институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ТА ЯКОСТІ КОСМЕТИКИ ДЛЯ ЧОЛОВІКІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ВИРОБНИЦТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 32 | Год: 2005 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ТА ЯКОСТІ КОСМЕТИКИ ДЛЯ ЧОЛОВІКІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ВИРОБНИЦТВА

Вступ 4
1.Аналітичний огляд споживчого ринку чоловічої косметики вітчизняного та закордонного виробництва 6
2.Класифікація, товарознавча характеристика асортименту чоловічої косметики, що реалізує підприємство 13
3.Порівняльна характеристика асортименту і споживчих властивостей косметичних засобів 18
4.Оцінка якості, характеристика показників якості, що встановлюється в нормативних документах 25
Висновки та пропозиції 29
Література 31
Cмотрите также:
Порівняльна характеристика асортименту мікрокалькуляторів вітчизняного та закордонного виробництва

Вступ 3 1. Товарознавча оцінка асортименту мікрокалькуляторів 4 2. Аналіз закономірності формування асортименту мікрокалькуляторів у магазині 15 3. Аналіз структури асортименту, який одержують від різних постачальників 16 4. Вимоги до якості та зберігання мікрокалькуляторів 17 Висновки та пропозиції 23 Список літератури 24

Структура асортименту і оцінка якості плодових соків що реалізують в універсамі 22.

План Вступ 3 1. Порядок заключення угод плодових соків в універсамі №22 9 2. Загальна характеристика питомої ваги плодових соків та обсяги її реалізації по місяцям 14 3. Структура асортименту плодових соків 14 4. Оцінка якості плодових соків в процесі товароруху 23 4.1. Вхідний контроль якості продукції 23 4.2. Контроль якості продукції в процесі її зберігання 25 4.3. Порівняльна характеристика вітчизняного і закордонного виробництва соку 25 Висновки 25 Література 25

Структура асортименту і оцінка якості плодових соків що реалізують в універсамі

Вступ 3 1. Порядок заключення угод на постачання плодових соків в універсамі №22 8 2. Загальна характеристика питомої ваги плодових соків та обсяги її реалізації по місяцям 11 3. Структура асортименту плодових соків 12 4. Оцінка якості плодових соків в процесі товароруху 18 4.1. Вхідний контроль якості продукції 18 4.2. Контроль якості продукції в процесі її зберігання 23 4.3. Порівняльна характеристика соків вітчизняного і закордонного виробництва 25 Висновки 31 Література 36 Додатки..........................................................

Порівняльна характеристика асортиментних фарбових товарів вітчизняного та закордонного виробництва на матеріалах магазину

Зміст 1. Вступ 3 2. Аналіз сучасного ринку фарбових товарів 4 3. Історичне походження фарбованих матеріалів 5 4. Класифікація асортименту фарбових матеріалів 15 5. Порівняльна характеристика фарбованих матеріалів, що виставлені в магазині 21 5.1. Характеристика асортименту фарбових матеріалів вітчизняних фірм 21 5.2. Характеристика асортименту фарбових матеріалів закордонної фірми 23 6. Вимоги до якості 25 7. Висновки та пропозиції 29 Література 30 Мета дослідження – дослідити основні споживні характеристики фарбових товарів, вимоги до сировини, з якої вони виготовляються, а також асортимент фарбових товарів, який реалізується в магазині ЗАТ „Господар”, м. Київ. Завдання дослідження: - розглянути загальний стан виробництва лакофарбових матеріалів в Україні; - проаналізувати основну сировину і матеріали для виготовлення фарбових товарів та їх вплив на формування споживних якостей фарб; - дослідити, як формуються споживні характеристики фарбових товарів в процесі виробництва; - визначити критерії оцінки якості фарбових товарів. Об’єкт дослідження - магазин ЗАТ „Господар”, м. Київ

Порівняльна характеристика асортименту та якості консервованих огірків вітчизняного та зарубіжного виробництва

Вступ 3 1. Літературний огляд 5 1.1. Стан ринку перероблених овочів в Україні 5 1.2. Хімічний склад огірків 12 1.3. Формування споживчих властивостей консервованих огірків (технології виробництв, сировина, тара, зберігання, транспортування) 13 1.4. Дефекти консервованих огірків 19 2. Експериментальна частина 22 2.1. Матеріали і методи дослідження 22 2.2. Порівняльна оцінка якості огірків 31 2.3. Результати досліджень 36 Висновок 37 Рекомендації 39 Перелік посилань 40 Додатки 42-45 Мета курсової роботи – розглянути стан виробництва і споживання консервованих огірків в Україні, їх класифікацію, вимоги до виготовлення, зберігання та реалізації, провести порівняльну характеристику харчових та біологічних цінностей консервованих огірків, а також дослідити показники асортименту та якості консервованих огірків на прикладі магазину. Об’єкт дослідження – мережа супермаркетів м. Київ.

Товарознавча оцінка якості шоколаду вітчизняного та закордонного виробництва

ВСТУП 3 1. Сучасний стан ринку шоколадного виробництва України та світу 6 2. Класифікація та асортимент шоколаду 9 3. Хімічний склад та харчова цінність шоколаду 13 4. Технологічні особливості виробництва шоколаду 16 5. Дослідження показників якості 18 5.1 Результати органолептичної оцінки якості 18 5.2 Результати фізико-хімічної оцінки якості 22 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Порівняльна характеристика асортименту та якості молочних консервів для дитячого харчування вітчизняного та зарубіжного виробництва і оцінка їх конкурентоспроможності (за матеріалами ТОВ “Промінь”)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА РИНКУ СУХИХ МОЛОЧНИХ КОНСЕРВІВ ДЛЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ 7 РОЗДІЛ 2. ВИМОГИ ДО СТВОРЕННЯ СУХИХ МОЛОЧНИХ КОНСЕРВІВ ДЛЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ 15 РОЗДІЛ 3. ХАРЧОВА ЦІННІСТЬ СУХИХ МОЛОЧНИХ КОНСЕРВІВ ДЛЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ 24 РОЗДІЛ 4. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА ЯКОСТІ СУХИХ МОЛОЧНИХ КОНСЕРВІВ ДЛЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ 30 4.1. Порівняльна характеристика асортименту вітчизняних та зарубіжних виробників сухих молочних консервів для дитячого харчування 41 4.2. Шляхи забезпечення якості і удосконалення фактору безпеки при створенні, реалізації і споживанні сухих молочних продуктів дитячого харчування 56 РОЗДІЛ 5. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 68 5.1. Організація, матеріал та методи досліджень 68 5.2. Результати експериментальних досліджень 72 РОЗДІЛ 6. ЗМІНИ ЯКОСТІ СУХИХ МАЛОЧНИХ КОНСЕРВІВ ДЛЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ ПРИ ЗБЕРІГАННІ 83 6.1. Процеси, які протікають при зберіганні 86 6.2. Результати досліджень змін якості в процесі зберігання 88 РОЗДІЛ 7. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУХИХ МОЛОЧНХ КОНСЕРВІВ ДЛЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ В ТОВ “ПРОМІНЬ” 95 7.1. Результати досліджень оцінки конкурентоспроможності сухих молочних консервів 95 7.2. Оцінка споживачами сухих молочних консервів для дитячого харчування в ТОВ “Промінь” 106 7.3. Шляхи удосконалення асортименту сухих молочних консервів для дитячого харчування в ТОВ “Промінь” 117 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 122 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 126 ДОДАТКИ

Тенденції розвитку асортименту та оцінка конкурентоспроможності молока пряженого в Україні та за її межами

ВСТУП 3 1. Стан споживання молочних товарів в Україні 6 2. Порівняльна оцінка конкурентоспроможності споживчих товарів 22 3. Оцінка якості, конкурентоспроможності пряженого молока вітчизняного виробництва 33 4. Прогнозування змін якості під час товароруху 36 5. Шляхи удосконалення асортименту та підвищення конкурентоспроможності пряженого молока вітчизняних виробників 38 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ 48

Аналіз видів, асортименту, якості та споживчих властивостей склопакетів

Вступ 3 1. Характеристики та властивості склопакетів 4 1.1. Загальні відомості про склопакети 4 1.2. Класифікація склопакетів 5 1.3. Особливості виробництва склопакетів. 9 1.4. Організація роботи цеху по виробництву склопакетів 13 Розглянемо основні вимоги до організації процесу виробництва склопакетів. 13 1.5. Маркування, упакування, умови зберігання та транспортування. 15 2. Український ринок склопакетів 22 2. 1 Стан та кон’юктура українського ринку склопакетів 22 2.2. Порівняльна характеристика споживчих властивостей склопакетів ( на прикладі склопакетів вітчизняного та іноземного виробництва) 27 Висновок 30 Література 32

Аналіз асортименту і якості споживання товарів (пивної продукції)

Вступ 3 Розділ 1. Особливості формування асортименту та виробництва пивобезалкогольної продукції 5 1.1. Асортимент пивобезалкогольної продукції 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва пива 9 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні даного продукту 11 1.3. Формування якості в процесі виробництва 13 1.4. Оцінка якості готової продукції 14 Розділ 2. Дослідження якості пивної продукції 17 2.1. Характеристика об’єкта дослідження 17 2.2. Аналіз асортименту виробів 19 2.3. Методи дослідження якості пивної продукції 23 2.4. Результати дослідження якості 27 2.5. Реалізація пивної продукції 32 Розділ 3. Розрахункова частина 35 3.1. Проведення тестування пива 35 3.2. Оцінка результатів тестування 37 Висновки і пропозиції 40 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42