институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація та проведення маркетингового дослідження попиту на туристичний продукт регіону Київської області України (курсова - бакалавр)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг туризма | Курсовая | Страниц: 78 | Год: 2009 | Размер: 6568 кб. | Стоимость: 250 грн. | Смотреть | Купить

Організація та проведення маркетингового дослідження попиту на туристичний продукт регіону Київської області України (курсова - бакалавр)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6
1.1. Туристичний ринок та форми його кон’юнктуризації 6
1.2. Поняття регіонального туристичного продукту та його складові 14
1.3. Методика дослідження попиту 19
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 25
2.1. Характеристика туристсько-рекреаційних ресурсів Київської області 25
2.2. Аналіз туристичного продукту Київської області 29
2.3. Аналіз попиту на туристичний продукт Київської області 39
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ СТИМУЛЮВАННЯ ПОПИТУ НА ТУРИСТИЧНІ ПРОДУКТИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 47
3.1. Комунікаційна політика області 47
3.2. Заходи щодо залучення туристів на територію області 52
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67
ДОДАТКИ 71

Cмотрите также:
Організація та проведення маркетингового дослідження цін на туристичний продукт

бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІН 5 1.1. Сутність, види та функції цін 5 1.2. Особливості ціноутворення туристичного продукту 12 1.3. Сутність маркетингових досліджень цін 19 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІН НА ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ 23 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 23 2.2. Характеристика маркетингового середовища туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 39 2.3. Процес ціноутворення на туристичному підприємстві ВАТ готель „Назва” 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ТУРИСТИЧНІ ПРОДУКТИ 48 3.1. Характеристика процесу маркетингового дослідження цін на туристичний продукт 48 3.2. Програма вдосконалення цінової політики туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 53 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69

Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентного середовища туристичного регіону (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНУ 5 1.1. Сутність маркетингового дослідження конкурентоспроможності туристичного регіону 5 1.2. Організація маркетингового дослідження туристичного регіону 7 1.3. Методи маркетингових досліджень конкурентоспроможності туристичного регіону 12 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 18 2.1. Загальна характеристика Карпатського регіону 18 2.2. Аналіз основних маркетингових показників туристичного регіону 22 2.3. Оцінка конкурентоспроможності українських регіонів у туристичній сфері 30 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ І ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 40 3.1. Стратегії підвищення конкурентоспроможності регіону 40 3.2. Напрями реалізації стратегії 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 52 Додатки 55-62

Механізм сегментації ринку туристичних послуг (курсова - бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ ЯК ОСНОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність маркетингової діяльності туристичного регіону 6 1.2. Поняття та критерії ринкової сегментації 16 1.3. Методологія ринкової сегментації 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВИХ ПРОЦЕСІВ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ М. КИЄВА 29 2.1. Характеристика туристсько-рекреаційних ресурсів м. Києва 29 2.2. Аналіз туристичної інфраструктури м. Києва 36 2.3. Аналіз попиту на туристичний продукт м. Києва 44 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РИНКОВИХ СТРАТЕГІЙ КИЇВСЬКОГО РЕГІОНУ НА ОСНОВІ МЕХАНІЗМУ СЕГМЕНТАЦІЇ 48 3.1. Характеристика ринкових сегментів м. Києва 48 3.2. Обґрунтування регіональних комунікаційних стратегій, спрямованих на цільові сегменти 55 ВИСНОВКИ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТКИ 74

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та значення рекламної політики в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Поняття і зміст маркетингових досліджень 12 1.3. Інструментарій проведення маркетингових досліджень ефективності рекламної політики туристичного підприємства 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «НАЗВА»» 25 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 25 2.2. Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства 35 2.3. Оцінка ефективності рекламної політики туристичного підприємства 42 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «НАЗВА»» 49 3.1. Вдосконалення механізмів організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства 49 3.2. Підвищення ефективності рекламної політики туристичного підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64 ДОДАТКИ 69

Історико-культурні ресурси Київської області

Вступ 3 1. Туристичні ресурси регіону (види ресурсів, парки, центри) 4 2. Історично-культурні пам’ятки 7 3. Забезпечення туристичної діяльності 8 а) загальна характеристика Київської області 8 б) розвиток гостинності 11 4. Стан туризму в Київській області 13 а) в яких видах туризму спеціалізується область 13 б) що пропонують туристичні фірми 16 5. Карта Київської області 20 Висновок 21 Список літератури 22

Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством

Вступ Глава 1. Теоретичні підходи щодо організації та проведення маркетингових досліджень підприємствами 1.1. Поняття маркетингових досліджень та основні причини їх проведення 1.2. Основні етапи проведення маркетингових досліджень 1.3. Сутність та складові процесу організації проведення маркетингового дослідження Глава 2. Аналіз організації та проведення маркетингового дослідження підприємством „МОНОМАХ 2.1. Маркетинговий аналіз ринку чаю м. Києва та області 2.2. Основні підходи та складові процесу організації проведення маркетингових досліджень на підприємстві „Мономах” 2.3. Мета, завдання та етапи маркетингового дослідження, яке проводило підприємство „Мономах Глава 3. Основні пропозиції та рекомендації щодо організації та проведення маркетингових досліджень підприємствами України 3.1. Практичні рекомендації та прогноз розвитку ринку чаю для підприємства „Мономах Висновки Список літератури

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «ГОТЕЛЬ «Назва»

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. 5 1.1. Економічна сутність рекламної діяльності туристичного підприємства. 5 1.2. Зміст та етапи маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства. 11 1.3. Методологія маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства. 18 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «ГОТЕЛЬ «Назва». 22 2.1. Загальна характеристика ЗАТ «Готель «Назва». 22 2.2. Аналіз маркетингового середовища ЗАТ «Готель «Назва». 25 2.3. Аналіз рекламної діяльності ЗАТ «Готель «Назва». 34 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «ГОТЕЛЬ «Назва». 39 3.1. Напрямки вдосконалення ринкової діяльності. 39 3.2. План оптимізації рекламної діяльності. 42 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 53 Додатки 58-62 бакалавр

Організація та проведення маркетингових досліджен на підприємстві

Вступ 2 1. Процес маркетингового дослідження 3 2. Постановка проблеми маркетингового дослідження 6 3. Проект маркетингового дослідження 10 4. Виконавці маркетингових досліджень 15 Висновок 17 Література 18 Додатки 19-20

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного ( готельного, ресторанного) підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність рекламної політики туристичного підприємства 5 1.2. Характеристика основних засобів і носіїв реклами туристичного підприємства 9 1.3. Методика дослідження ефективності реклами 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „Назва” 21 2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ „Назва” 21 2.2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 27 2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 32 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „Назва” ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 37 3.1. Аналіз ефективності рекламної діяльності підприємства ВАТ „Назва” 37 3.2. Заходи щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства ВАТ „Назва” 60 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 72-83 звітність

Організація та проведення маркетингових досліджень ринку туристичного підприємства

курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 6 1.1. Економічна сутність туристичного ринку і його складові 6 1.2. Чинники формування попиту та пропозиції в туризмі 11 1.3. Методологія досліджень ринкової кон’юнктури 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 29 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 29 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Назва» 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» З УРАХУВАННЯМ РЕЗУЛЬТАТІВ РИНКОВОЇ ДОСЛІДЖЕННЯ 53 3.1. Аналіз ринку туристичного підприємства ТОВ «Назва» 53 3.2. Напрямки вдосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства ТОВ «Назва» 61 Усі вищенаведені пропозиції здатні покращити проведення маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «Назва». 69 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 74 ДОДАТКИ 79-89 звітність