институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток і виховання особистості

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Реферат | Страниц: 21 | Год: 2005 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток і виховання особистості

Вступ 3
1. Концептуальні підходи до виховання і розвитку особистості 4
2. Виховна функція сім’ї 6
3. Виховання поза сім’єю і розвиток особистості в процесі спілкування вихователя і вихованця 12
Висновки 18
Список використаних джерел 20
Cмотрите также:
Базові концепції виховання та розвитку особистості

Вступ 3 Розділ 1. Теорії особистості 5 1.1. Сутність поняття особистості, центральна постать виховного процесу 5 1.2. Становлення та розвиток особистості у працях зарубіжних вчених. 14 1.3. Становлення та розвиток особистості у працях вітчизняних вчених. 18 Розділ 2. Базові концепції виховання особистості 21 2.1. Основні підходи та принципи виховання 21 2.2. Методи виховання 26 2.3. Виховання особистості в сучасних умовах інформаційного суспільства 27 Розділ 3. Базові концепції розвитку особистості 30 3.1. Фактори що впливають на розвиток особистості 30 3.2. Стадії розвитку особистості 33 Висновки 35 Список використаної літератури 39 Мета дослідження полягає у визначені впливу концепції виховання на формування та розвиток особистості. Об’єктом дослідження є виховання як цілісний педагогічний процес. Предметом дослідження є базові концепції виховання та розвитку особистості. Матеріалом дослідження слугували праці науковців вітчизняних і закордонних в яких досліджувалися аспекти поняття особистості, її становлення, розвитку, виховання.

Виховання як суспільне явище

1. Виховання і формування особистості 2. Виховання як спеціально організована діяльність по досягненню цілей освіти. 3. Ціль і задачі гуманістичного виховання. 4. Сутність особистості в гуманістичній концепції виховання. 5. Виховання як процес інтеріоризації загальнолюдських цінностей. 6. Тенденції і принципи гуманістичного виховання

Виховання як суспільне явище

1. Виховання і формування особистості 2. Виховання як спеціально організована діяльність по досягненню цілей освіти. 3. Ціль і задачі гуманістичного виховання. 4. Сутність особистості в гуманістичній концепції виховання. 5. Виховання як процес інтеріоризації загальнолюдських цінностей. 6. Тенденції і принципи гуманістичного виховання

Розвиток і виховання особистості

Вступ 3 Виховання особистості 5 Висновок 15 Список використаної літератури 17

Ідея всебічного розвитку і комплексного виховання особистості

Вступ 3 1. Роль виховання у розвитку людини i формуванні i особистості 4 2. Види виховання 5 3. Специфіка можливостей виховання у формуванні особистості 8 Висновки 10 Список використаної літератури 11

Ідея всебічного розвитку і комплексного виховання особистості

Вступ 3 1. Роль виховання у розвитку людини i формуванні i особистості 4 2. Види виховання 5 3. Специфіка можливостей виховання у формуванні особистості 8 Висновки 10 Список використаної літератури 11

"Теорія елементарної освіти на шляху соціального становлення особистості"

Зміст 1. Вступ. 3 2. Особливості освіти за Гербартом: 6 2.2. Питання постановки цілей виховання 7 2.3. Управління в процессі освіти 8 2.4. Роль інтереса 10 2.5. Ступені та методи навчання 13 3. Концепція Герберта про розвиток особистості: 15 3.1. Моральне виховання 16 3.2. Засоби морального виховання. 17 3.3. Відкриття Кенигсбергської симінарії. 19 4. Заключення 21

Виховання

Вступ 3 Розділ 1. Поняття виховання, його завдання та методи 5 Розділ 2. Моральне виховання та розвиток особистості 15 Розділ 3. Розумове виховання. Його принципи 24 Розділ 4. Рідна мова як складова розумового виховання 35 Висновки 38 Література 43

"Теорія елементарної освіти на шляху соціального становлення особистості"

Зміст ВСТУП…………………………………………………………………...3 1. Особливості освіти за Гербартом…………………………………..6 1.1. Питання постановки цілей виховання…………………………..7 1.2. Управління в процессі освіти……………………………………8 1.3. Роль інтереса ……………………………………………………..10 1.4. Ступені та методи навчання……………………………………..13 2. Концепція Герберта про розвиток особистості……………………15 2.1. Моральне виховання……………………………………………..15 2.2. Психологічні погляди Гербарта…………………………………16 2.3. Засоби морального виховання…………………………………...18 2.4. Відкриття Кенигсбергської симінарії……………………………19 ВИСНОВОК……………………………………………………………..21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………24 Вступ

Естетичне виховання

Зміст ВСТУП.............................................................................................3 I. Естетичне виховання............................................................5 1.1. Роль естетичного виховання......................................5 1.2. Естетичне виховання школярів.................................9 II. Трудове навчання................................................................11 2.1. Поняття трудового навчання....................................11 2.2. Труд і розвиток особистості.....................................13 III. Естетичне виховання на уроках трудового навчання......14 ВИСНОВОК...................................................................................21 ЛІТЕРАТУРА.................................................................................23