институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проективний метод «Неіснуюча тварина» та особливості його інтерпретації

Каталог пособий и учебных материалов | Психодиагностика | Материал | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 566 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Проективний метод «Неіснуюча тварина» та особливості його інтерпретації

ЗМІСТ

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ "НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА" У ПСИХОДІАГНОСТИЧНІЙ ПРАКТИЦІ 4
1.1. Методологічні засади тесту 4
1.2. Процедура тесту, показники й інтерпретація 5
2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ "НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА" 11
2.1. Організація дослідження, отримання результатів 11
2.2. Аналіз і інтерпретація результатів 13
ВИСНОВКИ 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17


ВСТУП
Проективні тести – методики, скеровані на виявлення певних психічних властивостей людини. Вони передбачають стимули, реагуючи на які, людина виявляє найхарактерніші свої якості. Для цього досліджуваній особі пропонують витлумачити події, відновити ціле за деталями, надати сенс неоформленому матеріалу, створити оповідання за малюнком із невизначеним змістом. Останнім часом такі тести становляться досить популярними у середовищі практичних психологів. Вони допомагають не тільки встановити діагноз, зрозуміти мотиви вчинків людини, а й дозволяють певним чином оцінити глибини психіки людини, так зване "несвідоме".
Однак, на сьогоднішній день проективні методики поки що залишаються допоміжним інструментом при всебічному і глибокому дослідженні психічної сфери людини. Вони доповнюють, підтверджують інформацію, що береться з результатів основних методик, спостережень, бесід. Такою методикою є тест "Неіснуюча тварина", про який й піде мова в цій роботі.
Cмотрите также:
Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі

План Вступ 3 Розділ I.Психокорекція і її місце серед методів психотерапії 5 1.1.Зміст психокорекції 5 1.2.Організація психокорекційної роботи 6 Розділ II.Арттерапія та проективна психологія. 12 2.1. Психокорекція за допомогою арттерапії 12 2.2. Проективна психологія 16 Розділ III. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі 27 3.1.Проективне малювання в психокорекційній арттерапії 27 3.2.Методика застосування проективного малюнка 27 Висновки та практичні поради 34 Список використаної літератури 36 Мета дослідження. Отже виходячи з вищесказаного ми обрали метою нашого дослідження вивчити проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі. Об’єкт дослідження. Загальна система методів психокорекції. Предмет дослідження. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі.

Ролан Барт як літературний критик та есеїст

1. Особливості творчого шляху Р.Барта, його пошуки методологічних підходів до інтерпретації літературних текстів 3 2. Письмо, або ідеологічний соціолект, як основа літературно-критичної теорії Р.Барт 5 3. Трихотомія "читання / наука про літературу / критика" в інтерпретації 7 4. Діалектика твору й тексту у працях постструктуралістського періоду '"S/Z" (1970) та "Задоволення від тексту" (1973) 10 Література 15

Діагностування самооцінки особистості

ВСТУП 3 1. Теоретичні основи діагностики особистості 4 2. Практична діагностика особистості 6 2.1. Попередній етап діагностики: дослідження самооцінки міжособистісних відносин за методикою Лірі 6 2.2.Результати діагностики рівня суб’єктивного контролю за методикою Дж.Ротера 8 2.3. Дослідження особистісної адаптованості за методикою Фурмана 11 2.4. Результати дослідження самооцінки особистості за методикою ММРІ 13 2.5. Результати дослідження особистості за проективними методиками „неіснуюча тварина” та РАТ 15 2.6. Загальні результати діагностування 18 Висновки 21 Список використаних джерел 22

Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини

Вступ 3 Розділ І. Теоретичне обґрунтування досліджуваної теми 6 1. Емоції. Природа емоцій 6 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження емоційно особистісної сфери дітей 7 2.1. Дослідження емоційної сфери дітей за методикою «Неіснуюча тварина» 7 2.1. Аналіз отриманих результатів на основі діагностичного дослідження емоційної сфери дітей шкільного віку 10 (На основі даних діагностування порівняли відмінності психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку (6 – 10 років) та шкільного віку (11 – 16 років)) Висновки 14 Список використаної літератури: 15

інтерпретація тексту

Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31

інтерпретація тексту

Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31

Соціальна робота в боротьбі з негативними явищами в молодіжному середовищі

Курсова з соціальної педагогіки: Об’єктом дослідження роботи виступає процес соціальної адаптації особистості молодого громадянина. Предметом дослідження виступає сукупність процесів і чинників та взаємозв’язки між ними, що зумовлюють негативні явища в молодіжному середовищі. Інформаційною базою роботи являються роботи вітчизняних та зарубіжних фахівців, Опитування на основі розроблених опитувальних тестів. Метою роботи являється проаналізувати сутність, особливості та причини формування негативних явищ серед молоді. ЗМІСТ Вступ 3 1.Специфіка та причини виникнення негативних явищ у молодіжному середовищі 5 1.1.Поняття девіантної поведінки 5 1.2. Специфіка девіантної поведінки молоді. 8 2. Соціально-економічні причини негативних явищ у молодіжному середовищі 10 3. Проведення комплексного діагностування соціальної дезадаптацій молодих людей. 18 Висновки 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 Додаток А. Текст адаптованого опитувальника ММРІ 36 Додаток Б. Коригування базисних шкал методики ММРІ Додаток В. Бланк для заповнення за адаптованим варіантом опитувальника ММРІ Додаток Г. Анкета Додаток Ж. Приклади результатів тестування за методикою “Неіснуюча тварина”

Назвіть особливості методів психології

Вступ 3 1. Метод самоспостереження 4 2. Спостереження 5 3. Психологічний експеримент 6 4. Психологічні тести – додатковий психологічний метод вивчення особистості 7 5. Метод опитування 8 5.1. Значення методів бесіди та анкетування в опитуванні особистості 9 6. Соціометрія 10 7. Метод аналізу продуктів діяльності людини та метод узагальнення незалежних характеристик 10 Висновки 12 Список використаної літератури: 13

Амортизація основних фондів та особливості здійснення на підприємствах України

ВСТУП 3 1. Амортизація в податковому та бухгалтерському обліку 4 2.Ліквідаційна вартість і вартість, яка амортизується 7 3. Методи амортизації, наведені у ПБО 7 11 3.1. Прямолінійний метод 11 3.2. Метод зменшення залишкової вартості 13 3.3. Метод прискореного зменшення залишкової вартості 15 3.4. Кумулятивний метод 17 3.5. Виробничий метод 19 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”

Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21 3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31