институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Виховання учнів шляхом участі в шкільних справах.

Каталог пособий и учебных материалов | Психология педагогическая | Материал | Страниц: 9 | Год: 2010 | Размер: 13 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Виховання учнів шляхом участі в шкільних справах.


1. Виховання учнів шляхом участі в шкільних справах.
2. Проведення корекційного ігрового заняття з дітьми раннього дошкільного віку, спрямоване на розвиток мовлення і вміння спілкуватися.
Література
Cмотрите также:
Поведінкові прояви підлітків у масових шкільних заходах

ВСТУП 3 1. Особливості характеристики дітей підліткового віку. 5 2. Специфіка поведінкових проявів підлітків 13 3. Суспільно корисна діяльність 17 4. Емпіричне дослідження поведінкових проявів підлітків у масових шкільних заходах 21 ВИСНОВКИ 25 Список використаних джерел 28-29 Мета дослідження: є вивчення поведінкових реакцій підлітків в масових шкільних заходах. Вчені, які займалися питаннями, що розглядаються у даній темі це Алемаскин М.А. Вакуленко О.В. Дербенев Д.П. Менделевич В.Д. Проколієнок Л.М. Столяренко Л.Д. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність учнів. Гіпотеза: Позитивна динаміка поведінкових проявів та діяльність підлітків під час їх участі у масових шкільних заходів передусім можлива завдяки врахуванню власної мотивації дітей та надання їм доцільної самостійності у підготовці та проведенні заходу

Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (10-11 клас)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ МАСОВИХ ШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ 5 1.1. Поняття масових заходів. 5 1.2. Педагогічні умови виховної ефективності масових шкільних заходів 10 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ, ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ ЇХНЮ ПОВЕДІНКУ У МАСОВИХ ЗАХОДАХ 12 РОЗДІЛ 3. ПОВЕДІНКА ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ПІД ЧАС МАСОВИХ ШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ 18 ВИСНОВКИ 27 ЛІТЕРАТУРА 30-31 Мета нашого дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні особливостей проведення масових заходів у школі та проаналізувати поведінку та діяльність учнів старших класів у підготовці та проведенні масових заходів. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів, механізми, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінку та діяльність учнів.

Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (8-9 класи)

ВСТУП 2 Розділ 1 Загальна характеристика розвитку психіки учнів 4 1.1. Взаємозв’язок навчання, виховання та розвитку психіки учнів 8-9 класів. 4 1.2 Роль діяльності у психічному розвитку учня. 7 Розділ 2 Психологічні особливості проведення масових шкільних заходів у 8-9 класах 9 2.1. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці 9 2.2 Особливості проведення масових шкільних заходів серед учнів 8-9 класів. 12 3. Результати проведення масового шкільного заходу 16 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29-31 Мета нашого дослідження полягає у тому, щоб теоретично обґрунтувати сутність і зміст поведінки та діяльності учнів, виявити вплив масових заходів на формування психології учнів 8-9 класів, їх поведінку. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність учнів. Матеріалом дослідження слугували праці науковців, в яких досліджувалися аспекти формування психології учнів 8-9 класів, визначалися основні чинники впливу на формування психології учнів, аналізувалися механізму впливу масових заходів на поведінку та діяльність учнів 8-9 класів. Крім теоретичних праць матеріалом для дослідження були використанні результати проведення масового заходу для учнів 8-9 класів на тему „Моя родина”

ДОСЛІДЖЕННЯ ШЛЯХОМ УЧАСТІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Концепція економічного розвитку громади як альтернативний підхід до проблеми розвитку громади 7 1.1. ЕРГ та традиційні концепції економічного розвитку 7 1.2. Основні принципи економічного розвитку громади 19 Розділ 2. Участь як один з головних принципів економічного розвитку громади 33 2.1. Концепція участі в ЕРГ 33 2.2. Рівні залучення громади до ЕРГ 42 Розділ 3. Особливості організації та проведення дослідження шляхом участі 60 3.1. Планування шляхом участі 60 3.2. Дослідження шляхом участі 65 ВИСНОВКИ 81 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 84

Формування екологічної культури учнів у педагогічному процесі

Вступ 3 І. Структура екологічної освіти 4 1.1. Поняття екологічної культури 4 1.2. Завдання і принципи екологічного виховання учнів 8 II. Виховання екологічних вмінь та навиків у школярів 12 ІІІ. Виховання екологічної культури на уроках та в позаурочній роботі 16 3.1. Міжпредметні зв’язки в екологічній освіті учнів 16 3.2. Шляхи формування екологічної культури в процесі виховання та навчання 19 Висновки 24 Література 26

ОЦІНКА ПОТЕНЦІАЛУ ГРОМАДИ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та види громади 6 1.1. Поняття громади та основні принципи економічного розвитку громади 6 1.2. Залучення та участь громади у економічному розвитку громади 18 Розділ 2. Капітал громади 18 Розділ 3. Особливості організації та проведення дослідження шляхом участі 52 3.1. Планування шляхом участі 52 3.2. Дослідження шляхом участі 57 ВИСНОВКИ 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 77

Моральне виховання учнів засобами літератури

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Сутність та основні характеристики морального виховання дітей 5 1.2. Виховання моральної поведінки у дітей шкільного віку 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ 16 2.1. Проблеми морального виховання учнів засобами літератури 16 2.2. Приклади морального виховання засобами літератури 17 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ 20 3.1. База дослідження, методики 20 3.2. Проведення експерименту 21 3.3. Результати експерименту 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 35 План-конспект уроку

Патріотичне виховання учнів загальноосвітньої школи на героїчних традиціях українського народу.

ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………… Розділ І. Патріотичне виховання учнів як педагогічна проблема Розділ ІІ. Особливості патріотичного виховання як моральної якості особистості……………………………………………… Розділ ІІІ. Стан патріотичного виховання в сучасній національній школі на героїчних традиціях українського народу…………… Розділ ІУ. Шляхи поліпшення патріотичного виховання………… Висновки…………………………………………………………… Список використаної літератури……………………………………

Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Процес виховання школярів у навчально-виховних закладах 5 1.1. Сутність, зміст і процес виховання 5 1.2. Рушійні сили процесу виховання 5 1.3. Фактори виховання 7 1.4. Мотиви виховання 7 1.5. Структура виховного процесу 8 1.6.Зміст виховання 10 Розділ 2. Процес навчання 12 2.1. Сутність навчання, його методологічна основа 12 2.2. Рушійні сили навчального процесу 13 2.3. Функції навчання 15 Розділ 3. Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках 16 Розділ 4. Взаємодія процесу навчання і виховання школярів 24 4.1. Вікові особливості дітей молодшого шкільного віку 24 4.2. Виховання у дітей гуманних рис особистості 27 4.3. Розвиток пізнавальних інтересів учнів 30 4.4. Формування у учнів дисциплінованості і ретельності 36 Висновки 42 Список використаної літератури 44

Розвиток музичних здібностей в учнів початкових класів

Вступ. Розділ І Розвиток музичних здібностей в учнів початкових класів. 1.1. Творча активність молодших школярів на уроках музики. 1.2 Погляди Василя Сухомлинського на музичне виховання молодших школярів. Розділ ІІ. Методичні дослідження розвитку музичних здібностей учнів початкових класів. 2.1. Музичні ігри. 2.2. Методика музичного виховання учнів початкових класів. Список використаної літератури