институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Гастрономічний код у зображенні образів персонажів і взаємин між людьми у романі Еміля Золя Черево Парижу

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 45 | Год: 2010 | Размер: 58 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Гастрономічний код у зображенні образів персонажів і взаємин між людьми у романі Еміля Золя Черево Парижу


Вступ 2
Розділ І. Семантика образів матеріально-тілесного низу у світовій культурі та міфології. 5
1.2. «Карнавальна культура» як один із проявів сакралізації профанічного низу. 5
1.2. Світосприйняття очима письменників-натуралістів. 13
1.3. Образи «тіла» і «бенкетування» в світовій літературі. 18
Розділ ІІ. Філософський зміст роману «Черево Парижу» Еміля Золя. 29
2.1. Психологія «товстих» і «худих» через призму натуралістичного відтворення дійсності. 29
2.2. Центральний ринок – «стійке тваринне щастя». 33
2.3. Текстовий натюрморт як досвід імпресіоністичного живопису в літературі. 37
Висновки 40
Список використаної літератури 43

Cмотрите также:
Гра у розвитку взаємин дітей

ПЛАН. ВСТУП....................................................................................................3 І. Моральне виховання .......................................................…….......5 ІІ. Формування взаємин дітей дошкільного віку...........................6 ІІІ. Гра у розвитку взаємин дітей............................................8 3.1. Молодші дошкільники.....................................................11 3.2. Середній дошкільний вік.................................................13 3.3. Старші дошкільники................................................……17 IV. Становлення взаємин дітей у трудовій діяльності ...............21 V. Спільна продуктивна діяльність на заняттях як засіб формування взаємин дошкільників ………………………………..29 ВИСНОВОК …………………………………………………………...36 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ……………………………………37

Соціологізм як філософська основа соціології Е.Дюркгейма

ЗМІСТ Вступ 4 Розділ 1. Методологічна концепція Еміля Дюркгейма 6 1.1. Місце і роль Е.Дюркгейма у світовій соціології 6 1.2. Вчення Еміля Дюркгейма про соціальні факти 9 1.3. Принципи "соціологізму" як методологічне підґрунтя у дослідженні самогубств 16 Розділ 2. Соціологічна концепція Еміля Дюркгейма 22 2.1. Суть соціально-політичної позиції Дюркгейма 22 2.2. Ідея соціальної солідарності 26 2.3. Концепція релігії Дюркгейма 29 2.4. Концепція моралі Дюркгейма 32 Висновки 35 Список використаної літератури 37

Соціологізм як філософська основа соціології Е.Дюркгейма

ЗМІСТ Вступ 4 Розділ 1. Методологічна концепція Еміля Дюркгейма 6 1.1. Місце і роль Е.Дюркгейма у світовій соціології 6 1.2. Вчення Еміля Дюркгейма про соціальні факти 9 1.3. Принципи "соціологізму" як методологічне підґрунтя у дослідженні самогубств 16 Розділ 2. Соціологічна концепція Еміля Дюркгейма 22 2.1. Суть соціально-політичної позиції Дюркгейма 22 2.2. Ідея соціальної солідарності 26 2.3. Концепція релігії Дюркгейма 29 2.4. Концепція моралі Дюркгейма 32 Висновки 35 Список використаної літератури 37

ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Зміст ВСТУП..............……………………………………………………………………3 Розділ 1.ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 1.1.Розвиток і особливості взаємин школярів 1.2. Формування особистості підлітка в проблемі взаємин 1.3. Характеристика взаємовідносин підлітків з однолітками та дорослими в підлітковому віці Висновки до першого розділу 2. ПІДЛІТОК І ГРУПА 2.1. Методика «(Q-сортування тенденцій поводження в групі» 2.2. Проведення методики ВИСНОВКИ...........................................................................................................31 ЛІТЕРАТУРА.........................................................................................................33

Відображення революції в романі Ю. Яновського "Вершники"

1. Ю. Яновський - яскравий представник неоромантичної течії в українській літературі. 2. Жанрова своєрідність роману "Вершники". 3. Народні традиції і новаторство Ю. Яновського. 4. Неповторність образів роману "Вершники". 5. Ю. Яновський - блискучий майстер словесного правопису. 6. Література.

ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ

ЗМІСТ ВСТУП 2 1. ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ 4 1.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 4 1.2. ПРАКТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 2. ВІДНОСИНИ, ВЗАЄМИНИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВИХОВАННІ 10 2.1. ПОНЯТТЯ ВІДНОСИН ТА ВЗАЄМИН У КОЛЕКТИВАХ 10 2.2. ВІКОВА ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ВЗАЄМИН ДОШКІЛЬНИКІВ 13 ВИСНОВОК 15 ЛІТЕРАТУРА 16

Роз'ємна силуетна наочність у створенні художніх образів при зображенні людини

Вступ 4 Розділ 1. Теоретичний метод та естетичне різноманіття мистецтва 6 1.2. Метод та стиль 6 1.2. Художнє сприйняття: первинне та багатократне 11 1.3. Завершеність добутку та фрагмент як ціле 21 Розділ 2. Вихідні поняття теорії мистецтва 24 2.1. Художній образ 24 2.2. Зміст та форма в мистецтві 26 2.3. Природа художнього таланту 33 Розділ 3. Історичний післяреволюційний аспект мистецтва в засвоєнні та збагаченні світу людини 39 3.1. Художня творчість у боротьбі за формування особистості нового типу 39 3.2. На шляху до гармонії, цільності та всебічності 48 Висновок 55 Список використаної літератури 58

Вплив сімейних взаємин на розвиток дитини

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 7 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 7 1.2 Структура і функції сім’ї 16 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 24 2.1. Стилі сімейного виховання 24 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 30 ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 38 ДОДАТОК 1 38

Теорія Хроленко

Зміст ВСТУП 3 1. ТЕХНІКА ОСОБИСТОЇ РОБОТИ 5 2. КУЛЬТУРА ДІЛОВОГО ЛИСТУВАННЯ 6 3. КУЛЬТУРА ВЗАЄМИН З ЛЮДЬМИ: МЕНЕДЖЕР ЯК КЕРІВНИК, КОЛЕГА, ПІДЛЕГЛИЙ. 8 4. МИСТЕЦТВО ДІЛОВОЇ БЕСІДИ. 9 5. ДІЛОВА НАРАДА. 10 6. МЕТОДИКА ВИСТУПІВ 11 7. СПОСІБ ЖИТТЯ МЕНЕДЖЕРА. 12 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 15

Образ світу у романі "Тигролови " І. Багряного

Вступ 2 1. Основні елементи сюжету твору 4 2. Людські цінності у романі «Тигролови» 10 3. Образне бачення світу І.Багряним 14 Висновки 18 Література 21