институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Облік контроль та аналіз виробництва та реалізації продукції

Каталог пособий и учебных материалов | Банкротство, санация | Диплом | Страниц: 135 | Год: 2010 | Размер: 140 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

Облік контроль та аналіз виробництва та реалізації продукції

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО–МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ ПОСЛУГ) 9
1.1 Економічна сутність процесів виробництва та реалізації продукції (робіт послуг) їх роль у системі управління діяльністю підприємства 9
1.2 Економіко–правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури за темою дослідження 26
1.3 Передумови організації та методології обліку контролю та економічного аналізу виробництва та реалізації продукції на ТОВ «Укргідроізоляція» 39
Висновки по розділу І 48
РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ СТАН ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ „УКРГІДРОІЗОЛЯЦІЯ” 50
2.1 Фінансовий облік процесів виробництва продукції та надання послуг 50
2.2 Узагальнення інформації та методика складання фінансової податкової та статистичної звітності 62
2.3 Організація обліку процесів виробництва продукції та надання послуг на основі інформаційних технологій 71
2.4 Облік процесів виробництва продукції та надання послуг в системі прийняття управлінських рішень 75
Висновки по розділу ІІ 79
РОЗДІЛ 3 ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ТА КОНТРОЛЮ В УПРАВЛІННІ ПРОЦЕСОМ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ ТОВ «УКРГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» 81
3.1 Методика контролю витрат в процесі виробництва продукції та надання послуг 81
3.2 Система економічних показників інформаційна база та основні методи економічного аналізу виробництва продукції та надання послуг 89
3.3 Розробка та апробація методики економічного аналізу виробництва продукції та надання послуг 96
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 115
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 120
ДОДАТКИ 124
Cмотрите также:
Облік контроль та аналіз виробництва та реалізації продукції (наукова стаття)

ОБЛІК КОНТРОЛЬ ТА АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ ПОСЛУГ) спеціальність «Облік і аудит»

Аналіз обсягів виробництва і реалізації продукції

Зміст стор. Вступ 3 РОЗДІЛ1. Задачі, об’єкти та система показників аналізу виробництва та реалізації готової продукції 5 РОЗДІЛ.2 Аналіз виробництва продукції 10 РОЗДІЛ.3 Аналіз структури, асортименту продукції та ритмічності виробництва 14 РОЗДІЛ.4 Аналіз якості продукції 17 РОЗДІЛ.5 Аналіз реалізації продукції 20 Висновки 24 Список використаних джерел 25

Облік і контроль реалізації готової продукції та її фінансових результатів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 5 1.1.Сутність готової продукції 5 1.2.Поняття фінансових результатів 17 1.3.Техніко-економічна характеристика підприємства ВАТ "Львівська пивоварня" 22 РОЗДІЛ 2. ОБЛІК ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 28 2.1.Аналітичний та синтетичний облік готової продукції 28 2.2. Облік реалізації готової продукції на підприємстві ВАТ "Львівська пивоварня" 39 2.3.Особливості організації та функціонування інформаційної системи обліку реалізації готової продукції 51 РОЗДІЛ 3. КОНТРОЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ЇЇ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 60 3.1.Мета проведення контролю 60 3.2.Організація контролю реалізації готової продукції та її фінансових результатів 62 ВИСНОВКИ 77 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 81 Додатки 85

Облік та аудит реалізації продукції власного виробництва в системі управління підприємства

Вступ 3 Розділ 1 Готова продукція власного виробництва та особливості її функціонування у фінансово-господарській діяльності підприємства 6 1.1. Економічна сутність процесу реалізації як основного господарського процесу 6 1.2. Готова продукція власного виробництва в системі управління підприємства 11 1.3. Огляд нормативно-правової бази та спеціальної літератури з питань обліку та аудиту реалізації продукції власного виробництва 21 Розділ 2 Бухгалтерський облік реалізації продукції власного виробництва в сучасних умовах господарювання 28 2.1. Документальне оформлення операцій з обліку реалізації продукції власного виробництва 28 2.2. Облік витрат, що включаються до фактичної собівартості готової продукції та витрат, пов'язаних з її реалізацією 31 2.3. Облік доходів від реалізації продукції власного виробництва та формування фінансових результатів 42 Розділ 3. Аудит реалізації робіт та послуг в сучасних умовах господарювання 52 3.1. Організація аудиту реалізації продукції власного виробництва 52 3.2. Методика аудиту реалізації продукції власного виробництва в сучасних умовах господарювання 58 Висновки 66 Список використаних джерел 70 Додатки 76

Облік виробництва і реалізації (раціоналізації) продуктів і товарів”

ПЛАН ВСТУП 3 1. Коротка техніко-економічна характеристика підприємства. 5 2. Методичні основи організації бухгалтерського обліку. 6 2.1. Документальне оформлення надходження сировини і продуктів на виробництво 7 2.2. Документальне оформлення відпуску і реалізації готової продукції виробництва 11 2.3. Синтетичний облік і аналітичний облік руху операцій виробництва 13 2.4. Звітність матеріально відповідальних осіб виробництва при використанні продуктів і реалізації готової продукції 25 2.5. Синтетичний облік реалізації продукції і оцінка готових виробів за цінами продажу згідно П(С)БО 9 “Запаси” 28 3. Дослідження методології організації бухгалтерського обліку на МП “Пекар” з обліку виробництва і реалізації продукції і товарів 30 Висновки 34 Додатки 37

Аналіз виробництва і реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

Вступ 3 Розділ 1. Основні завдання аналізу виробництва і реалізації готової продукції 4 1.1. Готова продукція як об’єкт аналізу 4 1.2. Основні завдання аналізу виробництва і реалізації продукції 6 1.3. Аналіз виконання виробничої програми 10 Розділ 2. Аналіз обсягу виробництва і реалізації продукції на підприємстві ПФ „Жасмін” 14 2.1. Техніко – економічна характеристика підприємства 14 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 16 2.3. Аналіз обсягу виробництва і реалізації продукції на підприємстві ПФ „Жасмін” 19 Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню обсягу реалізації продукції 26 Висновки 32 Список літератури 34 ДОДАТКИ 36

Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6 1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9 2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16 2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16 2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16 2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21 2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23 Список використаної літератури 25

Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6 1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9 2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16 2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16 2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16 2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21 2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23 Список використаної літератури 25

Облік готової продукції та її реалізації

Вступ 2 1. Економічна сутність та значення готової продукції та її реалізації 4 2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 11 3. Формування первісної і фактичної собівартості продукції 15 4. Облік реалізації готової продукції 17 5. Шляхи вдосконалення обліку готової продукції та її реалізації 26 Висновки і пропозиції 31 Література 35 Додаток А. Модель факторної системи обсягу реалізації продукції 38

Аналіз виконання плану по обсягу реалізації продукції

Вступ 3 1.Загальні теоретичні та методологічні положення аналізу виконання плану по обсягу реалізації продукції 4 1.1. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки 4 1.2. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва 6 1.3. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції 9 2. Аналітична частина 10 2.1. Загальна характеристика ВАТ «Сири Бурлука» 10 2.2. Аналіз динаміки випуску і реалізації продукції 12 2.3 Аналіз асортименту і структури продукції 16 2.4. Аналіз якості виконаної продукції. 20 2.5. Аналіз ритмічності роботи ВАТ «Сири Бурлука» 24 3. Проектна частина 26 3.1. Фактори збільшення обсягу виробництва і реалізації продукції 26 3.2. Резерви збільшення випуску і реалізації продукції 28 Висновки 32 Використана література: 34