институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проблеми вільного часу і дозвілля студентської молоді

Каталог пособий и учебных материалов | Социология | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2009 | Размер: 85 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Проблеми вільного часу і дозвілля студентської молоді

ВСТУП 3
Розділ 1 6
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВІЛЬНОГО ЧАСУ ТА ДОЗВІЛЛЯ 6
1.1. Концепції вільного часу та дозвілля 6
1.2. Основні теоретичні поняття 9
Висновки до 1-го розділу 15
Розділ 2 16
МЕТОДОЛОГІЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОПИТУВАННЯ НА ТЕМУ "ВІЛЬНИЙ ЧАС ТА ДОЗВІЛЛЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ" 16
2.1. Мета, завдання та гіпотези дослідження 16
2.2. Характеристика емпіричних понять 17
2.3. Обґрунтування вибірки 20
2.4. Методика проведення опитування 21
Висновки до 2-го розділу 23
Розділ 3 24
ОБРОБКА ТА АНАЛІЗ СОЦІОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ДОЗВІЛЛЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВІЛЬНОГО ЧАСУ СТУДЕНТАМИ 24
3.1. Обробка та узагальнення інформації 24
3.2. Аналіз та інтерпретація результатів 27
Висновки до 3-го розділу 29
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
Додатки 34
Анкета для проведення опитування з теми "Вільний час та дозвілля студентської молоді"
Cмотрите также:
Соціологія вільного часу та дозвілля

1. Дозвілля як соціальний інститут 3 2. Нові види дозвілля в епоху глобалізації 7 Список літератури 16

Соціологія дозвілля та вільного часу

1. Зв’язок дозвілля з іншими соціальними інститутами 3 2. Комп’ютерні мережі та дозвілля 11 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття самосвідомості 7 1.1. Трактування самосвідомості у вітчизняній та зарубіжній психології 7 1.2. Самосвідомість, її структура та форми. Функції самосвідомості 12 1.3. Формування самосвідомості 20 Розділ 2. Проблеми формування самосвідомості у студентської молоді 28 2.1. Роль самосвідомості у покращенні якості навчання 28 2.2. Проблеми професійної самосвідомості студентської молоді 32 2.3. Детермінанти особистісного зростання студентів у процесі професійного навчання у ВНЗ 36 Розділ 3. Дослідження формування самосвідомості у студентської молоді 43 3.1. Методика проведення дослідження самооцінки особистості 43 3.2. Результати дослідження 49 3.3. Методика визначення самооцінки (Домбо-Рубінштейн) 51 Висновки 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58

Дозвілля в працях європейських соціологів. актуалізація соціологізуючої ролі дозвілля

Предмет: соціологія вільного часу Вступ 3 1. Теорія „цивілізації дозвілля” Ж. Дюмазед’є. 4 2. Актуалізація ролі дозвілля в працях західних соціологів. 7 3. „Серйозне” та „звичайне” дозвілля в концепції Р. Стеббінса. 10 Висновки 14 Література 15

Соціологія вільного часу

Вступ 3 1. Функції дозвілля як соціального інституту 4 2. Віртуалізація суспільства та роль дозвілля в цьому процесі 9 Висновок 16 Література 17

Соціофілософські проблеми дозвіллєвої культури

Вступ 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДВАЛИНИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОЗВІЛЛЄВОЇ КУЛЬТУРИ. 5 1.1. Осмислення проблеми дозвілля та вільного часу в практиці філософо-культурологічної думки. 5 1.2. Питання дозвіллєвої культури в дослідженнях сучасних західних соціологів. 7 Висновки до 1-го розділу 12 РОЗДІЛ ІІ. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДОЗВІЛЛЯ В УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ 13 Висновки до 2-го розділу 21 Загальні висновки 22 Література 24

Основні напрями і тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні засади організації вільного часу. 5 1.1. Історичний аспект проблеми вільного часу. 5 1.2. Соціальна цінність дозвілля в житті сучасної людини. 14 Розділ ІІ. Основні напрями і тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні. 19 2.1. Аналіз проблеми культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні. 19 2.2. Основні напрями і тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні. 28 Висновки 31 Список використаної літератури 32

Організація зимового молодіжного відпочинку для студентської молоді .

Вступ.................................................................................................................3
Розділ 1. Особливості організації відпочинку студентів.............................5
1.1. Поняття студентського відпочинку................................................5
1.2. Основні проблеми студентського відпочинку...............................6
Розділ 2. Характеристика зимового відпочинку для студентської
молоді..............................................................................................12
2.1. Основні види та центри зимового відпочинку
студентів в Карпатах.......................................................................12
2.2. Центри зимового відпочинку студентів в Карпатах....................16
2.3. Особливості розміщення студентів...............................................23
Розділ 3. Організація зимового відпочинку для студентської молоді......28
3.1. Параметри та основні показники маршруту.................................28
3.2. Програма та калькуляція туру........................................................29
3.3. Маркетингові заходи просування туру на ринку
туристичних послуг.........................................................................30
Висновки..........................................................................................................35
Список використаних джерел........................................................................37


Організація зимового молодіжного відпочинку для студентської молоді

Вступ.................................................................................................................3
Розділ 1. Особливості організації відпочинку студентів.............................5
1.1. Поняття студентського відпочинку................................................5
1.2. Основні проблеми студентського відпочинку...............................6
Розділ 2. Характеристика зимового відпочинку для студентської
молоді..............................................................................................12
2.1. Основні види та центри зимового відпочинку
студентів в Карпатах.......................................................................12
2.2. Центри зимового відпочинку студентів в Карпатах....................16
2.3. Особливості розміщення студентів...............................................23
Розділ 3. Організація зимового відпочинку для студентської молоді......28
3.1. Параметри та основні показники маршруту.................................28
3.2. Програма та калькуляція туру........................................................29
3.3. Маркетингові заходи просування туру на ринку
туристичних послуг.........................................................................30
Висновки..........................................................................................................35
Список використаних джерел........................................................................37
Додатки............................................................................................................40


Організація зимового відпочинку для студентської молоді

ЗМІСТ Вступ.................................................................................................................3 Розділ 1. Особливості організації відпочинку студентів.............................5 1.1. Поняття студентського відпочинку................................................5 1.2. Основні проблеми студентського відпочинку...............................6 Розділ 2. Характеристика зимового відпочинку для студентської молоді..............................................................................................12 2.1. Основні види та центри зимового відпочинку студентів в Карпатах.......................................................................12 2.2. Центри зимового відпочинку студентів в Карпатах....................16 2.3. Особливості розміщення студентів...............................................23 Розділ 3. Організація зимового відпочинку для студентської молоді......28 3.1. Параметри та основні показники маршруту.................................28 3.2. Програма та калькуляція туру........................................................29 3.3. Маркетингові заходи просування туру на ринку туристичних послуг.........................................................................30 Висновки..........................................................................................................35 Список використаних джерел........................................................................37 Додатки............................................................................................................40