институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Інтегральна структура психологічної служби організації

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Материал | Страниц: 11 | Год: 2010 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Інтегральна структура психологічної служби організації

Вступ
1 СУТНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇЇ РОЗВИТКУ
2. ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ОСНОВНИЙ ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОРГАНІЗАЦІЇ
3. СТРУКТУРА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОРГАНІЗАЦІЇ
4. ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ
Висновки
Література
Cмотрите также:
Інтегральна структура психологічної служби організації

Вступ 3 1 СУТНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇЇ РОЗВИТКУ 4 2. ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ОСНОВНИЙ ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОРГАНІЗАЦІЇ 5 3. СТРУКТУРА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОРГАНІЗАЦІЇ 6 4. ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ 8 Висновки 10 Література 11

Психологічна служба в організації

Вступ 3 1. СУТНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇЇ РОЗВИТКУ 4 2. СТРУКТУРА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОРГАНІЗАЦІЇ. ПОВНОВАЖЕННЯ ТА ОБОВЯЗКИ ЇЇ ПІДРОЗДІЛІВ 6 3. ДОСВІД РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ 10 Висновки 12 Література 13

Психологія управління

1. Псевдоавторитети, їх види і причини виникнення. 3 2. Інтегральна структура психологічної служби організації. 7 Література 14

Психологія управління

1. Псевдоавторитети, їх види і причини виникнення. 3 2. Інтегральна структура психологічної служби організації. 7 Література 14

Психологічна служба в організації

Вступ 3 1. СУТНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇЇ РОЗВИТКУ 4 2. СТРУКТУРА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОРГАНІЗАЦІЇ. ПОВНОВАЖЕННЯ ТА ОБОВЯЗКИ ЇЇ ПІДРОЗДІЛІВ 6 3. ДОСВІД РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ 10 Висновки 12 Література 13 Вступ Створення психологічних служб стало нагальною потребою часу. В западних країнах подібні органи працюють вже давно. Вони стали буденним явищем на заводах, фабриках, приватних підприємствах, державних установах. Їх структура, завдання і функції є різними в кожному окремому випадку. На даний час немає якихось типових структур, які можна використовувати за обов'язковий взірець. Як правило, при створенні такої служби використовується успішний досвід певної фірми або організації з урахуванням завдань, які необхідно вирішувати з її допомогою. Якщо вивчити структури багатьох таких служб, то можна відпрацювати певну узагальнену, тобто інтегральну структуру психологічної служби організації, яку можна використовувати як типову при створенні відповідної служби на будь-якому підприємстві. В даній роботі розглянута подібна структура, яка враховує багато аспектів психологічного забезпечення діяльності організації. Висновки Таким чином, вищевказана структура психологічної служби здатна охопити практично всі моменти повсякденної діяльності організації та стати головним інструментом в налагодженні дієвої, ефективної атмосфери на виробництві, що, в свою чергу, потягне за собою підвищення і інших економічних показників підприємства. При відпрацюванні даної структури враховувалися моменти, що пов'язані тільки з людським фактором на виробництві. Може мати місце і інші варіанти структур психологічної служби. На мою думку, буде дуже ефективною структура, яка б включала в себе також відділення маркетингових досліджень, просування товару на ринку з урахуванням психології покупця, споживача. Але це прерогатива кампаній великого бізнеса, промислових гігантів і не стосується, наприклад, організацій, які не займаються ніяким бізнесом (державні структури, благодійні організації і т.п.). Чисельність психологів повинна визначатися, по-перше, кількістю працівників в організації, а по-друге, – завданнями, які є приорітетними для даної установи.

Організація психологічної служби у лікувальних закладах (клінічна психологія)

Вступ 3 1. Необхідність психологічної служби в лікувальних установах 6 1.1 Обґрунтування необхідності вивчення особистості пацієнта 6 1.2 Внесок З. Фрейда в розвиток ідеї психологічного взаємовпливу лікаря і пацієнта 10 2. Специфіка роботи психолога в лікувальній установі 15 2.1 Внутрішня картина хвороби 15 2.2 Типологія реакцій особистості на хворобу (класифікація типів) 16 2.3 Задачі патопсихологічного дослідження 21 2.4 Основні принципи у вивченні особистості пацієнта 22 2.5 Основні помилки, що допускаються лікарем при обстеженні хворого 22 3. Роль психологічної служби в попередженні психічних відхилень під час хвороби 23 3.1 Психогігієна 23 3.2 Психопрофілактика 27 Висновок 29 Список літератури 31 Додаток А 32

Менеджмент у соціальній сфері

ВСТУП 3 1. ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА В ОРГАНІЗАЦІЇ: СУТЬ, ВИЗНАЧЕННЯ, ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ 4 2. СКЛАДОВІ ЛАНКИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ: ВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ 8 3. НЕОБХІДНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ 14 ВИСНОВОК 17 ЛІТЕРАТУРА 18

Маркетинг

1. Особливості формування попиту на споживчі товари. - 3 - Сучасні інструменти у маркетингу споживчих товарів - 8 - Звукове тло - 9 - Ароматичне тло - 10 - Колірне тло - 10 - 2. Характеристика роботи маркетингового Пивного клубу «Партизан» - 12 - 2.1 Теоретичні засади організації маркетингової служби на підприємстві. - 12 - Організаційна структура служби маркетингу функціональної орієнтації - 12 - Організаційна структура маркетингової служби товарної орієнтації. - 13 - Організаційна структура маркетингової служби регіональної орієнтації. - 14 - Збутова організація служби маркетингу. - 14 - Товарно-ринкова організація служби маркетингу. - 15 - 2.2. Характеристика маркетингового відділу Лісового Пивного Клубу «__» - 17 - Список використаної літератури - 20 -

Організація маркетингової служби підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Основи маркетингового управління діяльністю підприємства 5 1.2. Порядок створення маркетингової служби на підприємстві 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ( на прикладі ЗАТ ФФ «__») 15 2.1. Загальна характеристика підприємства 15 2.2. Аналіз діяльності маркетингової служби підприємства 19 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25 3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової служби 25 3.2. Побудова ефективної моделі функціонування маркетингової служби 34 ВИСНОВКИ 44 ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 48

Організація служби маркетингу на підприємстві

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сучасна концепція маркетингу та її роль в організації служби маркетингу на підприємстві 5 1.2. Головні чинники формування організаційних структур маркетингу 17 1.3. Місце та роль служби маркетингу підприємства в формуванні його ефективної організаційної структури 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “ТЕКОМ” 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 36 2.2. Аналіз цільового ринку підприємства 45 2.3. Аналіз організації та функції служби маркетингу підприємства 56 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКОМ” 3.1. Шляхи вдосконалення організаційної структури служби маркетингу підприємства ВАТ “ТЕКОМ” 65 3.2. Прогноз ефективності служби маркетингу підприємства 74 ВИСНОВКИ 81 ЛІТЕРАТУРА 83 ДОДАТКИ 85