діяльності підприємства 51 2.1.1 Діагностика внутрішнього середовища 51 2.1.2 Зовнішнє середовище підприємства 54 2.1.3 Мотиваційна політика 57 2.2 SWOT-аналіз ВАТ „ДЗР” 63 2.3 Аналіз відповідності організаційної структури цілям діяльності підприємства. Кадровий аналіз 67 3 ВИБІР І ОБҐРУНТУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ВАТ „ДЗР” 71 3.1 Основні напрямки розвитку персоналу 71 3.1.1 Методи вдосконалення кадрової політики 71 3.1.2 Резерви підвищення ефективності роботи персоналу 76 3.1.3 Адаптація структури управління до потреб організації 85 3.2 Заходи та пропозиції по удосконаленню організаційної структури підприємства ВАТ „ДЗР” 89 3.3 Розрахунок ефективності запропонованих заходів 90 Висновки 96 Використана література 98

Комунікативні каналів на підприємстві.

ЗМІСТ Вступ 1. Теоретичні положення організації формальних комунікативних каналів на підприємстві. 1.1. Загальна характеристика комунікативних каналів 1.2. Особливості організаційних комунікацій і їх моделювання 1.3.Методи збільшення ефективності організаційних комунікацій 2. Загальна характеристика ВАТ “Чернігівавтодеталь”. 2.1. Загальні показники діяльності підприємства. 2.2. Організація інформативних потоків в рамках комунікативної політики. 2.3. Аналіз ефективності організаційних комунікацій на ВАТ “Чернігівавтодеталь”. 3.Удосконалення комунікативних каналів на ВАТ “Чернігівавтодеталь” Висновки Список використаних джерел

Організація комунікативних процесів на підприємстві

ЗМІСТ Вступ 1. Теоретичні положення організації комунікативних процесів на підприємстві. 1.1. Загальна характеристика комунікативних процесів 1.2. Особливості організаційних комунікацій і їх моделювання 1.3.Методи збільшення ефективності організаційних комунікацій 2. Загальна характеристика ВАТ “Чернігівавтодеталь”. 2.1. Загальні показники діяльності підприємства. 2.2. Організація інформативних потоків і документообігу в рамках комунікативної політики. 2.3. Аналіз ефективності організаційних комунікацій на ВАТ “Чернігівавтодеталь”. 3.Удосконалення комунікативних процесів на ВАТ “Чернігівавтодеталь” Висновки Список використаних джерел

Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства та обґрунтування напрямків її підвищення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРИТИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Теоретико - методичні основи аналітичної оцінки ефективності господарської діяльності підприємства 6 1.2. Доходи і витрати підприємства як основа формування показників економічної ефективності 15 1.3. Показники оцінки ефективності господарської діяльності підприємств 20 РОЗДІЛ ІІ. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «___» 34 2.1. Загальна характеристика ТОВ «___» 34 2.2. Аналіз доходів та витрат підприємства ТОВ «___» 38 2.3. Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства ТОВ «___» 43 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСОПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 61 ТОВ «___» 61 3.1. Виявлення резервів підвищення рентабельності ТОВ «___» 61 3.2. Обгрунтування напрямів підвищення ефективності господарської діяльності ТОВ «___» 66 3.3. Організаційні фактори підвищення ефективного функціонування ТОВ «___» 80 ВИСНОВКИ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 94 ДОДАТКИ 98-103

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „...”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРИЄМСТВА 6 1.1. Сутнісна характеристика та вимірювання ефективності господарської діяльності підприємства 6 1.2. Принципи та методи аналізу ефективності господарської діяльності підприємства 11 1.3. Фінансово-економічні показники оцінки господарської діяльності підприємства 19 1.4. Чинники зростання ефективності діяльності підприємства 30 РОЗДІЛ ІІ ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ХОНЕСТ” 35 2.1. Загальна характеристика ТОВ “ХОНЕСТ” 35 2.2. Аналіз економічних показників та їх вплив на ефективність господарської діяльності підприємства 40 2.3. Характеристика управління технологічними та організаційними циклами на малому підприємстві ТОВ “ХОНЕСТ” 45 2.4. Економічна оцінка діяльності підприємства , та пошук резервів підвищення її ефективності 51 РОЗДІЛ ІІ І ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 68 3.1. Оцінка ресурсів підвищення ефективності діяльності ТОВ „Хонест” 68 3.2. Розробка системи заходів, щодо підвищення ефективності господарської діяльності ТОВ „Хонест” 78 3.3. Прогноз економічної ефективностсі господарської діяльності ТОВ „Хонест” на 2007р. 84 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 91

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „...”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРИЄМСТВА 6 1.1. Сутнісна характеристика та вимірювання ефективності господарської діяльності підприємства 6 1.2. Принципи та методи аналізу ефективності господарської діяльності підприємства 11 1.3. Фінансово-економічні показники оцінки господарської діяльності підприємства 19 1.4. Чинники зростання ефективності діяльності підприємства 30 РОЗДІЛ ІІ ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ХОНЕСТ” 35 2.1. Загальна характеристика ТОВ “ХОНЕСТ” 35 2.2. Аналіз економічних показників та їх вплив на ефективність господарської діяльності підприємства 40 2.3. Характеристика управління технологічними та організаційними циклами на малому підприємстві ТОВ “ХОНЕСТ” 45 2.4. Економічна оцінка діяльності підприємства , та пошук резервів підвищення її ефективності 51 РОЗДІЛ ІІ І ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 68 3.1. Оцінка ресурсів підвищення ефективності діяльності ТОВ „Хонест” 68 3.2. Розробка системи заходів, щодо підвищення ефективності господарської діяльності ТОВ „Хонест” 78 3.3. Прогноз економічної ефективностсі господарської діяльності ТОВ „Хонест” на 2007р. 84 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 91