институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток мислення та мови

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2009 | Размер: 41 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток мислення та мови

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ 5
1.1. Мислення та його класифікація 5
1.2. Розвиток мислення 10
1.3. Зв’язок мислення та мови 14
Висновок до другого розділу 17
РОЗДІЛ ІІ МОВА І МОВЛЕННЯ 18
2.1. Генезис розвитку мовлення 18
Формування активної лексики є джерелом усього психічного розвитку дитини. 19
2.2. Мова і мовлення 19
2.3. Роль мови у процесі пізнання 22
2.4. Розвиток мови 24
Висновок до третього розділу 29
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
Cмотрите также:
Розвиток творчого мислення дитини засобами хореографічного навчання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 5 1.1. Поняття про мислення 5 1.2. Види мислення 11 1.3. Процеси мислення 17 1.4. Форми мислення 20 1.5. Пізнавальне мислення 26 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МИСЛЕННЯ 30 РОЗДІЛ 3. АКТИВІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРА СЕРЕДНЬОГО ВІКУ НА УРОКАХ ХОРЕОГРАФІЇ 34 РОЗДІЛ 4. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ 37 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 45 Додаток А. Процес мислення 45

Особливості розвитку мислення в дошкільному віці

ВСТУП 4 I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6 II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15 1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15 2 Розвиток образного мислення дошкільників 19 3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22 III Практична частина. 25 3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Розвиток мислення дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Сучасні теорії розвитку мислення 4 2. Індивідуальний досвід дитини і мислення 8 3. Види мислення дошкільника 9 4. Моделювання як спосіб осмислення складних ситуацій і понять 11 5. Індивідуальності особливості розвитку мислення 12 6. Умови розвитку мислення дошкільників 14 Висновок 18 Список літератури 19

Психологія дошкільника

Зміст Вступ 4 Розділ 1 6 Психологія дошкільника. Середина дитинства 6 1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6 1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11 Розділ 2 17 Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17 2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17 2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20 2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24 Розділ 3 35 Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35 3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35 3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43 Висновки 51 Список використаної літератури 53

Контрольна робота психологія

ЗМІСТ 1. Вплив уваги на психічну діяльність 3 2. Процеси пам’яті: запам’ятовування, відтворення, збереження і забування 7 3. Репродуктивне й продуктивне мислення. Критичне і творче мислення 11 4. Сутність мови і мовлення. Ознаки мови. Ознаки мовлення 12 5. Різновиди уяви. Етапи творчої уяви 13 6. Теорія диференціальних емоцій К. Ізарда 15 Список використаної літератури 16

Значення пізнавального інтересу у навчанні

Зміст Вступ………………………………………………………………………3 I. Значення пізнавального інтересу у навчанні…………………….5 1.1. Визначення пізнавального інтересу………………………….5 1.2.Психологічні аспекти уваги, памяті, мислення………………8 1.3.Лінгво педагогічні принципи, методи і прийоми. Теорія і практика…………………………………………………..12 1.4. Іноваційні методи………………………………………….....16 II. Розвиток пізнавального інтересу на уроках української мови…18 2.1. Аналіз програм мови 5-8 кл.19………………………………18 2.2. Завдання і вправи спрямовані на пізнавальний розвиток….22 Висновок………………………………………………………………….27 Використана Література…………………………………………………28

Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві

План 1. ВСТУП 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4 а. Мислення, як пізнавальний процес 5 б. Операції мислення 10 в. Форми мислення 12 г. Види мислення 14 3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17 а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17 б. Перехід до наочно образного мислення 23 в. Виникнення знакової функції 26 г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35 5.ВИСНОВКИ 45 6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 Дитяча психологія Досліджено 25 джерел

Мислення і засоби його активізації

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи, вивчення проблеми мислення 6 1.1. Поняття мислення 6 1.2. Процеси мислення 8 1.3. Види та форми мислення 9 1.4. Розв`язання логічних задач 14 1.5. Творче мислення та особистість 18 1.6. Розлади мислення 20 Розділ 2. Емпіричне дослідження явища мислення 34 2.1. Методики дослідження мислення 35 2.2. Організація проведення дослідження та результати 40 2.3. Рекомендації щодо покращання аналітичності мислення 43 Висновки 45 Список використаних джерел 47 Додатки 49

Історія розвиток та культура німецької мови

ЗМІСТ Вступ 3 1. Германські мови –загальні відомості 4 2. Фонетичний та граматичний устрій німецької мови 10 3. Періодизація історії німецької мови 12 4. Діалекти та національні варіанти німецької мови 14 Висновок 18 Список використаних джерел 19

Розвиток мислення у молодшому шкільному віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5 1.1. Поняття мислення в психології 5 1.2 Класифікація та форми мислення 7 1.3 Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 13 РОЗДІЛ ІІ Експериментальна частина 20 2.1 Діагностика (вивчення мислення) 20 2.2 Аналіз результатів дослідження 22 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 25 ДОДАТКИ 27