институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Дидактична розробка теми „Банки їх види чому і як вони отримують свої доходи” для вивчення в старших класах загальноосвітньої середньої школи

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Реферат | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Дидактична розробка теми „Банки їх види чому і як вони отримують свої доходи” для вивчення в старших класах загальноосвітньої середньої школи

ВСТУП 4
РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНІВ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 6
1.1 Соціально-психологічна характеристика учнів старших класів 6
1.2 Поняття про дидактичні принципи навчання 8
1.3 Суть принципів і особливості їх реалізації на уроках основ економіки 9
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ТЕМИ «БАНКИ ТА БАНКІВСЬКА СИСТЕМА УКРАЇНИ» 17
2.1 Цілі та завдання навчання курсу «Основи економічних знань» 17
2.2 Цілі та завдання навчання теми «Банки та банківська система України 18
2.3 Місце теми в курсі учбового предмета 18
РОЗДІЛ ІІІ. НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА З ТЕМИ «БАНКИ. ЇХ ВИДИ.ЧОМУ І ЯК ВОНИ ОТРИМУЮТЬ СВОЇ ДОХОДИ» 20
3.1 Методична розробка уроку 20
3.2 Модель ділової гри 25
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31


Cмотрите также:
Дидактична розробка теми „Фінанси їх сутність і функції” для вивчення в старших класах загальноосвітньої середньої школи

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти методики викладання економіки в школі 5 1.1. Мета зміст і організація економічної підготовки учнівської молоді 5 1.2. Моделі викладання основ економіки 8 Розділ 2. Аналіз навчальної програми економічної дисципліни для учнів старших класу 15 2.1. Варіанти навчальних програм з економіки в старших класах 15 2.2. Основні види оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів 20 Розділ 3. Розробка теми „Фінанси їх сутність і функції” для вивчення в старших класах загальноосвітньої середньої школи 23 3.1. Методична розробка уроку засвоєння знань 23 3.2. Методична розробка уроку-гри з теми «Фінанси їх сутність і функції» 37 Висновки 41 Список використаної літератури 42 Додатки 44

К В К - один з найефективніших видів розвитку інтересу учнів до вивчення англійської мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Нова серія навчально-методичних комплексів як один із варіантів розвитку інтересу учнів середніх класів до вивчення англійської мови 5 1.1. English through Communication (для початкового та середнього ступенів середньої загальноосвітньої школи) 5 1.2. Полілог з казковим сюжетом як основний навчальний текст підручника "English through Communication" для 5-го класу середньої школи 12 1.3. Система ігрових вправ у підручнику English through Communication для 5-го класу середньої школи 20 Розділ 2. К В К - один з найефективніших видів розвитку інтересу учнів до вивчення англійської мови 28 2.1. Урок-КВК "Who Knows English Proverbs Best?" 28 2.2. КВК у старших класах середньої школи 31 Резюме 38 Список використаної літератури 39

ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ З ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ 5 1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ, МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ 5 1.2. САМОСТІЙНА РОБОТА З КНИГОЮ 12 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ В СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13 2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ТЕКСТОМ У 9 КЛАСІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13 2.2. МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ УРОКУ САМОСТІЙНОГО ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ (НА ПРИКЛАДІ ПОЕТИЧНИХ ТЕКСТІВ) УЧНЯМИ СТАРШИХ КЛАСІВ 21 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Тестовий контроль лексичних навичок іншомовного аудіювання в середніх класах

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ В УМОВАХ РОЗБУДОВИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ОСВІТИ 1.1 Проблема контролю та оцінки: становлення і розвиток 5 1.2 Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи 9 1.3 Функції контролю на уроках іноземної мови і вимоги до його проведення 12 РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 2.1 Особливості застосування тестового контролю на уроках англійської мови 17 2.2 Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови 19 РОЗДІЛ ІІІ. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЛЕКСИЧНИХ НАВИЧОК АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ В СЕРЕДНІХ КЛАСАХ 3.1 Умови ефективного використання тестової методики при контролі читання учнів старших класів середньої загальноосвітньої школи 28 3.2 Розробка тестових завдань для контролю лексичних навичок аудіювання в середій школі 32 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38

Методика вивчення самостійної частини мови - дієслова в початкових класах

Вступ 3 1. Системи методів навчання, що використовуються вчителями початкових класів загальноосвітньої школи на уроках української мови 5 2. Емпіричний матеріал навчальних занять з теми «Дієслово» 20 3. План-конспект уроку «Закріплення вивченого про дієслово як частину мови» 24 4. Констатуючий експеримент з перевірки ефективності засвоєння теми «Дієслова» 29 Висновки 34 Література 36

Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи

Основні етапи роботи 2 Навчально-методичні матеріали 2 1. Виконання роботи. 7 2.Інформаційний масив 40 3.Нормативи 45 Рекомендована література та нормативні акти 50 ДОДАТКИ 51 Додаток А 51 Додаток Б 52-58 1) визначення середньорічної кількості класів та правильності наповнюваності класів і груп. 2) складання тарифікаційного списку педагогічного персоналу. 3) складання штатного розпису адміністративно-господарського персоналу. 4) розрахунок фонду заробітної плати загальноосвітньої школи: педагогічного персоналу; адміністративно-господарського персоналу 5) розрахунок видатків по інших статтях витрат 6) складання загального кошторису середньої загальноосвітньої школи. 7) презентація результатів роботи.

Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Навчання математики в початковій школі 7 1.1. Предмет і завдання методики початкового навчання математики 7 1.2. Методика початкового навчання математики та інші науки 11 1.3. Організаційні форми, що використовуються вчителями молодших класів загальноосвітньої школи 14 Розділ 2. Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах 26 2.1. Дидактична гра як основний елемент навчання дітей 26 2.2. Заняття мовлення і математики з елементами гри 28 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи

Основні етапи роботи 2 1. Навчально-методичні матеріали 2 2. Виконання завдання. 5 3.Інформаційний масив 39 4.Нормативи 45 Рекомендована література та нормативні акти 50 Додаток А 51 Додаток Б 52 Додаток В. 57-61 Основні етапи роботи 1) визначення середньорічної кількості класів та правильності наповнюваності класів і груп. 2) складання тарифікаційного списку педагогічного персоналу. 3) складання штатного розпису адміністративно-господарського персоналу. 4) розрахунок фонду заробітної плати загальноосвітньої школи:  педагогічного персоналу;  адміністративно-господарського персоналу 5) розрахунок видатків по інших статтях витрат 6) складання загального кошторису середньої загальноосвітньої школи. 7) презентація результатів роботи.

"Особливості організації і проведення уроку англійської мови на середньому ступені середньої загальноосвітньої школи"

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 5 1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5 1.2. ТИПИ І СТРУКТУРА УРОКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 12 1.3. АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 16 1.4. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 21 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 26 2.1. ПОЄДНАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 26 2.2. ПРОВЕДЕНЯ УРОКУ НА ТЕМУ "ПАСКА" ("EASTER") В СЬОМОМУ КЛАСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 32 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47

Вивчення української мови

План. I. Вивчення української мови на сучасному етапі. II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах. 1. Система вивчення іменника в молодших класах. 2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник". 3. Робота над дієсловом в початкових класах. 4. Формування граматичного поняття про знаменник. 5. Методи і прийоми при вивченні прислівника. 6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником. III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.