институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: байдужість крок до зради

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Статья | Страниц: 1 | Год: 2010 | Размер: 5 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

байдужість крок до зради

байдужість крок до зради
Cмотрите также:
Кримінально-правова характеристика державної зради

Вступ 3 1. Державна зрада в системі злочинів проти основ національної безпеки України 4 2. Поняття та ознаки державної зради 7 3. Юридичний склад державної зради 9 Висновок 21 Список використаної літератури 23

Бізнес-план Салон краси

Крок 1. Початкова згода і оцінка готовності організації до процесу стратегічного планування 2 Крок 2. З’ясування та усвідомлення мандатів організації 3 Крок 3. Місія і стейкхолдери підприємства. 4 Крок 4. Аналіз та оцінка середовища 6 Крок 5. Формулювання загальної стратегії підприємства 17 Крок 6. Визначення та розв’язання стратегічних проблем 17 Крок 7. Оцінка ефективності прийнятого та реалізованого рішення 20 Список літератури 23

Психологія подружньої зради

Вступ 3 1. Зрада як феномен подружнього життя 4 2. Причини подружньої зради 6 Висновок 10 Список використаної літератури 11

Суть та мета aнaлiзу фiнaнcoвoгo менеджмента

Розділ 1. Загальна характеристика фінансового менеджмента 6 1.1. Суть та мета aнaлiзу фiнaнcoвoгo менеджмента 6 Постановка задачі курсової роботи 27 Крок 1. Поділ витрат на перемінні і постійні 31 Крок 2. Проведення аналізу беззбитковості за рік 32 Крок 3. Складання графіка обслуговування боргу 33 Крок 4. Складання звіту про прибуток підприємства 33 Крок 5. Складання прогнозного балансу підприємства 35 Крок 6. Складання прогнозного звіту про рух коштів 39 Висновки........................................................................................................44 Література.......................................................................................................46

Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”

ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства. 5 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 5 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 11 Розділ II. Розробка рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.1 Обґрунтування рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.2. Формування бюджету для проведення рекламної кампанії 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)

Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 6 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 14 1.3. Види реклами та особливості їх використання підприємствами 25 Розділ II. Дослідження рекламної діяльності ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва 36 2.1 Аналіз комплексу маркетингу на підприємстві 36 2.2 Аналіз організації та процесу планування рекламної діяльності 52 2.3 Оцінка ефективності використання реклами в діяльності підприємства 57 Розділ III .Розробка рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64 3.1 Обґрунтування рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64 3.2 Удосконалення планування рекламної кампанії підприємства 68 3.3 Формування бюджету для проведення нової рекламної кампанії 74 Висновки та пропозиції 81 Список використаної літератури 85 Додатки 88

АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ВЕКСЕЛЬНИХ РОЗРАХУНКІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ВЕКСЕЛЬНОЇ ФОРМИ РОЗРАХУНКІВ 8 1.1. Економічна природа векселя: вексель як боргове зобов’язання і як цінний папір 8 1.2. Особливості вексельної форми розрахунків: переваги і недоліки 21 1.3. Нормативно-правові основи застосування вексельної форми розрахунків в сучасній Україні 28 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ВЕКСЕЛЬНИХ РОЗРАХУНКІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ “КРОК” 42 2.1. Використання підприємством “Крок” векселів для розрахунків 42 2.2. Аналіз впливу застосування вексельної форми розрахунків на результати фінансово-господарської діяльності підприємства “Крок” 57 2.3. Роль фінансово-кредитних установ у процесі вексельних розрахунків 85 РОЗДІЛ 3. ЗАСТОСУВАННЯ ВЕКСЕЛЬНОЇ ФОРМИ РОЗРАХУНКІВ У ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ ВДОСКОНАЛЕННЯ 94 3.1. Досвід українських підприємств щодо використання вексельної форми розрахунків підприємств 94 3.2. Використання вексельної форми розрахунків підприємств: зарубіжний досвід 99 3.3. Основні напрями вдосконалення вексельної форми розрахунків підприємств в Україні 110 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 115 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 119 ДОДАТКИ 122

Задачі з економетрії (варіант 6)

Варіант 6 Задача 1 Т X(t) 1 6,53 2 6,77 3 7,75 4 7,47 5 8,31 6 8,8 7 8,37 8 7,96 9 10,05 10 10,17 11 10,84 12 11,3 1) Графік тренду змінної х(t): З графіку видно, що найбільше підходить лінійна однофакторна модель. Оцінюємо її параметри за допомогою МНК: 2) x = 0,4107t + 6,0238 3) SE (a0) = 0,329709 SE (a1) = 0,044799 t(k=n-m-1;α) = t(10;0,05) = 2,23 Зони надійності параметрів при рівні значущості α = 0,05: 5) Прогноз для наступних 3 місяців: Задача 2 i С(і) D(i) S(i) L(і) 1 2 3 4 5 1 5,85 9,71 7,65 16,65 2 11,84 14,17 9,28 19,28 3 16,87 14,61 10,17 20,66 4 19,35 17,89 10,71 30,27 5 22,38 20,18 12,15 33,15 6 25,18 21,67 13,91 34,61 7 27,69 23,07 15,97 35,94 8 32,36 25,28 17,61 36,61 9 36,54 26,35 20,27 39,14 10 39,17 27,65 22,52 42,52 11 42,07 31,47 25,68 43,87 1) Оцінюємо параметри лінійної моделі за допомогою МНК: Вектор параметрів моделі регрессії: Записуємо модель регресії, використовуючи чисельні значення параметрів регресії: 2) Коефіцієнт детермінації: 3) Для перевірки наявності автокореляції залишків використаємо критерій Дарбіна-Уотсона: Близькість критерію до 2 показує відсутність автокореляції між залишками. 4) Перевіримо наявність мультиколінеарності за допомогою алгоритму Феррара-Глобера: Крок 1 Нормалізуємо змінні: Крок 2 Крок 3 3.1) Детермінант матриці R: D = 0,0027 3.2) Критерій Х2 : Х2 = 48,20901 При ступені свободи ½*m(m-1)=3 і рівні значущості =0,01 Х2 табличне = 11,34. Отже можна зробити висновок, що в масиві змінних існує мультиколінеарність. Крок 4 С = R-1 : Крок 5 5.1) F – критерії: 5.2) При рівні значущості =0,05 і ступенях свободи 8 і 2 критичне значення критерія F = 4,46 Отже, всі пояснюючі змінні мультиколінеарні з двома іншими. 5.3) Коефіцієнти детермінації для кожної змінної: Крок 6 Часткові коефіцієнти кореляції: Порівнявши часткові коефіцієнти кореляції з парними, можна помітити, що часткові коефіцієнти значно менші парних. Це говорить про те, що на основі парних коефіцієнтів кореляції не можна зробити висновок про наявність чи відсутність мультиколінеарності. Крок 7 t – критерії на основі часткових коефіцієнтів кореляції: Табличне значення t – критерія при n-m=9 ступенях свободи і рівні значущості =0,05 дорівнює 2,26, тому можна зробити висновок про те, що всі пари пояснюючих змінних є мультиколінеарними. Задача 3 t Y(i) K(i) L(i) 1 65,64 4,63 8,05 2 54,87 5,85 9,28 3 78,82 8,17 10,15 4 82,66 8,59 11,27 5 79,74 9,51 12,28 6 91,08 11,27 13,91 7 86,29 12,11 14,87 8 76,86 10,83 13,61 9 82,65 11,44 15,65 1) Y(i) = aK(i)b1L(i) b2 ln Y(i) = ln(a) + b1*lnK(i) + b2*lnL(i) 2) Оцінюємо параметри лінійної моделі за допомогою МНК: Вектор параметрів моделі регрессії: Записуємо модель регресії, використовуючи чисельні значення параметрів регресії: 3) Коефіцієнт детермінації: 4) Для перевірки наявності автокореляції залишків використаємо критерій Дарбіна-Уотсона: Критичні значення критерію DW: Оскільки DW факт знаходиться в межах [4-DW2;4-DW1] , то висновок про наявність автокореляції на основі критерію Дарбіна-Уотсона робити неможливо. Задача 4 t С(t) I(t) Y(t) 1 2 3 4 1 15,85 11,71 22,65 2 16,44 13,85 25,28 3 16,87 15,17 27,88 4 17,35 15,89 30,27 5 17,74 16,81 32,15 6 18,28 18,27 33,91 7 19,18 19,07 36,34 8 19,86 19,83 37,61 9 20,84 21,21 40,85 10 22,17 21,65 42,52 Підставимо значення Y(t) з другого рівняння моделі в перше, дістанемо: C(t) = b1 + b2I(t) + ξ(t) , Знайдемо МНК-оцінки параметрів отриманої моделі:

Польша

Загальні відомості 1 Крок у історію 2 Державний і громадський устрій 4 Народне господарство 4 Народна освіта 6 Охорона здоров’я 7 Наука 8 Культура і мистецтво 9 Зовнішньоекономічні зв’язки 12

Українсько-Московський договір 1654 року і його політичні наслідки

План 1. Передумови договору. 2. Політичний крок договору. 3. Договір у дії, його обмеження та порушення. Література