институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Курсовая | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 132 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3
1. Конкурентоспроможність організації та її визначення 4
2. Діагностика конкурентоспроможності підприємства 7
3. Методики визначення та оцінки конкурентоспроможності організації 9
4. Оцінка конкурентоспроможності підприємства «Селена» 15
Показники 17
Висновки 18
Список використаної літератури 20



Cмотрите также:
Організація праці і конкурентоспроможність підприємств: проблеми та напрями вирішення

Вступ 3 1. Теоретичні основи організації праці та конкурентоспроможності підприємства 4 1.1. Організація праці, як складова конкурентоспроможності підприємства 4 1.2. Конкурентоспроможність підприємства: сутність, критерії показники 6 2. Дослідження рівня конкурентоспроможності ТОВ “ ” 8 2.1. Коротка характеристика об’єкту дослідження 8 2.2 Оцінка технічних, організаційно-економічних та фінансових показників конкурентоспроможності підприємства 9 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства 15 Висновки 16 Список використаної літератури 18

Основні складові стратегії забезпечення конкурентоспроможності потенціалу підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади стратегії забезпечення конкурентоспроможності потенціалу підприємства 4 1.1. Стратегічне планування потенціалу підприємства 4 1.2. Реструктуризація підприємства, як комплексна інновація, спрямована на підвищення конкурентоспроможності 11 2. Дослідження потенціалу та конкурентоспроможності ДТ «Хлібокомбінат» 18 2.1. Загальна характеристика підприємства 18 2.2. Аналіз потенціалу підприємства 20 3. Проект підвищення конкурентоспроможності потенціалу підприємства 44 Висновки 50 Список літератури 52 Додатки 54 Ціль даної роботи — дослідження стратегічного планування діяльності підприємства на основі оцінки рівня використання його потенціалу. Завдання – розглянути теоретичні основи розробки стратегій формування конкурентоспроможності потенціалу підприємства; оцінити рівень потенціалу на прикладі ДТ «Хлібокомбінат»; розробити заходи підвищення рівня конкурентоспроможності потенціалу підприємства. Об’єктом дослідження в даній курсовій роботі є ДТ «Хлібокомбінат». Дана курсова робота складається з вступу, 3х розділів, висновків, списку літератури та додатків

Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість фірми, яка функціонує на конкурентному ринку 4 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства 9 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 16 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії ТОВ «АТЛ-Сервіс» 16 2.2. Аналіз конкурентоспроможності підприємства 24 2.3. Аналіз конкурентоспроможності продуктового портфелю ТОВ «АТЛ-Сервіс» 30 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 36 3.1. Концепція забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 36 3.2. Оцінка ефективності впровадження концепції підвищення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 46 ВИСНОВКИ 49 Список використаної літератури 51 Додатки 54

Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ ЕМЗМеталіст

Зміст. Вступ Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства. 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності. 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції. 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми. 1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю. Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст". 2.1. Характеристика об’єкту дослідження. 2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства. 2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції. 2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції. Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки. 3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства. 3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем. 3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства. Додаток Висновок Література

Шляхи підвищення конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД (частина курсової)

1. Теоретичні основи конкуренції та конкурентоспроможності 2 1.1 Сутність конкуренції та конкурентоспроможності 2 1.2 Фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності 5 1.3 Методологічні підходи до визначення рівня конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД 9 2. Дослідження рівня конкурентоспроможності підприємства 20 2.1 Аналіз фінансового-господарської діяльності підприємства 20 Висновки 39 Література 41 Додаток А. Фінансовий звіт ТОВ „....” 43 Додаток Б. Показники ліквідності, платоспроможності, ділової активності і рентабельності ТОВ „...” в 2001-2003 рр. 47 Додаток В. Організаційна структура ТОВ „...” 49

Формування стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкурентоспроможність – основа ефективної діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Стратегічний портфель в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Методологічні засади формування та запровадження конкурентних стратегій в діяльності туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВСІХ ДЖЕРЕЛ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НАЗВА» 40 2.1. Організаційно–економічна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 40 2.2. Дослідження стану маркетингового середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 2.3. Оцінка конкурентоспроможності діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 63 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 73 3.1. Проблеми в системі стратегії управління діяльністю туристичного підприємства ТОВ «Назва» 73 3.2. Розробка стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 107

Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства

Зміст. Вступ Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства. 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності. 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції. 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми. 1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю. Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст". 2.1. Характеристика об’єкту дослідження. 2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства. 2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції. 2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції. Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки. 3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства. 3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем. 3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства. Додаток Висновок Література

Конкурентоспроможність торговельного підприємства та

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства. 5 1.1. Конкурентоспроможність підприємства її характеристика та складові. 5 1.2. Види конкуренції. 8 1.3. Фактори конкурентоспроможності підприємства. 12 1.4. Методичні засади оцінки конкурентоспроможність підприємства. 16 РОЗДІЛ 2. Дослідження конкурентоспроможності торговельного підприємства УкрАВТО ПАТ «Черкаси-Авто». 22 2.1. Характеристика підприємства та галузі. 22 2.2.Аналіз ефективності господарсько-фінансової діяльності ПАТ «ЧЕРКАСИ-АВТО». 27 2.3. Оцінка конкурентоспроможності ПАТ «Черкаси-Авто» 31 РОЗДІЛ 3. Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства. 42 3.1. SWOT аналіз діяльності підприємства ПАТ «ЧЕРКАСИ-АВТО» та вибір стратегії діяльності підприємства. 42 3.2. Заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства УкрАВТО ПАТ«ЧЕРКАСИ-АВТО» 44 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54

Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства

Вступ 2 1. Забезпечення високої конкурентоспроможності підприємства – невід’ємна частина зростання його економічного потенціалу 4 2. Дослідження конкурентоспроможності підприємства за 2 роки 13 2.1 Аналіз конкурентного середовища та факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби 13 2.2 Аналіз економічного розвитку підприємства на основі визначення сильних та слабких сторін 17 2.3 Характеристика випуску конкурентоспроможної продукції 22 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства 25 Висновки та пропозиції 34 Література 36 Додаток 1. Фінансова звітність ВАТ „...” за 2003 рік 38

Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 5 1.2 Параметри та умови, які забезпечують онкурентоспроможність підприємства 8 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 13 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” 18 2.1. Характеристика об’єкту дослідження та його основних техніко-економічних показників. 18 2.2. Оцінка ринків збуту основної продукції ВАТ „Криворіжаглобуд” 26 2.3. Порівняльний конкурентний аналіз 32 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” ТА ОЦІНКА ЇХ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 41 3.1. Розробка заходів, що забезпечують підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 41 3.2. Економічне обгрунтування ефективності запропонованих заходів в умовах здійснення зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 45 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51