институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 51 | Год: 2010 | Размер: 55 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.

Зміст
Вступ 3

Розділ І. Евоюція методів навчання іноземних мов 6
1.1 Перекладні методи навчання іноземних мов 6
1.2 Методи періоду реформ 8
1.3 Загально-дидактичні принципи навчання іноземної мови 12

Розділ ІІ. Розвиток методології навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 20
2.1 Етапи розвитку методів навчання іноземних мов у вітчизняній науці 20
2.2 Розробка теорії навчання іноземних мов вченими другої половини ХХ століття 22
2.4 Розвиток психології та її вплив на формування методики навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 32

Розділ ІІІ. Сучасні інтенсивні методики навчання іноземних мов 39

Висновки 44
Список використаних джерел 47

Cмотрите также:
СУЧАСНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА КОРДОНОМ 5 1.1 Американські методи навчання іноземних мов 5 1.2 Європейські методи навчання 7 1.3 Психологічні особливості мовленнєво-розумової активності учнів середнього ступеню 11 РОЗДІЛ 2 ТЕРМІН „МЕТОД“. КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ 14 2.1 Ранній етап розвитку методики навчання іноземної мови 14 РОЗДІЛ 3. КОМУНІКАТИВНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ 25 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 Додаток 33

Вітчизняна психологічна освіта в першій половинні ХХ століття

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПСИХОЛОГІЇ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. 5 1.1. Виникнення психології як науки 5 1.2. Загальна характеристика вітчизняної психологічної школи 8 РОЗДІЛ ІІ. РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В ПЕРІОД КРИЗИ ТА СТАНОВЛЕННЯ 11 2.1. Періодизація кризи психологічної науки 11 2.2. Напрямки наукових шкіл вітчизняної психологічної освіти 17 РОЗДІЛ ІІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ЕМПІРИЧНИХ МЕТОДІВ ПСИХОЛОГІЇ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИННІ ХХ СТОЛІТТЯ 20 3.1. Інтроспекція, як один з основних практичних методів психології 20 3.2. Поняття експерименту у вітчизняній психології 24 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Початок становлення вітчизняної психології

Вступ 3 1. Напрями вітчизняної психології в ХХ ст. 4 2. Культурно-гуманістична психологія в Україні 9 Висновок 15 Список використаної літератури 16

Формування і розвиток шкільної географії та методики її навчання в Україні в ХVIII та XIX ст.”

1.ВСТУП 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ НАУКИ ГЕОГРАФІЇ ДО ХІХ СТ. 2.ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ В ХVIII ТА ХІХ СТ. 2.1 Навчальна географія до XVIII ст. 3.2 Географія в російській (українській) школі в XVIII ст. і першої половині XIX ст. 3.3 Географія в російській школі в другій половині XIX — початку ХХ ст. 3.МЕТОДИ ВИКЛАДЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В ХVIII ТА ХІХ СТ. 4.ВИСНОВОК 5.СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Становлення вітчизняної інженерної психології

Вступ 2 Передумови виникнення та становлення вітчизняної інженерної психології 3 Завдання та напрямки інженерної психології 12 Висновок 17 Список використаної літератури 18

Становлення вітчизняної інженерної психології

Вступ 2 Передумови виникнення та становлення вітчизняної інженерної психології 3 Завдання та напрямки інженерної психології 12 Висновок 17 Список використаної літератури 18

Особливість виникнення та становлення соціальної психології як науки

Вступ 4 1. Виникнення і розвиток світової соціальної психології 5 2. Історія розвитку вітчизняної соціальної психології 8 Висновки 19 Список використаних джерел 20

Питання до заліку педагогічна психологія

1. Основні напрямки і сучасний стан розвитку педагогічної психології 3 2. Основні розділи педагогічної психології 4 3. Методи педагогічної психології 5 4. Типи мислення та умови їх формування в процесі навчання 6 5. Методи навчання мислення 7 6. Проблемність у навчанні та її психологічна природа 8 7. Рівні проблемноеврістичного навчання та можливості його здійснення 9 8. Особистість як мета, об’єкт та суб’єкт виховання 10 9. Вікові аспекти виховання 11 10. Визначити переваги та недоліки кожного з напрямків педагогічної психології 13 11. Специфіка застосування методів педагогічної психології 14 Список літератури 17

Сутність навчання в розумінні методики викладання

Вступ 3 1. Сутність та задачі методики викладання 4 2. Сутність навчання в розумінні методики викладання 6 3. Педагогічний процес як об’єкт методики навчання 9 Висновки 15 Список використаної літератури 15

Економічний розвиток у першій половині ХІХ ст.

План Вступ 1. Адміністративно-політичний лад України 2. Економічний розвиток у першій половині ХІХ ст. 3. Нові явища в соціальній структурі феодального суспільства 4. Західноукраїнські землі у І-й половині ХІХ ст. Висновки Література