институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Без минулого немає майбутнього

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Доклад | Страниц: 3 | Год: 2010 | Размер: 6 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Без минулого немає майбутнього

Без минулого немає майбутнього
Cмотрите также:
Співвідношення минулого, теперішнього і майбутнього в досвіді людини як характеристика її просторово-часової організації

ТЕМА: Соотношение прошлого, настоящего и будущего в опыте человека как характеристика пространственно-временной организации человека Дипломна робота: 69 с., 11 таблиць, 63 джерела, 12 додатків. Перелік ключових слів: МИНУЛЕ, ТЕПЕРІШНЄ, МАЙБУТНЄ, ПРОСТОРОВО-ЧАСОВА ОРГАНІЗАЦІЯ, ПРИЧИННО-ЦІЛЬОВА КОНЦЕПЦІЯ, ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЧАС. Об’єкт дослідження: просторово-часова організація людини. Мета роботи: вивчення співвідношення минулого, теперішнього та майбутнього у досвіді людини шляхом дослідження значимих показників просторово-часової організації людини. Методика та метод дослідження: При проведенні дослідження використовувалися методики: циклічний тест часу Т. Коттла; каузометрія (Є. Головаха, А. Кронік); методика визначення самовідношення С. Пантелєєва; методика семантичного диференціалу. При обробленні даних використовувалися: метод зрізу; метод аналізу відсоткових розподілів; метод кореляційного аналізу (за Пірсоном). ЗМІСТ ВСТУП 5 I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО МИНУЛОГО, ТЕПЕРІШНЬОГО І МАЙБУТНЬОГО ЯК СКЛАДОВИХ ПРОСТОРОВО-ЧАСОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛЮДИНИ 9 1.1. Історія досліджень психологічного часу особистості 9 1.2. Сучасні методологічні підходи до вивчення психологічного часу особистості. Причинно-цільова концепція 16 1.3. Структурний взаємозв'язок сприйняття минулого, сьогодення і майбутнього з просторово-часовою організацією людини 22 1.4. Класифікації і значимі показники просторово-часової організації людини 30 II. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПРИЙНЯТТЯ МИНУЛОГО, ТЕПЕРІШНЬОГО ТА МАЙБУТНЬОГО В СТРУКТУРІ ПРОСТОРОВО-ЧАСОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 36 2.1. Методика і процедура дослідження 36 2.2. Аналіз результатів дослідження 48 ВИСНОВКИ 67 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70 ДОДАТКИ 75

Формування готовності майбутнього соціального педагога

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ГОТОВНІСТЬ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 3 1.1. Поняття готовності та професійної готовності 3 1.2. Види та структура готовності та професійної готовності 5 РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9 2.1. Особистісно-діяльнісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 2.2. Компетентісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 ВИСНОВКИ 10 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 10

Загальна характеристика політичної системи українського суспільства

26. Загальна характеристика політичної системи українського суспільства 3 45. Ґенеза партійних систем. Основні види партійних систем 9 66. Прокоментуйте вислів Дж. Лока: „Там де немає законів, там немає і свободи” 15 Література 16

Педагогічний такт та етика вчителя ЗОШ

ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Педагогічний такт та етика вчителя………………………….....6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види………….….6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності………….……12 Розділ 2. Дослідження рівнів…………………………………………..…..19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя………………….…19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя…………..……25 Висновки………………………………………………………….…………31 Список використаних джерел…………………………………….………..33 Додатки……………………………………………………………….……..35 ВСТУП

Роль історичного минулого для сьогодення

Роль історичного минулого для сьогодення

ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12 1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25 2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Аналіз діяльності ВАТ "Укртелеком"

Зміст Вступ Розділ 1. Огляд методів прогнозування і виміри попиту 1.1 Вимір ринкового попиту 1.2 Вимір попиту: основні поняття 1.3 Оцінка поточного попиту 1.4 Оцінка майбутнього попиту Розділ 2. Аналіз діяльності ВАТ "Укртелеком" 2.1 Характеристика підприємства ВАТ "Укртелеком" 2.2 Аналіз галузі та конкурентів інформаційної системи Інтернет Розділ 3. ропозиції щодо підвищення ефективної діяльності підприємства ВАТ "Укртелеком" 3.1 Результати маркетингового дослідження ринку Інтернет м. Маріуполя та оцінку майбутнього попиту 3.2 Аналіз маркетингової стратегії 3.3 Економічне обґрунтування проекту Висновки Список використаної літератури

ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12 1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25 2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Міжнародна економіка

Задача 6. 3 У 70-х на початку 80-х років латиноамериканські країни активно брали позики що призвело до боргової кризи. Водночас країни Південно-Східної Азії активно інвестували свій капітал що дало їм змогу зробити економічний ривок. Під кутом зору теорії міжчасової торгівлі: а) які країни схилялися до поточного а які до майбутнього споживання б) для якої групи країн реальна процентна ставка за міжнародними позиками буде вища в) які товари – поточного чи майбутнього споживання – буде експортувати та імпортувати кожна з груп країн г) за яких додаткових причин міжнародні кредити можуть надаватись Латинській Америці за вищими процентними ставками ніж країнам Південно – Східної Азії. Рішення 4 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 7

Голодомор 1932 – 1933 років в Славутському районі Хмельницької області

Вступ 3 1. Процес створення історико-документальної бази дослідження голодомору в Славутському районі. 4 2. Виникнення ситуації голодомору та її перебіг в Славутському районі. 8 Висновки 12 Література 13 Вступ В умовах розбудови незалежної України, радикального оновлення всіх сфер нашого суспільства стає більш важливою і актуальною проблема „зв’язку часів”, співвідношення минулого, сучасного і майбутнього. Така закономірність пояснюється тим, що коли береться розбіг у майбутнє, використовується весь потенціал політичних, економічних, соціальних надбань народу. В числі проблем, уроки яких необхідно враховувати не тільки нинішньому, але й прийдешнім поколінням, виступає голодомор в Україні 1932 – 1933 років – один з найтрагічніших періодів вітчизняного минулого. Не обминуло це лихо і Хмельниччину. Ця тема тривалий час замовчувалася, була недоступною для загального доступу та обговорення. Завіса для її дослідження була привідкрита у процесі демократизації суспільного життя наприкінці 80-х років минулого століття. Повністю знята заборона лише після проголошення суверенітету України. В даній роботі розглядаються події того часу, які відбувалися в одному з куточків Хмельниччини – Славуті і Славутському районі, що розташовані на самій півночі області. Основою для досліджень голодомору стали документи партійного та державного керівництва, що знаходилися в обласному архіві, і які були розсекречені в 1992 році, а також книги місцевих істориків та краєзнавців. Висновки Голод 1932 – 1933 років був спеціально розробленою політикою радянського керівництва з приборкання селянського населення України. Хмельниччина в повній мірі відчула на собі всі жахи періоду голодомору. Голод на Хмельниччині, за повідомленнями різних джерел був трохи меншим за розмірами та наслідками, ніж в інших областях республіки: Полтавської, Київської, Чернігівської, Сумської. Викликано це було тим, що територія нашої області на той час була прикордонною зоною, а радянська влада побоювалась розголошення правди про свої злодіяння. В Славутському районі голодомор розпочався дещо пізніше, ніж в інших районах області, але й того, що було, достатньо для того, щоб навічно заклеймувати імена нелюдів-керівників режиму, діяльність яких спричинили масову загибель населення. В результаті бузувірської політики на Славутчинні загинули від голоду декілька тисяч мешканців району.