институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Порівняльне вивчення особливостей словотвору таких мов як англійська та українська

Каталог пособий и учебных материалов | Языковедение | Курсовая | Страниц: 24 | Год: 2009 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Порівняльне вивчення особливостей словотвору таких мов як англійська та українська

ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. Словотвір
1.1. Будова слова в українській та англійській мовах ...........
1.2. Основні способи словотвору в українській та англійській мовах 4
РОЗДІЛ 2. Прислівник як частина мови
2.1. Способи словотвору прислівника в українській мові ……
2.2. Шляхи творення прислівників в англійській мові ……….
2.3.Спільне та відмінне у словотворі прислівника в англійській та українській мовах 13
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
Cмотрите также:
Порівняльний аналіз словотвору прикметників в англійській і українській мові

ВСТУП 2 1. Основні поняття словотвору 4 1.1. Система сучасного словотвору 4 1.2. Типологія словотворчих систем 9 2. Способи словотвору прикметника в англійській та українській мовах 12 2.1. Типологія засобів словотвору 12 2.2. Словоскладення і типи складних слів 18 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ 28

ПОРІВНЯЛЬНЕ ПРАВОЗНАВСТВО - ПРИРОДА ТА МЕТОДОЛОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ

ВСТУП 3 1. Порівняльне правознавство як юридична категорія 5 2. Порівняльне правознавство як метод юридичної науки 8 3. Порівняльне правознавство як наука 11 ВИСНОВОК 14 Використана література 16

Експериментальне дослідження пам’яті

Вступ 2 І. Загальні засади розвитку експериментального дослідження пам’яті 3 ІІ. Експериментально-психологічні дослідження пам’яті 7 2.1 Характеристика класичних експеримнтальних підходів до вивчення пам’яті 7 2.2 Підходи до вивчення структури пам’яті з позицій теорії переробки інформації 10 2.3 Вивчення особливостей короткочасної пам’яті 12 2.4 Вивчення особливостей тривалої пам’яті 14 Висновки 16 Список використаних джерел 17

Контрольна робота з методики викладання української мови

1. Українська мова в системі шкільних предметів. Мета і завдання її вивчення. 2 2. Методика вивчення будови слова і словотвору (поняття, значення, завдання, система вправ та методика їх проведення). 4 3. Шкільні підручники з української мови (для різних типів шкіл). 7 4. Основи мовленнєвої діяльності (теорія та практика). 9 5. Міжпредметні зв’язки на уроках української мови. 12 6. Концепція мовної освіти у старших класах в 12 –річній школі. 13 7. Види лінгвістичного розбору на уроках української мови та методика їх проведення. 15 Використана література 17

Стилістичне використання засобів словотвору

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Стилістика як лінгвістична наука 7 1.1. Предмет стилістики української мови 7 1.2. Проблематика стилістики української мови 9 1.3. Граматична стилістика 12 Розділ 2. Стилістичне використання засобів словотвору 14 2.1. Символи як стилістеми 14 2.2. Стилістична диференціація лексики та засобів словотвору 28 Висновок 35 Список використаної літератури 37

Вивчення особливостей прояву емоційного вигорання особистості

Вступ 3 Вивчення особливостей прояву емоційного вигорання особистості 4 Висновки 20 Список використаних джерел 21

Експериментальне дослідження зорового сприйняття

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗОРОВОГО СПРИЙНЯТТЯ 5 1.1. Загальна характеристика сприйняття 5 1.2. Фізіологічна основа зорового сприйняття 6 1.3. Психологічні закономірності зорового сприйняття 9 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИВЧЕННЯ ЗОРОВОГО СПРИЙМАННЯ 14 2.1. Планування та методики дослідження 14 2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 18 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22

Вплив індивідуально-психологічних особливостей на граничні нервово-психологічні розлади

Вступ 2 І. Граничні нервово-психологічні розлади (ГНПР) 6 1.1 Загальні відомості про ГНПР 6 1.2 Особливості вивчення ГНПР 15 1.3 Методики вивчення впливу особистих психологічних якостей на ГНПР 18 ІІ. Вплив індивідуально-психологічних особливостей на граничні нервово-психологічні розлади 24 2.1 Психологічні особливості індивіда та ГНПР 24 2.2 Залежність ГНПР від індивідуально-психологічних особливостей 36 Висновки 60 Список використаної літератури 62

Методи дослідження темпераменту

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 4 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЙОГО ВЛАСТИВОСТЕЙ 4 1.1. Поняття про темперамент 4 1.2. Фізіологічна і психологічна основи темпераменту 6 1.3. Властивості темпераменту та їх особливості 7 1.4. Характеристика типів темпераменту 10 1.5. Методи діагностичного вивчення темпераменту 13 РОЗДІЛ 2. 18 ДОСЛІДЖЕННЯ ЗВ'ЯЗКУ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ І ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВЕДІНКИ В КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ 18 2.1 Методика і структура проведення дослідження 18 Дослідження проводилось в школі 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 20 ВИСНОВОК 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 27-35

українська мова кр

Завдання 1. Поясніть, у яких стилях мови автор може виявити індивідуальність? 3 Завдання 2. Складіть вправу на закріплення знань однокурсників з теми «Засоби милозвучності української мови». 5 Завдання 3. Напишіть невеликий роздум-есе на тему: «В чому трагедія Еллочки-Людоїдки або скільки слів достатньо знати для повного щастя?». 5 Завдання 4. Придумайте вислів за даним початком: «Крила виростають…» 7 Завдання 5. Запишіть по одному прикладу кожного з морфологічних і неморфологічних способів словотвору. 7 Список використаної літератури 9