институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Міфологічні зрізи образу портрета у романі Оскара Уайльда „Портрет Доріана Грея”

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 56 | Год: 2010 | Размер: 62 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Міфологічні зрізи образу портрета у романі Оскара Уайльда „Портрет Доріана Грея”

Вступ 2
Розділ І. Віддзеркалення декадентської доби в особистості й долі О.Уайльда. 4
1.1. О. Уайльд – філософ парадоксальний мислитель та інтелектуал. 4
1.2. Естетизм як провідний принцип світогляду й художньої творчості письменника. 16
1.3. Літературна доля роману «Портрет Доріана Грея». 23
Розділ ІІ. «Портрет Доріана Грея» О. Уайльда у контексті міфопоетики. 29
2.1. Поняття міфологеми та її міфологічних зрізів. 29
2.2. «Портрет» як одна із міфологем атрибутивної моделі світу. 39
2.3. «Портрет» як смислова домінанта текстового простору роману О.Уайльда. 44
Висновки 51
Список використаної літератури 53

Cмотрите также:
естетичні й етичні категорії в Портреті доріана Грея О. Уайльда

ВСТУП …………………………………………………………………….3 1. Поняття «категорія» у філософії та естетиці …………………………5 2. Витоки естетичної теорії Оскара Уайльда…………………………….7 3. «Краса» і «аморальність» як риси естетизму у романі «Портрет Доріана Грея» О. Уайльда) …………………………………………...9 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………..13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………..14 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ……………….15

Парадокс в творчості Оскара Уайльда і Бернарда Шоу

Зміст 1 Вступ 1 Розділ 1 3 Природа парадоксу в літературі 3 Розділ 2 6 Основні елементи парадоксальності в творчості Оскара Уайльда 6 Розділ 3 13 Парадокси часу та моралі в п’єсі Бернарда Шоу «Пігмаліон» 13 Висновки 18 Література 20

Специфіка творення образу Роксолани в українському романі

Вступ 4 1. Історичний прообраз героїні Роксолани 7 1.1 Шлях до гарему 7 1.2 Дружина падишаха 11 1.3 Леді смерть 14 2. Створення образу Роксолани Павлом Загребельним 19 2.1 Роксолана - символ українського жіноцтва 19 2.2 Специфіка образу Роксолани у романі Загребельного 24 2.3 Думка Загребельного про роман "Роксолана" взагалі та специфіку створення образа головної героїні 27 3. Розкриття образу Роксолани у творчості інших українських романістів 29 Висновки 32 Використана література: 34

Смислове навантаження і двоїстість образу Дон Кіхота в однойменному романі Сервантеса

Вступ 3 1. Ідейна основа роману «Дон Кіхот» 4 2. Смислове навантаження та двоїстість образу Дон Кіхота 8 Висновок 15 Література 16

Графічна форма та художній образ

План Вступ 2 Розділ І. Графічний художній образ як процес пізнання 4 1.1. Визначення графічного художнього образу 4 1. 2. Образи відчуттів, сприйняття 8 1. 3. Образи представлення, уяви 19 Розділ ІІ. Образотворчі умови формування графічно-художнього образу 22 2.1. Образотворчі аспекти художнього образу 22 2.2. Формування графічного художнього образу у школярів на уроках образотворчого мистецтва 26 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додатки 31

Зарубіжна література

1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3 2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4 3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5 4. Криза культури і французька поезія символізму 6 У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6 5. Творчість Поля Верлена 7 6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8 7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9 8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10 9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11 10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12 11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13 12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14 13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15 14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16 15. Характерні риси «нової драми» 17 16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21 20. Драматургія Г.Гауптмана 22 21. Проблематика новелістики Т.Манна 23 22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24 23. Американський неоромантизм та його види 25 24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26 25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27 26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28 27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29 28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30 29. «Нова драма» Б.Шоу 31 30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32 31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33 32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34 33. Англійський неоромантизм, його особливості 35 34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36 35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39 38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 40. Естетизм О.Уальда 42 41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43 42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44 43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45 44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46 45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 47. Творчість Дж.Джойса 49 48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50 49. Російська поезія «срібного віку» 51 50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52

Образ світу у романі "Тигролови " І. Багряного

Вступ 2 1. Основні елементи сюжету твору 4 2. Людські цінності у романі «Тигролови» 10 3. Образне бачення світу І.Багряним 14 Висновки 18 Література 21

Міфологічні уявлення стародавнього світу про душу. Ритуали як основа психологічних уявлень людства

Предмет: історія психології Зміст Вступ 3 1. Міфологічні уявлення стародавнього світу про душу. 4 1.1. Анімізм. 4 1.2. Гілозоїзм 5 1.2.1 Геракліт: душа як "іскорка Логосу". 5 1.2.2. Демокрит: душу – потік вогненних атомів. 7 1.3. Алкмеон: мозок – орган душі. 8 1.4. Анаксагор: "розум" як початок речей. 9 1.5. Платон: душа й царство ідей. 10 1.6. Аристотель: душа – спосіб організації тіла. 13 2. Я і Душа. 17 Висновок. 23 Список використаної літератури. 25

Художні засоби створення історичного і місцевого колориту в романі В.Скотта „Айвенго”

Зміст Вступ 2 1. Історичні романи Вальтера Скотта 4 2. Роман „Айвенго” – втілення історії Англії 10 3. Створення історичного і місцевого колориту в романі В. Скотта „Айвенго” 11 3.1. Історичний колорит в романі 11 3.2. Національний колорит 14 3.2. „Антикварний роман” Вальтера Скотта 16 4. Вальтер Скотт – історичний романіст 20 Висновки 26 Список використаних джерел 27

Німецька класична філософія. Міфологічні корені української філософії

Вступ 2 Розділ І. Німецька класична філософія. 4 1.1. Природничо-наукова картина світу і філософська система І.Канта. 4 1.2. Філософська система і метод Гегеля. 6 1.3. Матеріалізм Л.Фейєрбаха. 11 Розділ ІІ. Міфологічні корені української філософії. 13 2.1. Дохристиянський світогляд давніх слов’ян – передісторія української філософії. 13 2.2. Різноманітність міфологічної тематики. 15 2.3. Характерні риси української міфології. 17 Розділ ІІІ. Філософські погляди Г.С. Сковороди. 19 Висновки 24 Список використаної літератури 25