институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Інноваційний менеджмент

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Разное | Страниц: 50 | Год: 2010 | Размер: 96 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Інноваційний менеджмент

Вступ 3
Частина І. Загальна інформація про підприємство 4
1.1. Назва рік створення організаційно-правова форма 4
1.2. Галузь і регіон де працює підприємство 4
1.3.Основні напрями діяльності 4
1.4.Місія підприємства 5
1.5.Стратегічна цілі підприємства 5
1.6.Наявність формалізованої стратегії підприємства 5
1.7.Наявність системи стратегічного управління (або її елементів) 6
Частина II. Аналіз середовища діяльності підприємства 8
2.1.Галузевий аналіз сфери діяльності підприємства 8
2.2.Чинники непрямого впливу на підприємство і їх значущість. Чинники прямого впливу на підприємство і їх значущість 8
2.4.Ринок підприємства. Цільовий сегмент (сегменти). Основні характеристики споживачів 10
2.5.Конкурентні переваги підприємства 10
2.6.Передбачення стратегічних перспектив основних конкурентів 12
Частина III. Внутрішній аналіз підприємства за останні 3 роки 15
3.1.Характеристика продукції (послуг) підприємства 15
3.2.Основні техніко-економічні показники виробничої діяльності 15
3.3.Аналіз структури власності підприємства 16
3.4.Розрахунок основних фінансових показників діяльності 17
3.5.Аналіз організаційної структури підприємства. Аналіз структури персоналу підприємства 19
Частина IV. Зведений аналіз ринкової позиції підприємства 23
4.1.SWOT - аналіз діяльності підприємства. Побудова матриці SWOT матриці можливостей і матриці загроз 23
4.2.Визначення позиції підприємства на ринку за допомогою одного з матричних методів аналізу 26
Частина V. Стратегії підприємства 28
5.1.Базова стратегія розвитку підприємства та доцільність її коригування (перегляду) 28
5.2.Конкурентні стратегії стратегічних одиниць бізнесу підприємства 30
5.3.Основні функціональні стратегії підприємства: виробнича інноваційна збутова фінансова маркетингова зовнішньоекономічної діяльності процесу постачання розвитку персоналу 30
5.4. Операційні стратегії підприємства 36
Частина VI. Аналіз системи стратегічного планування 39
Частина VI. Аналіз реалізації стратегічних планів підприємства 42
7.1.Розподіл обов язків повноважень та відповідальності при реалізації стратегії. Ступінь свободи топ-менеджерів у прийнятті і виконанні стратегічних рішень та можливість їх коригування. Мотиваційні чинники реалізації стратегій 42
7.2..Особливості стимулювання топ-менеджерів та іншого персоналу підприємства за результатами реалізації стратегії 42
7.3.Аналіз успішності реалізації попередніх стратегій 43
Висновки 44
Список літератури 45
Додатки 46

Cмотрите также:
інноваційний менеджмент

1. Концепція технологічних устроїв 2 2. Інноваційний процес 6 3. Державне регулювання інноваційною діяльністю в США 9 Література 11

Інноваційний менеджмент

1. Концепція технологічних устроїв 2 2. Інноваційний процес 6 3. Державне регулювання інноваційною діяльністю в США 9 Література 11

Менеджмент інноваційний

1. Концепція технологічних устроїв 3 2. Інноваційний процес 7 3. Державне регулювання інноваційною діяльністю в США 10 Література 13

ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

1. Концепція технологічних устроїв 3 2. Інноваційний процес 7 3. Державне регулювання інноваційною діяльністю в США 15 Література 18

ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

1. КОНЦЕПЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ УСТРОЇВ 3 2. ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС 8 3. ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В США 14 ЛІТЕРАТУРА 18

ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

1. КОНЦЕПЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ УСТРОЇВ 3 2. ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС 8 3. ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В США 15 ЛІТЕРАТУРА 19

Контрольна інноваційний менеджмент

1. Концепція технологічних устроїв 3 2. Інноваційний процес 8 3. Державне регулювання інноваційною діяльністю в США 14 Список використаної літератури 18

Інноваційний менеджмент

Зміст 1. Інноваційний менеджмент - один з напрямків стратегічного планування 3 1.1. Нововведення як об’єкт інноваційного менеджмента 3 Ринок нововведень Ринок капіталу (інвестицій) 2.Інноваційний проект: поняття, основні етапи створення та реалізації 5 3.Ефективність інноваційного проекта 8 4.Методи оцінки інвестиційних проектів: 10 Строк окупності інвестиції Рентабельність інвестицій Мінімум приведених витрат Мобілізації внутрішніх ресурсів Чистої поточної вартості Норми беззбитковості 5. Порядок оцінки інвестиційних проектів 17 6.Список використаної літератури 19

Інноваційний менеджмент (контрольна робота)

1. Головні функції та методи інноваційного менеджменту. 2 2. Інформаційне забезпечення управління інноваційною діяльністю підприємств. 10 3. Розробити інноваційний проект на прикладі підприємства. 13 Список літератури 21

ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

1. ТЕОРІЯ ДОВГИХ ХВИЛЬ 3 2. МОДЕЛІ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ 6 3. ВЕНЧУРНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО В УКРАЇНІ 13 ЛІТЕРАТУРА 21