институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Причини розумових відхилень

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 31 | Год: 2010 | Размер: 30 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Причини розумових відхилень

Вступ 2
1. Визначення розумових відхилень 4
2. Аналіз причин та проявів розумових порушень 8
3. Рівні розумової відсталості 13
4. Розгляд окремих розумових відхилень 17
4.1. Синдром Дауна 17
4.2. Хвороба Альцгеймера 21
5. Особливості реабілітації дітей з розумовими відхиленнями в Україні 24
Висновки 28
Використана література 30

Cмотрите также:
Безробіття та його форми, причини та наслідки безробіття

І. Вступ…………………………………………………………………3 ІІ. “Безробіття та його форми, причини та наслідки безробіття” План. 1. неповна зайнятість а) суть і причини неповної зайнятості………………………4 б) безробіття та його форми………………………………… 2. напрями основних потоків праці та їх зв’язок із видами безробіття 3. Причини безробіття 4. Вплив відхилень безробіття від природнього рівня на величину фактичного ВНП. Закон Оукена 5. Негативні соціально-економічні наслідки, які породжує безробіття та методи боротьби з безробіттям ІІІ. Висновок IV. Використана література

Безробіття та його форми, причини та наслідки безробіття

І. Вступ…………………………………………………………………3 ІІ. “Безробіття та його форми, причини та наслідки безробіття” План. 1. неповна зайнятість а) суть і причини неповної зайнятості………………………4 б) безробіття та його форми………………………………… 2. напрями основних потоків праці та їх зв’язок із видами безробіття 3. Причини безробіття 4. Вплив відхилень безробіття від природнього рівня на величину фактичного ВНП. Закон Оукена 5. Негативні соціально-економічні наслідки, які породжує безробіття та методи боротьби з безробіттям ІІІ. Висновок IV. Використана література

контролінг

1. Основні концепції контролінгу 3 2. Оцінка методів управлінського обліку витрат для вирішення завдань контролінгу 6 3. Методи аналізу відхилень фактичних результатів від планових. Класифікація відхилень 13 4. Визначення структури контролінгу. Формування цільових функцій і елементів системи контролінгу 16 Література 20

Формування системи розумових дій у процесі навчальної діяльності як умова розумового розвитку особистості

Вступ 2 Формування системи розумових дій у процесі навчальної діяльності як умова розумового розвитку особистості 3 Висновки 12 Список використаної літератури 12

Методи дослідження відхилень в особистісному розвитку дітей

Вступ 2 Методи дослідження відхилень в особистісному розвитку дітей 3 Висновки 11 Список використаної літератури 12

Нормативні витрати і оцінка відхилень витрат по центрах відповідальності

Зміст 1. Нормативні витрати і оцінка відхилень витрат по центрах відповідальності 3 2. Класифікація джерел формування інвестиційних ресурсів. Сучасні методи фінансування окремих інвестиційних програм та проектів 12 Задача 19 Література 21

Нормативні витрати і оцінка відхилень витрат по центрах відповідальності

Зміст 1. Нормативні витрати і оцінка відхилень витрат по центрах відповідальності 3 2. Класифікація джерел формування інвестиційних ресурсів. Сучасні методи фінансування окремих інвестиційних програм та проектів 12 Задача 19 Література 21

Діяльність як умови розвитку особистості

зміст Вступ 3 Розділ І. Діяльність основний фактор всебічного розвитку особистості 6 1.1. Значення діяльності в розвитку особистості 6 1.2. Методологічний принцип єдності свідомості і діяльності 9 1.3. Особливості перебігу діяльності дітей молодшого шкільного віку. 12 1.4.Характерні особливості учбової діяльності молодших школярів 17 Розділ ІІ. Дослідження навчальної діяльності молодших школярів 25 2.1.Дослідження спрямованності молодших школярів, як відношення до навчальної діяльності 25 2.2.Аналіз результатів дослідження 27 2.3. Рекомендації щодо інтелектуального розвитку особистості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 36 Тест. ВИЗНАЧЕННЯ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ Мета дослідження: теоретично обґрунтувати психологічні особливості і методичні аспекти впливу психологічних умов на розвиток особистості у процесі діяльності. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати наукову літературу з проблеми дослідження. 2. Обґрунтувати теоретичні засади дослідження ролі психологічних умов у інтелектуальному розвитку особистості в процесі діяльності. 3. Виявити психологічні особливості навчальної діяльності дітей молодшого шкільного віку у розвитку їх розумових здібностей. 4.Вивчити значення ролі навчання для розвитку психічних пізнавальних процесів і розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку. Об`єкт дослідження: діти молодшого шкільного віку у процесі засвоєння знань і розвитку їх розумових здібностей. Предмет дослідження: психологічні умови ролі навчання у розвитку розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку

Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Розвиток розумових здібностей у дітей дошкільного віку 5 1.1. Характеристика наукових джерел з даного питання 5 1.2. Суть і завдання розумового розвитку старших дошкільників 15 Розділ 2. Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28 2.1. Особливості розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28 2.2. Розвиток розумових здібностей дітей дошкільного віку на заняттях 32 Висновки 37 Список використаної літератури 39

Співвідношення порушень пам’яті та уваги

Зміст Зміст 2 1. Понятя та типи порушення пам’яті у дітей. 3 2. Увага. Вплив розумових розладів у дітей на увагу. 9 Література 15