институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Курсовая | Страниц: 69 | Год: 2009 | Размер: 383 кб. | Стоимость: 250 грн. | Смотреть | Купить

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6
1.1. Сутність бізнес-плану 6
1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10
1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18
РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26
2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26
2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28
2.3. Опис туристичної фірми 38
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44
3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44
3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63
ДОДАТКИ 67-69

Cмотрите также:
Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 11 1.3. Туристичний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 27 2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 27 2.2. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану 36 2.3. Бізнес-план 40 РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 54 3.1. Розрахунок показників ефективності бізнес-плану туристичної фірми 54 3.2. Характеристика бізнес-плану 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 69

Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та значення інформаційного забезпечення бізнес-планування організації 5 1.2. Методологічні основи розробки бізнес-плану 8 1.3. Особливості інформаційного забезпечення бізнес-планування на туристичному підприємстві 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 19 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Назва» 19 2.2. Діагностика ефективності використання бізнес-планування на туристичному підприємстві «Назва» 25 2.3. Порівняльна характеристика інформаційно-аналітичного забезпечення бізнес-плану 34 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 39 3.1. Обґрунтування ефективності підприємства «Назва» 39 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення 41 3.3. Перспективи розвитку внаслідок вдосконалення системи інформаційно-аналітичного забезпечення 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68

Інформаційно-аналітичне забезпечення управлінської діяльності туристичної фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 6 1.1. Особливості прийняття рішень в туризмі 6 1.2. Характеристика діяльності керівника турфірми з прийняття управлінських рішень 14 1.3. Інформаційно-аналітичне забезпечення аналізу управлінської діяльності туристичної фірми 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ «Назва» 28 2.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства ТОВ «Назва» 28 2.1. Оцінка організаційної структури управління ТОВ «Назва» 31 2.3. Аналіз управлінської діяльності керівника турфірми та її інформаційно-аналітичного забезпечення 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ «Назва» 46 3.1. Шляхи покращення організаційної структури управління ТОВ «Назва» 46 3.2. Інформаційні системи та технології для покращення управлінської діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69

Інформаційно-аналітичне забезпечення фінансової діяльності (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність фінансової діяльності 5 1.2. Інформаційне забезпечення діяльності організації 12 1.3. Аналітично-інформаційне забезпечення фінансового аналізу підприємства 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ "Назва" 25 2.1. Загальна характеристика ТОВ "Назва" 25 2.2. Характеристика інформаційного забезпечення діяльності ТОВ "Назва" 30 2.3. Аналіз фінансового стану ТОВ "Назва" 34 РОЗДІЛ 3. ШШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ "Назва" 45 3.1. Обґрунтування напрямків підвищення ефективності фінансової діяльності ТОВ "Назва" 45 3.2. Заходи, спрямовані на підвищення ефективності фінансової діяльності 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 73

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства на прикладі туристичної фірми ЗАТ “Тоналіто-інтур

Вступ 3 1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 5 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 5 1.2. Управлінські аспекти розробки стратегії розвитку туристської фірми 11 1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 18 2. Роль стратегічного планування в підвищенні доходності туристичного підприємства 25 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Тоналіто -Інтур" 25 2.2. Характеристика системи планування та управління туристичної фірми 36 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 53 3. Розробка стратегічних напрямків діяльності туристичної фірми “Тоналіто – Інтур” 62 3.1. Планування туристського продукту 62 3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 70 3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 81 Висновки 88 Список використаної літератури 97

Методичні основи обгрунтування бізнес-плану підприємства (на прикладі підприємства з продажу торгівельного устаткування)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. МІСЦЕ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ ПЛАНУВАННЯ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.2. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЙОГО ОСНОВНИХ РОЗДІЛІВ 13 1.3. ПРОБЛЕМИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ ДИНАМІЧНОГО ЗОВНІШНЬОГО ОТОЧЕННЯ 38 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ “МАЙСТЕР-НОРД” 43 2.1. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 43 2.2 ВИЯВЛЕННЯ ТА ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 62 2.3. АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (ПОТЕНЦІАЛУ) РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 73 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77 3.1 РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77 3.2. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТА ФІНАНСОВИХ АСПЕКТІВ ПРОЕКТУ 80 3.3 ДОСЛІДЖЕННЯ РИЗИКУ ПРОЕКТУ ТА СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ЩОДО ЙОГО ЗНИЖЕННЯ (УНИКНЕННЯ) 95 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107

КОНТРОЛЬНА РОБОТА ПЛАНУВАННЯ, бізнес-план турфірми

1. Резюме (можливості туристичної фірми) 3 2. Опис продукції (товарів, послуг) туристичного підприємства 4 3. Ринки збуту туристичного продукту 11 4. Конкуренція на ринку збуту 14 5. План маркетингу 17 6. Організаційний план 20 7. Правове забезпечення діяльності туристичної фірми 22 8. Оцінка ризику та страхування 25 9. Фінансовий план 28 10. Висновки та пропозиції 31 Література. 35

КОНЦЕПЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (на прикладі ТОВ "Лазурний берег")"

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ 5 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму в Україні 5 1.2. Фактори підвищення ефективності туризму 9 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ПІДВИЩЕННІ ДОХОДНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 18 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Лазурний берег" 18 2.2. Характеристика системи планування та управління туристичної фірми 29 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 41 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “ЛАЗУРНИЙ БЕРЕГ” 48 3.1. Планування, маркетинг і збут туристських послуг 48 3.2. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 62 Висновки та пропозиції 66 Список використаної літератури 70 Додатки 72

Бізнес планування – туристичної діяльності

(Випускна робота) Вступ 3 Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6 1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6 1.2. Структура і види бізнес-планів 10 1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19 Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22 2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22 2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33 2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39 Висновки 47 Список використаної літератури 51 Додаток 1 56

Зміст, тенденції розвитку та роль інформаційного (комунікативного) менеджменту в ефективній діяльності організації

Вступ 3 1. Інформаційно-комунікаційний менеджмент: поняття і типологія 4 2. Інформаційно-аналітичне забезпечення роботи організації 9 3. Оцінка ефективності інформаційно-комунікаційної діяльності 11 Висновки 12 Список використаної літератури 13