институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бартерна торгівля як форма міжнародної торгівлі

Каталог пособий и учебных материалов | Международная экономика | Курсовая | Страниц: 47 | Год: 2009 | Размер: 94 кб. | Стоимость: 170 грн. | Смотреть | Купить

Бартерна торгівля як форма міжнародної торгівлі


ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 5
1.1. Передумови розвитку міжнародної торгівлі 5
1.2. Форми міжнародної торгівлі 7
1.3. Місце бартерної торгівлі у сучасній міжнародній торгівлі 11
Висновки до розділу І 17
РОЗДІЛ ІІ. МЕХАНІЗМ ФУНКЦІОНУВАННЯ БАРТЕРНОЇ ТОРГІВЛІ 19
2.1. Динаміка розвитку бартерних відносин в міжнародній торгівлі 19
2.2. Сучасні тенденції бартеру як форми міжнародної торгівлі 22
2.3. Місце України в світовій бартерній торгівлі 27
2.4. Перспективи розвитку бартерної торгівлі за умов глобалізації 33
Висновки до розділу ІІ 36
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
ДОДАТКИ 47

Cмотрите также:
МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................. 3 1 ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................. 4 2 ТЕОРІЇ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................................................. 7 3 СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ....................................................... 15 3.1 Поняття міжнародної торгівлі............................................................ 15 3.2 Структура міжнародної торгівлі...... .................................................. 17 4 МОДЕЛІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ........................................................... 20 4.1 Вільна торгівля........................................................................................ 20 4.2 Протекціонізм.......................................................................................... 21 5 РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ....................... 25 ВИСНОВКИ........................................................................................................ 30 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.................................................................................... 31

Міжнародна торгівля

Вступ4 1. Теоретичні основи розвитку міжнародної торгівлі6 1.1. Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі6 1.2. Економічна сутність міжнародної торгівлі10 Розділ 2. Практичний аспект розвитку міжнародної торгівлі. Стан та тенденції розвитку міжнародної торгівлі. 17 2.1. Аналіз стану міжнародної торгівлі в Україні17 2.2. Вплив держави на міжнародну торгівлю26 3. Проблеми і перспективи розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Шляхи щодо вдосконалення розвитку міжнародної торгівлі в Україні34 Висновки46 Література48

Міжнародна торгівля

Вступ 3 1. Значення міжнародної торгівлі в світовій економіці 4 2. Динаміка міжнародної торгівлі 6 3. Товарна структура міжнародної торгівлі 7 4. Географічна структура міжнародної торгівлі 10 Висновки 15 Список використаних джерел 16

Міжнародна торгівля в сучасних умовах

ВСТУП 3 1. ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ТОРГІВЕЛЬНОЇ СИСТЕМИ – ОСНОВНА РИСА СУЧАСНГО ЕТАПУ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 5 2. ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРІГВЛІ НА СУЧАНОМУ ЕТАПІ 7 2.1. Динаміка міжнародної торгівлі 7 2.2. Товарна структура міжнародної торгівлі 8 2.3. Географічна структура міжнародної торгівлі 11 3. ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНІ ПОЗИЦІЇ УКРАЇНИ 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23 ДОДАТОК 25

Зовнішня торгівля Украини

Вступ 3 1.Торгівля товарами в системі міжнародної економічної діяльності 4 2. Україна та міжнародні інститути регулювання торгівлі 9 3.Україна на шляху до СОТ 11 4. Факторні передумови міжнародної торгівлі України 14 5.Геостратегічна специфіка національної участі в міжнародній торгівлі 17 Висновки 24 Література 26

Міжнародна торгівля як фактор економічного зростання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ЯК СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН 5 1.1. Сутність міжнародної торгівлі та її концепції 5 1.2. Етапи розвитку міжнародної торгівлі 11 1.3. Система показників розвитку міжнародної торгівлі 14 РОЗДІЛ 2. МІСЦЕ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ КРАЇНИ 19 2.1. Теорії вільної торгівлі 19 2.2. Участь у МПП. Сучасні тенденції розвитку світової економіки економіки 21 2.3. Теорія порівняльної переваги Рікардо 24 РОЗДІЛ 3. ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ ЯК ФАКТОР ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ 28 3.1. Роль зовнішньої торгівлі в економічному розвитку України 28 3.2. Проблеми залучення України до МПП та напрямки їх вирішення 31 ВИСНОВКИ 37 ЛІТЕРАТУРА 39 ДОДАТКИ 42

Структура і динаміка світової торгівлі

Вступ 2 1. Міжнародна торгівля як одна з визначальних форм міжнародних економічних відносин 3 2. Структура міжнародної торгівлі 5 3. Аграрна політика у сфері міжнародної торгівлі. Особливості міжнародної торгівлі послугами 8 4. Типи комерційних угод у системі ГАТТ/СОТ 12 Висновки. Участь України у міжнародній торгівлі на прикладі торгівлі послугами 16 Література 20

Міжнародна торгівля

ВСТУП 3 1. Теоретичні основи здійснення міжнародної торговлі 4 1.1. Сутність, види та показники світової торгівлі 4 1.2. Зовнішньоторговий мультіплікатор, принцип порівняльної переваги і причини, що впливають на обсяги імпорту в країну 7 1.3. Державне регулювання міжнародної торгівлі 10 2. Україна як суб٬єкт міжнародної торгівлі 16 2.1. Основні тенденції розвитку зовнішньої торгівлі 16 2.2. Проблема підвищення конкурентоздатності української продукції 23 2.3. Програма стимулювання експорту продукції 24 3. Розвиток світової міжнародної торгівлі 26 3.1. Динаміка світової зовнішньої торгівлі 26 3.2. Тенденції розвитку міжнародної торгівлі 27 Висновки 28 Список використаної літератури 29

ЕКОНОМІЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ

ЗМІСТ ВСТУП ..........................................................................................................3 І. ЕКОНОМІЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ .........................7 ІІ. МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ ТА НЕДОСКОНАЛА КОНКУРЕНЦІЯ .......................................................................................21 ІІІ. ВПЛИВ ТРАНСПОРТНИХ ВИТРАТ, ЕКОЛОГІЧНИХ СТАНДАРТІВ НА МІЖНАРОДНУ ТОРГІВЛЮ ................................25 ІV. РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ..................................31 V. СВІТОВА ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ ТА ТОРГІВЕЛЬНА ПОЛІТИКА ..................................................................42 ВИСНОВКИ .................................................................................................46 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ................................................................48

Теорія порівняння переваг та обґрунтування міжнародної торгівлі

ЗМІСТ ВСТУП ......................................................................................................3 1. Міжнародна торгівля: сутність і значення.......................................5 1.1. Сутність міжнародної торгівлі .....................................................5 1.2. Основні теорії міжнародної торгівлі ..............................................9 2. Теорія порівняльних переваг та обґрунтування міжнародної торгівлі ..............................................................................................................18 3. Місце та роль України в міжнародній торгівлі...........................23 3.1. Аналіз сучасного стану та проблем зовнішньої торгівлі України...............................................................................................................23 3.2. Перспективи вступу України у Всесвітню торговельну організацію........................................................................................................25 ВИСНОВКИ ...........................................................................................30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................31