институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вибір та обґрунтування стратегії розвитку фірми

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Диплом | Страниц: 174 | Год: 2009 | Размер: 879 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

Вибір та обґрунтування стратегії розвитку фірми

ВСТУП 4
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 8
1.1. Сутнісна характеристика стратегії підприємства 8
1.2. Класифікація стратегій підприємства 15
1.3. Концепція формування стратегії розвитку підприємства 30
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ I 44
РОЗДІЛ II. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА СТРАТЕГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ ТОВ „ххх” 46
2.1. Порівняльна характеристика господарської діяльності торгівельної організації 46
2.2. Загальна характеристика ТОВ „ххх” 55
2.3. Аналіз середовища функціонування ТОВ «ххх» 68
2.4. Фінансовий аналіз ТОВ „ххх” 83
2.5. Оцінка стратегічної позиції ТОВ „ххх” 94
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ II 104
РОЗДІЛ III. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ „ххх” 106
3.1. Визначення стратегічних напрямків розвитку ТОВ „ххх” 106
3.2. Економічне та управлінське обгрунтування стратегічних напрямів розвитку ТОВ „ххх” 123
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ III 138
РОЗДІЛ IV. СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ 139
4.1. Законодавча база та нормативно-правова база соціальної відповідальності 139
4.2. Основні заходи соціальної відповідальності для підприємства (організації), що розглядається в даній роботі 141
4.3. Охорона праці як головний захід внутрішньої соціальної відповідальності 145
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ IV 156
ВИСНОВКИ 156
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 164
ДОДАТКИ 172-174
Cмотрите также:
Процес планування ринкової стратегії фірми

Зміст Вступ 3 1. Вибір ринку та його вивчення. 4 2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8 3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9 3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9 3.2 Фази планування стратегії фірми. 10 4. Вибір фірми-контрагента. 12 Висновки 16 Література 18

Процес планування ринкової стратегії фірми

Зміст Вступ 3 1. Вибір ринку та його вивчення. 4 2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8 3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9 3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9 3.2 Фази планування стратегії фірми. 10 4. Вибір фірми-контрагента. 12 Висновки 16 Література 18

Курсова з Основ менеджменту

ВСТУП 3 1. Вибір виду діяльності 4 2. Вибір правової форми підприємства 9 3. Визначення місії та загальних цілей організації 10 4. Вибір стратегії організації 11 5. Планування реалізації стратегії 13 6. Організація діяльності 16 7. Фінансовий план 21 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29 Метою роботи є обгрунтування створення бізнес-плану для відкриття туристичної фірми у м. Києві та оцінка одержаних результатів. Об’єкт дослідження – ринок туристичних послуг м. Києва, предмет дослідження – фінансово-управлінський аналіз відкриття туристичної фірми.

Стратегії інвестиційної діяльності фірми

Вступ 3 Розділ 1. Загальноекономічний зміст інвестиційної стратегії фірми 5 1.1 Поняття інвестиційної стратегії фірми, її мета та складові 5 1.2 Вплив інвестицій на ефективність діяльності фірми 7 1.3 Чинники інвестиційної активності фірми 8 1.4 Ризик інвестиційних рішень 10 Розділ 2. Аналіз інвестиційної стратегії фірм в Україні 12 2.1 Вплив податкової системи на інвестиційну активність підприємств 12 2.2 Оцінка інвестиційної стратегії фірми 15 Висновки 22 Література 24

Контрольна робота на тему: «Розробка продуктової стратегії фірми»

Вступ 3 1. Розробка продуктової стратегії фірми 4 2. Канали розподілу товарів на ринку. Вибір оптимального каналу збуту 11 Висновки 21 Список літератури 22

Розробка інноваційної стратегії підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЙ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Поняття „інновація” 5 1.2. Сутність менеджменту інноваційної діяльності 7 1.3. Вибір стратегії інноваційної діяльності 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ІСНУЮЧОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 11 2.1. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства 11 2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 21 2.3. Варіанти стратегій розвитку підприємства 31 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ „ Назва” 35 3.1. Вибір інноваційної стратегії розвитку підприємства 35 3.2. Економічні результати розвитку в результаті інноваційної стратегії 39 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Формування маркетингової стратегії фірми в умовах кризи, на прикладі інтернет-магазину цифрової фототехніки

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність і види маркетингових стратегій 6 1.2.Аналіз ресурсів і конкурентних можливостей підприємства 14 1.3. Основні етапи розробки стратегії підприємства 29 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Загальна характеристика підприємства 40 2.2. Аналіз маркетингової стратегічної діяльності фірми 51 2.3. Аналіз конкурентного середовища 64 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ 73 3.1. Стратегічні рішення в ціновій політиці 74 3.2. Вибір оптимальної комунікаційної політики 79 3.2. Оцінка запропонованих заходів 87 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105-126

Стратегічний менеджмент

1. Принципи визначення стратегічної доцільності дострокових управлінських рішень 3 2. Оцінка стратегії, контроль виконання стратегії розвитку підприємства, фірми 6 3. Визначення цінової стратегії фірми 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22

Контрольна робота менеджмент

1. Передумови створення фірми 3 2. Обгрунтування концептуальної ідеї фірми 4 3. Вибір форми організації та реєстрація фірми 5 4. Вибір місцезнаходження та назви фірми 8 5. Основні види робіт 9 7. Очікувані проблеми 10 8. Структура управління фірмою 11 9. Робочі документи та формуляри 13 10. Опис робочих місць 21 11. Посадові інструкції 21

ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ТОВ «СУРА»

ЗМІСТ ЗМІСТ 3 ВСТУП 4 1.1 Фінансовий аналіз ТОВ «СУРА» 6 1.1.1 Звіт про рух грошових коштів від операційної діяльності 7 1.1.2 Вертикальний і горизонтальний аналіз звітності 8 1.1.3 Аналіз основних фінансових коефіцієнтів 16 2. ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ТОВ «СУРА» 29 2.1 Аналіз ринку металочерепиці 29 2.1.1 Виробники 29 2.1.2 Імпортери 31 2.1.3 Аналіз сильних і слабких сторін фірми 32 2.2 Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 35 2.2.1 Розробка стратегії сегментації ринку і виділення цільових сегментів 35 2.2.2 Позиціонування товару у вибраному сегменті ринку 36 2.3 Вибір стратегії обхвату цільового ринку 38 2.4 Вибір маркетингової стратегії 40 2.4.1 Вибір стратегії з використанням матриці БКГ 40 2.4.2 Вибір стратегії з використанням матриці « МАК КІНСІ - ДЖЕНЕРАЛ ЕЛЕКТРИК» 42 2.4.3 План стратегічного маркетингу 44 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 46 3.1 Інвестиційний задум 46 3.2. Ознаки сегментації ринку 48 3.3. Прогноз продажів готової продукції 50 3.4 Виробничий план. Розрахунок обсягу обороту, собівартості, прибутку, рентабельності 52 3.5. Маркетинговий і організаційний план 63 3.6. Економічна ефективність інвестиційного проекту 65 4 ОХОРОНА ПРАЦІ 69 4.1 Аналіз шкідливих і небезпечних чинників 69 4.2 Розробка заходів щодо поліпшення умов праці 71 4.3 Забезпеченість працюючих засобами індивідуального захисту і спецодягом 72 4.4 Забезпеченість виробництва засобами санітарії і гігієни 74 4.5 Пожежна безпека 75 4.6 Охорона навколишнього середовища 78 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 85