институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Використання інноваційної діяльності для підвищення конкурентоспроможності України на світовому ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Инновационная деятельность | Контрольная | Страниц: 22 | Год: 2009 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Використання інноваційної діяльності для підвищення конкурентоспроможності України на світовому ринку


ВСТУП 3

1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕМИ 4

2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕМИ 14

ВИСНОВКИ 21
ЛІТЕРАТУРА 22

Cмотрите также:
Оцінка конкурентоспроможності підприємства (варіант В 6)

ВСТУП 3 Конкурентоспроможність України на світовому ринку 4 1. СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КРАЇН НА СВІТОВОМУ РИНКУ 4 2. РІВЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ 6 3. ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ 11 ЗАДАЧА 19 Список використаної літератури 21

Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства

Вступ 3 1. Оцінка міжнародної конкурентності національної економіки 4 2. Ресурсний підхід до визначення конкурентоспроможності України на світовому ринку 8 3. Факторний підхід до визначення конкурентоспроможності України на світовому ринку 15 3. Рейтинговий підхід до визначення конкурентоспроможності України на світовому ринку 25 Висновки 28 Література 29 Додатки 30-34

КОНКУРЕНТНА СПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ НА СВІТОВОМУ РИНКУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Вихідні аспекти конкуренції і співробітництва країн на світовому ринку 6 1.1. Значення науково-технічного прогресу для конкурентоспроможності країн на світовому ринку 6 1.2. Місце транснаціональних корпорацій у розвитку міжнародного співробітництва 9 Розділ 2. Вплив прямих іноземних інвестицій та ТНК на конкурентоспроможність товару на світому ринку 11 2.1. Вплив прямих іноземних інвестицій на конкурентоспроможність товару 11 2.2. Вплив ТНК на конкурентоспроможність товару на світовому ринку 18 Розділ 3. Вплив інноваційної політики на міжнародну конкурентоспроможність товару 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 33

Україна на світовому ринку банківських послуг

Вступ 3 1. Поняття світового ринку банківських послуг 6 1.1. Основні характеристики міжнародної торгівлі банківськими послугами 6 1.2. Особливості торгівлі банківських послугами за класифікаційними 14 ознаками 14 1.3. Аналіз діяльності банків на світовому фінансовому ринку 23 2. Місце України на світовому ринку банківських послуг 29 2.1. Комерційні банки України на світовому ринку кредитних і валютних ресурсів 29 2.2. Механізми міжнародного кредитування на прикладі банку «Назва» 35 3.Перспективи участі України на світовому ринку банківських послуг 40 3.1. Поглинання на ринку банківських послуг України 40 3.2. Оптимізація стратегії українських банків на світовому фінансовому ринку в умовах глобалізації 44 Висновки 48 Література 52-55

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ

Вступ 2 1. Методологічні підходи до визначення конкурентоспроможності національної економіки 2 2. Оцінка сучасного стану конкурентоспроможності національної економіки України 7 3. Складові стратегії забезпечення конкурентоспроможності економіки України 14 Висновок 18 Список використаної літератури 18

Конкурентоспроможність України на світовому ринку

Вступ 2 1. Методологічні підходи до визначення конкурентоспроможності національної економіки 2 2. Оцінка сучасного стану конкурентоспроможності національної економіки України 7 3. Складові стратегії забезпечення конкурентоспроможності економіки України 14 Висновок 18 Список використаної літератури 18

Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість фірми, яка функціонує на конкурентному ринку 4 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства 9 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 16 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії ТОВ «АТЛ-Сервіс» 16 2.2. Аналіз конкурентоспроможності підприємства 24 2.3. Аналіз конкурентоспроможності продуктового портфелю ТОВ «АТЛ-Сервіс» 30 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 36 3.1. Концепція забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 36 3.2. Оцінка ефективності впровадження концепції підвищення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 46 ВИСНОВКИ 49 Список використаної літератури 51 Додатки 54

Оцінка потенціалу України на світовому аграрному ринку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ринок аграрної продукції у світовому господарстві 6 1.1 Сутність та особливості функціонування світового ринку аграрної продукції 6 1.2 Структура світового ринку аграрної продукції 11 1.3 Формування ринкових відносин на світовому аграрному ринку 17 Розділ 2 Аналіз стану України на світовому аграрному ринку 22 2.1 Динаміка світового аграрного ринку 22 2.2 Україна в контексті світового аграрного ринку 37 2.3 Аналіз аграрного потенціалу України 72 Розділ 3 Основні напрямки підвищення аграрного потенціалу України 93 3.1 Впровадження нових форм та методів організації і технології виробництва 93 3.2 Вдосконалення законодавчої бази 99 3.3 Поглиблення інтеграційних зв’язків і кооперації праці у виробництві сільськогосподарської продукції 108 Висновки та рекомендації 123 Список використаних джерел 127 Додатки 132

Проблеми впровадження інновацій на підприємствах харчової промисловості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 5 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність інноваційної діяльності її характеристика і класифікація 5 1.2. Інновації та ризик: проблеми та методи оцінки 9 1.3. Основні показники ефективності інноваційної діяльності 15 Висновки до Розділу I 22 РОЗДІЛ II 24 АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ 24 2.1. Сучасний стан розвитку підприємств харчової промисловості 24 2.2. Фінансово-економічна характеристика підприємства 29 2.3. Аналіз обсягів прибутку та рівня рентабельності підприємства 31 Висновки до Розділу II 36 РОЗДІЛ III 37 ШЛЯХИ ТА ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 37 3.1. Розробка інноваційної моделі розвитку підприємства 37 3.2. Світовий досвід забезпечення інноваційної діяльності 45 3.3. Пропозиції щодо підвищення ефективності інноваційної діяльності на підприємствах харчової промисловості України 50 Висновки до Розділу III 54 ВИСНОВКИ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58

Інноваційна політика: Методи обґрунтування та використання в діяльності АТ.

Вступ 3 І Сутність поняття інноваційної політики 7 1.1 Сутність понять: інновація, інноваційні нововведення 7 1.2 Державна інноваційна політика України і її вплив на діяльність підприємств 14 1.3 Визначення цілей та стратегій 22 1.4 Інноваційний проект як шлях впровадження інноваційної політики і стратегії 29 1.5 Особливості обґрунтування та вдосконалення інноваційної політики 35 ІІ Аналіз господарської та інноваційної діяльності ЗАТ „...” 45 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства 45 2.2 Аналіз зовнішнього середовища діяльності підприємства 47 2.3 Аналіз господарської діяльності підприємства 55 2.4 Аналіз інноваційної діяльності підприємства 62 ІІІ Обґрунтування та впровадження інноваційної політики в ЗАТ „...” 66 3.1 Розрахунок впровадження інноваційного проекту і управління якістю та конкурентоспроможністю послуг 66 3.2 Оцінка ризиків, пов’язаних з реалізацією проекту 76 3.3 Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 80 Висновки та пропозиції 87 Література 90 Додатки