институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проективна методика «Будинок-дерево-людина» та особливості її інтерпретації»

Каталог пособий и учебных материалов | Психология практическая | Реферат | Страниц: 19 | Год: 2010 | Размер: 247 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Проективна методика «Будинок-дерево-людина» та особливості її інтерпретації»

ВСТУП
Дослідження внутрішнього світу людини є проблемою, яка завжди була актуальною. Протягом розвитку психологічної науки можна виокремити багато методів, якими досліджувалася людська особистість: інтроспекція, тести, особистісні опитувальники, бесіди і спостереження. Значний внесок для вивчення найпотаємніших бажань та потягів людини зробив фрейдизм, неофрейдизм і гуманістична психологія. Проективні методики – ще одна можливість оцінити психологію людини. Поняття проекції вперше було застосовано Л. Франком у 1939 році, і з цього часу проективні методики починають займати чільне місце у психодіагностиці.
Одним із проективних методів є тест "Будинок – людина – дерево", який оцінює багато різних психологічних властивостей і якостей людини, деякі її прагнення, бажання і потяги.

Cмотрите также:
Контрольна робота з психології творчості

ЗМІСТ 1. Теорія психології мистецтва Л.С. Виготського 3 2. А. Маслоу про творчу особистість та проблему самоактуалізації 4 3. Проблеми діагностики креативності 6 4. Психологічний погляд на генезис обдарованості 9 5. Фантазія і творча діяльність 10 6. Дитячий малюнок як творчість 13 7. Натхнення і творча криза 15 8. Можливості і використання психодіагностичного тесту “Будинок. Дерево. Людина.” 17 9. Творчість і сублімація 18 Список використаної літератури 22

Особливості психодіагностики між батьками і дітьми (емпірична частина)

ВСТУП 3 1.Методологія проведення дослідження 5 2. Діагностичні методики дослідження 6 3. Аналіз ставлення батьків до різних сторін сімейного життя за методикою Е.Шеффера та Р.Белла 12 4. Аналіз батьківського ставлення щодо виховання дітей та спілкування з ними за методикою Методика Я.Варга та В.Століна 15 5. Аналіз схильності особистості до конфліктної ситуації за методикою К.Томаса 20 6. Аналіз міжособистісних відносин дитини та її сприйняття внутрішньосімейних стосунків за методикою Рене Жиля 21 7. Аналіз дослідження особистості дитини за проективною методикою “Будинок – Дерево – Людина” 26 8. Інтерпретація результатів проведеного дослідження 31 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 35-38 Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей сімей, зокрема ставлення батьків щодо виховання дітей та різних сторін сімейного життя, визначення схильності особистості до конфліктної ситуації, окреме дослідження особистості дитини та її ставлення внутрішньо сімейних стосунків.

Практикум з психології. Тема №20: «Особливості застосування та інтерпретації проективного методу «Людина під дощем»

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ "ЛЮДИНА ПІД ДОЩЕМ" У ПСИХОДІАГНОСТИЧНІЙ ПРАКТИЦІ 4 1.1. Методологічні засади тесту 4 1.2. Процедура застосування тесту та інтерпретація його результатів 6 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ "ЛЮДИНА ПІД ДОЩЕМ" 10 2.1. Організація дослідження, отримання результатів 10 2.2. Аналіз і інтерпретація результатів 12 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16 ВСТУП Проективні методи в психології – група методів дослідження особистості, в основі яких лежить механізм виявлення проекцій в отриманих даних експерименту з наступною їх інтерпретацією. Поняття проекції вперше було застосовано Л. Франком у 1939 році, і з цього часу проективні методики починають займати чільне місце у психодіагностиці. Проективні методи характеризуються створенням експериментальної ситуації, яка допускає множину можливих інтерпретацій під час сприйняття її піддослідним. За кожною такою інтерпретацією вимальовується унікальна система особистісних смислів та особливостей когнітивного стилю суб'єкта. Однією із проективних методик є методика "Людина під дощем". Вона орієнтована на діагностику сили "Его" людини, її здатності долати несприятливі ситуації, протистояти їм. Методика дозволяє здійснити діагностику особистісних резервів і особливостей захисних механізмів.

Ролан Барт як літературний критик та есеїст

1. Особливості творчого шляху Р.Барта, його пошуки методологічних підходів до інтерпретації літературних текстів 3 2. Письмо, або ідеологічний соціолект, як основа літературно-критичної теорії Р.Барт 5 3. Трихотомія "читання / наука про літературу / критика" в інтерпретації 7 4. Діалектика твору й тексту у працях постструктуралістського періоду '"S/Z" (1970) та "Задоволення від тексту" (1973) 10 Література 15

Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі

План Вступ 3 Розділ I.Психокорекція і її місце серед методів психотерапії 5 1.1.Зміст психокорекції 5 1.2.Організація психокорекційної роботи 6 Розділ II.Арттерапія та проективна психологія. 12 2.1. Психокорекція за допомогою арттерапії 12 2.2. Проективна психологія 16 Розділ III. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі 27 3.1.Проективне малювання в психокорекційній арттерапії 27 3.2.Методика застосування проективного малюнка 27 Висновки та практичні поради 34 Список використаної літератури 36 Мета дослідження. Отже виходячи з вищесказаного ми обрали метою нашого дослідження вивчити проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі. Об’єкт дослідження. Загальна система методів психокорекції. Предмет дослідження. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі.

інтерпретація тексту

Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31

інтерпретація тексту

Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31

Емоційний звязок між матіррю та дитиною, його вплив на розвиток

Зміст Вступ 3 1. Емоційний зв'язок між матір’ю та дитиною, його вплив на розвиток дитини 4 2. Експериментальні дослідження розвитку особливостей емоційної сфери дітей залежно від соціально-психологічних умов виховання 10 Висновок 14 Література 15 До 2 п. Для дослідження особливостей емоційної незахищеності, тривожності, недовіри до себе, почуття меншовартості, сімейної комфортності, ворожості, конфліктності, фрустрації, труднощів спілкування, депресивності використовувалися адаптовані проективні тести: “Будинок. Дерево. Людина” (Дж. Бук, 1948); “Малюнок сім’ї” (Р. Барнс, 1972); “Тест тривожності” (Р. Темпл, М. Доркі, А. Аллен). Діагностика радості, гніву, сором’язливості, інтересу, образи, страху проводилася за модифікованою нами методикою шкал Дембо (1970). Для аналізу нами були виділені група дітей трьох років. З урахуванням умов виховання, ця вікова група була розподілена ще й на 4 підгрупи.

Менеджмент у соціальній сфері

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ВЗАЄМОДІЇ «ЛЮДИНА – ЛЮДИНА» 4 2. МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ В ГРУПІ 8 3. ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ В КОЛЕКТИВІ 12 ВИСНОВКИ 16 ЛІТЕРАТУРА 18

Характеристика тесту інтелекту Д.Векслера

I. Характеристика тесту інтелекту Д.Векслера. 1.1. Тест інтелекту Векслера. ІІ. Тест малюнкової фрустрації С. Розенцвейга. 2.1. Проективна методика дослідження особистості. Список використаної літератури