институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Прогнозування попиту на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 12 | Год: 2009 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Прогнозування попиту на підприємстві

Прогнозування попиту на підприємстві ЗАТ «Оболонь» 3
Література 12

Cмотрите также:
Прогнозування попиту на підприємстві

Вступ 3 1. Прогнозування попиту як основа маркетингової концепції управління виробництвом і збутом 4 2. Основні чинники прогнозування попиту 6 3. Методи прогнозування попиту на різних підприємствах 10 Висновки 14 Література 16

Прогнозування попиту на підприємстві

ВСТУП 3 1. Теоретичні аспекти прогнозування попиту на підприємстві 5 2. Прогнозування попиту для ПП “Присяжний і ”. 15 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22

Прогнозування попиту в маркетингових дослідженнях

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ І МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5 1.1 Сутність, цілі та завдання маркетингових досліджень 5 1.2 Характеристика методів маркетингового дослідження 7 2. МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ 20 2.1 Загальна характеристика моделей та методів прогнозування попиту 20 2.1 Методи прогнозування попиту, засновані на методах математичної статистики 22 2.3 Методи прогнозування попиту, засновані на експертних оцінках 27 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ ВАТ «Назва» 31 3.1 Прогнозування попиту з застосуванням методу «Делфі» 31 3.2 Прогнозування попиту з застосуванням методів статистичного аналізу 33 3.2 Прогнозування попиту на основі даних про обсяг продажів 35 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39

Прогнозування попиту на підприємстві

Вступ 3 1. Прогнозування попиту на підприємстві 5 1.1 Визначення попиту на продукцію та місткості ринку 5 1.2 Методи оцінки перспективного попиту на товари підприємства 11 1. Опитування щодо намірів покупців 11 2. З'ясування сукупної думки збутового персоналу 11 3. Метод експертних оцінок 12 4. Аналіз даних минулих років 13 2. Визначення перспективного попиту на продукцію підприємства 14 Висновок 22 Список використаної літератури 24

Прогнозування попиту на підприємстві

Вступ - 3 - 1. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ. - 4 - 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПІДХОДІВ І МЕТОДІВ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ - 8 - Висновки - 19 - Список використаної літератури - 21 -

Прогнозування попиту в практичній діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність та основні характеристики попиту 6 1.2. Методика дослідження та прогнозування попиту в туризмі 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "НАЗВА" 29 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 29 2.2. Аналіз ринку ТОВ "Назва" 32 2.3. Маркетингові дослідження потенційних покупців турпродукту в ТОВ "Назва" 39 РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "НАЗВА" 48 3.1. Оцінка попиту на турпродукти ТОВ "Назва" 48 3.2. Шляхи прогнозування попиту 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 69

Прогнозування попиту в практичній діяльності туристичного підприємства (на прикладі ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність та основні характеристики попиту 6 1.2. Методика дослідження та прогнозування попиту в туризмі 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 28 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 28 2.2. Аналіз ринку ТОВ "Назва" 32 2.3. Маркетингові дослідження потенційних покупців турпродукту в ТОВ "Назва" 40 РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " Назва" 49 3.1. Оцінка попиту на турпродукти ТОВ " Назва" .49 3.2. Шляхи прогнозування попиту 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 68

Методи прогнозування продажу товарів та їх практичне застосування

План 1. Підходи до вивчення ринків 3 2. Оцінка поточного попиту 5 3. Загальна характеристика методів прогнозування 8 4. Прогнозування попиту, засноване на методах математичної статистики 11 Список використаної літератури 19

Статистика

Аналітико-розрахункове завдання 1. Аналіз заробітної плати в країнах СНД 3 Список використаних джерел 10 Аналіз до теми № 2 «ПОПЕРЕДНІЙ АНАЛІЗ ДАНИХ ТА ВИБІР МЕТОДУ ПРОГНОЗУВАННЯ» Аналіз до теми № 3 «ПРОГНОЗУВАННЯ НА ОСНОВІ ЗГЛАДЖУВАННЯ ЧАСОВИХ РЯДІВ» Аналіз до теми № 4 «ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ТРЕНДУ НА ОСНОВІ КРИВИХ ЗРОСТАННЯ» Аналіз до теми № 4 «ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ТРЕНДУ НА ОСНОВІ КРИВИХ ЗРОСТАННЯ» Реферат Прогнозування попиту продукції Вступ 3 1. Сутність попиту та необхідність його прогнозування 4 2. Моделі прогнозування попиту 10 Висновки 14 Список використаних джерел 15

Фінансове прогнозування на підприємстві (ВАТ „Назва”)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФІНАНСОВОГО ПРОГНОЗУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1.Загальні принципи фінансового прогнозування 6 1.2. Етапи складання бюджету підприємства 12 1.3. Планування управління коштами підприємства 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО ПРОГНОЗУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ "ЛАСТІВКА" 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 28 2.3. Оцінка фінансового прогнозування на підприємстві 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВОГО ПРОГНОЗУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 40 3.1. Розробка фінансової стратегії підприємства 40 3.2. Складання прогнозного бюджету підприємства 45 ВИСНОВКИ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60 Додатки 64-76