институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методи менеджменту якості

Каталог пособий и учебных материалов | Стандартизация и сертификация | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2009 | Размер: 248 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Методи менеджменту якості

1. Охарактеризуйте метод розгортання функції QFD 2
2. Охарактеризуйте принцип менеджменту якості "орієнтація на споживача". Наведіть приклади 3
3. Охарактеризуйте сім інструментів контролю якості. Наведіть приклади 4
4. Охарактеризуйте основні форми, види мотивації персоналу та мотивуючи фактори. Наведіть приклади 8
Література 16

Cмотрите также:
Основи менеджменту

Iєрархія менеджменту 3 Підходи менеджменту 4 Функції менеджменту 6 Методи менеджменту 7 Процес менеджменту 9 Інформація менеджменту 10 Управлінські рішення 11 Закони і закономірності 12 Принципи менеджменту 14 Внутрішнє і зовнішнє середовище організації системи менеджменту 17 Література 22

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ЗМІСТ 0 ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ СИСТЕМИ ЯКОСТІ 6 1.1. Суть та поняття якості 6 1.2. Значення стандартизації та сертифікації 18 1.3. Менеджмент системи якості 30 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 46 2.1. Загальна характеристика підприємства 46 2.2. Аналіз системи управління якістю 52 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 61 3.1. Характеристика систем управління якістю підприємств даної галузі 61 3.2. Шляхи удосконалення менеджменту якості на підприємстві 76 ВИСНОВОК 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 107

Становлення і розвиток менеджменту якості

Зміст 1 Становлення і розвиток менеджменту якості 3 2 Нові версії стандартів ІSО сімейства 9000 8 3 Типи аудиторських перевірок і моделей оцінки якості 14 Використана література 20

Становлення і розвиток менеджменту якості

Зміст 1 Становлення і розвиток менеджменту якості 3 2 Нові версії стандартів ІSО сімейства 9000 8 3 Типи аудиторських перевірок і моделей оцінки якості 14 Використана література 20

Вимоги до якості та витрати на її забезпечення

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. СУТЬ, ПОКАЗНИКИ І МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 3 1.1. Якість як економічна категорія 3 1.2. Показники якості 6 1.3. Методи визначення рівня якості 10 РОЗДІЛ 2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ І СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ЯК МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ 12 2.1. Стандартизація продукції 12 2.2. Сертифікація продукції та систем якості 16 РОЗДІЛ 3. ВИТРАТИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 19 3.1. Суть поняття «ціна якості» 19 3.2. Два підходи до ціни якості 20 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 25

Системи управління якістю

1. Побудувати логічний ланцюжок подій, що призвели до появи менеджменту якості як окремого наукового напрямку (починаючи з давніх часів) 3 2. Навести по кілька прикладів практичної реалізації кожного з принципів менеджменту якості, покладених в основу концепції TQM і стандартів ISO серії 9000 5 3. Сформулювати обґрунтованість і своєчасність видання стандартів ISO серії 9000 7 4. Дати трактування таких понять, як система, система менеджменту, система менеджменту якості. Обґрунтувати універсальність стандартів ISO серії 9000 і пояснити можливість їх застосування в умовах будь-яких підприємств і організацій, незалежно від величини, форми власності, специфіки своєї продукції і т.д. 9 5. Пояснити на конкретних прикладах важливість і доцільність застосування принципів стандартизації в менеджменті якості 11 Список використаних джерел 13

Управлінська діяльність у системі охорони здоров’я

Вступ 2 1. Принципи сучасного медичного менеджменту 3 2. Комплекс ознак медичних установ з позицій менеджменту 5 3. Стратегія безперервного підвищення якості медичних послуг 10 4. Основні методи планування у медичному закладі 13 Висновки 18 Додаток А 21 Література 22

Комплексне керування якістю в організації

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи керування якістю в організаціях 5 1.1 Поняття якості 5 1.2 Засоби та методи комплексного керування якістю 6 1.3 Керування якістю за допомогою операційного менеджменту 8 Розділ 2. Аналіз управління якістю в організації 10 2.1 Значення операційної діяльності в управлінні якістю 10 2.2 Операційний менеджмент як контроль якості 14 Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню якості продукції 18 3.1 Керування постачанням 18 3.2 Керування матеріальними запасами 19 3.3 Зростання продуктивності праці як захід по підвищенню якості 20 Висновки та пропозиції 23 Література 26 Додаток 28

Взаємозв’язок функцій та методів менеджменту в сучасних умовах діяльності українських підприємств

Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика функцій менеджменту 4 1.1. Планування як функція менеджменту 7 1.2. Організація взаємодії як функція менеджменту 12 1.3. Контроль як функція менеджменту 17 Розділ 2. Характеристика методів менеджменту та їх роль в економічному управлінні 21 2.1. Економічні методи менеджменту, їх значення і ефективність використання 21 2.2. Організаційно-адміністративні методи управління 23 2.3. Соціально-психологічні методи управління 25 Розділ 3. Значення системи методів та функцій менеджменту в роботі підприємств 28 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Методи менеджменту туризму

Вступ 3 1. Розвиток стратегії і методів менеджменту в туризмі в умовах сучасної ринкової економіки 5 1.1 Стратегії управління в туризмі 5 1.2 Нове у філософії та методах сучасного менеджменту туризму 9 2. Методи ефективного менеджменту в туризмі 14 2.1 Методи топ-менеджменту в туризмі 14 2.1.1 Управлінські функції і методи правління 16 2.1.1.1 Визначення цілей і стратегії корпорації 16 2.1.1.2 Визначення базової політики корпорації 18 2.1.1.3 Підтримка організації управління 19 2.1.1.4 Підтримка ефективного планування і системи контролю 20 2.1.1.5 Методи прийняття головних рішень 21 2.1.2 Взаємини між директорами і менеджерами 22 3. Методи організаційного виконання 24 3.1 Фактори зовнішніх впливів на методи керівництва 24 3.2 Основні рівні управління та їх аналіз 27 Висновки 32 Використані джерела 34