институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Моделювання і оптимізація інноваційної активності підприємства Київської області

Каталог пособий и учебных материалов | Психология возрастная | Диплом | Страниц: 79 | Год: 2010 | Размер: 1091 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Моделювання і оптимізація інноваційної активності підприємства Київської області

ЗМІСТ
Вступ 2
1.1. Поняття імітаційної моделі і імітаційного моделювання 8
1.2. Особливості і можливості імітаційного підходу 18
1.3. Етапи побудови імітаційної моделі 23
Не має великого значення при осяжній кількості планів експериментів 42
2. Імітаційні моделі і алгоритми розрахунків практичних завдань розміщення об’єктів сфери обслуговування 43
3. Моделювання розміщення торгового підприємства на прикладі ТРЦ «Атріум» 51
3.1. Загальна характеристика ТРЦ «Атріум» 52
3.2. Створення імітаційної моделі розміщення банкоматної мережі на території ТРЦ «Атріум» 58
Література 78

Cмотрите также:
Організація та проведення маркетингового дослідження попиту на туристичний продукт регіону Київської області України (курсова - бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Туристичний ринок та форми його кон’юнктуризації 6 1.2. Поняття регіонального туристичного продукту та його складові 14 1.3. Методика дослідження попиту 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 25 2.1. Характеристика туристсько-рекреаційних ресурсів Київської області 25 2.2. Аналіз туристичного продукту Київської області 29 2.3. Аналіз попиту на туристичний продукт Київської області 39 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ СТИМУЛЮВАННЯ ПОПИТУ НА ТУРИСТИЧНІ ПРОДУКТИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 47 3.1. Комунікаційна політика області 47 3.2. Заходи щодо залучення туристів на територію області 52 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 71

Історико-культурні ресурси Київської області

Вступ 3 1. Туристичні ресурси регіону (види ресурсів, парки, центри) 4 2. Історично-культурні пам’ятки 7 3. Забезпечення туристичної діяльності 8 а) загальна характеристика Київської області 8 б) розвиток гостинності 11 4. Стан туризму в Київській області 13 а) в яких видах туризму спеціалізується область 13 б) що пропонують туристичні фірми 16 5. Карта Київської області 20 Висновок 21 Список літератури 22

Природні умови Київської області

1. ЗАГАЛЬНА ПРИРОДНО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. РЕЛЬЄФ ТА КОРИСНІ КОПАЛИНИ 3 2. КЛІМАТИЧНІ УМОВИ, ҐРУНТИ, ФЛОРА ТА ФАУНА КИЇВЩИНИ 4 3. ВИСНОВКИ. ВПЛИВ ПРИРОДНО-ГЕОГРАФІЧНОГО ФАКТОРУ НА НАСЕЛЕННЯ ОБЛАСТІ 6 ЛІТЕРАТУРА 7

Дослідження в області моделювання ситуацій

ЗМІСТ Вступ 3 1. Дослідження в області моделювання ситуацій 4 2 Моделювання ситуацій в управлінні 7 Висновок 12 Література 13

Дослідження в області моделювання ситуацій

ЗМІСТ Вступ 3 1. Дослідження в області моделювання ситуацій 4 2 Моделювання ситуацій в управлінні 7 Висновок 12 Література 13

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54 РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54 РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73

Економіко-географічна характеристика господарства Київської області і рівень транспортного забезпечення

ВСТУП. 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇЇ МІСЦЕ В ГОСПОДАРСЬКОМУ КОМПЛЕКСІ УКРАЇНИ. 4 2. АНАЛІЗ І ОЦІНКА ПРИРОДНО-РЕСУРСНОГО І СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ. 7 2.1. Природно-ресурспий потенціал. 7 2.2. Людський потенціал. 8 2.3. Науково-технічний потенціал. 9 2.4. Виробничий потенціал. 10 3. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ І РОЗМІЩЕННЯ ОСНОВНИХ ГАЛУЗЕЙ ГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ. 12 3.1. Промисловий комплекс Київської області. 12 3.2. Агропромисловий комплекс. 16 3.3. Транспорт і зв'язок. 19 3.4. Капітальні вкладення і капітальне будівництво. 21 ВИСНОВОК. 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29

Аспекти інноваційної діяльності підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти інноваційної діяльності підприємства 5 1.1 Економічна сутність інноваційної діяльності підприємств 5 1.2 Види інноваційної діяльності 8 1.3 Інформаційне – правове забезпечення інноваційної діяльності підприємства 14 2. Оцінка ефективності інноваційної діяльності ЗАТ “ТИТАН ” 19 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 19 2.2 Оцінка джерел фінансування інноваційної діяльності 21 2.3 Оцінка ефективності реалізації інноваційного проекту 27 Висновки 34 Література 36 Додатки 39

Аспекти інноваційної діяльності підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти інноваційної діяльності підприємства 5 1.1 Економічна сутність інноваційної діяльності підприємств 5 1.2 Види інноваційної діяльності 8 1.3 Інформаційне – правове забезпечення інноваційної діяльності підприємства 14 2. Оцінка ефективності інноваційної діяльності ЗАТ “ТИТАН ” 19 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 19 2.2 Оцінка джерел фінансування інноваційної діяльності 21 2.3 Оцінка ефективності реалізації інноваційного проекту 27 Висновки 34 Література 36 Додатки 39