институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування комплексної мотивації персоналу на досягнення кінцевих результатів фірми

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 55 | Год: 2010 | Размер: 407 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Формування комплексної мотивації персоналу на досягнення кінцевих результатів фірми

Вступ 3
1. Теоретична частина 5
1.1. Визначення поняття мотивації 5
1.2. Основні мотиваційні теорії 10
1.2.1. Змістовні теорії мотивації 10
1.2.2. Процесні теорії мотивації 18
1.3. Іноземний та вітчизняний досвід впровадження теорій мотивації 25
1.3.1. Загальні фактори мотивації 25
1.3.2. Мотивація та соціальне партнерство 26
1.3.3. Мотивація персоналу щодо досягнення стратегічних цілей організації 28
2. Практична частина 35
2.1. Характеристика досліджуваного підприємства 35
2.2. Аналіз системи мотивації на підприємстві 38
2.3. Удосконалення системи мотивації співробітників ресторану 43
Висновки 52
Список використаних джерел 55

Cмотрите также:
КОНСТРУЮВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

Вступ 3 РОЗДІЛ1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ 5 1.1.Зміст поняття мотивації 5 1.2. Еволюція наукових поглядів на мотивацію трудової діяльності 12 РОЗДIЛ 2. КОНСТРУЮВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ „КОРІН” 15 2.1. Конструювання моделі системи мотивації та управління 15 2.2. Система оцінювання як основа системи мотивації персоналу 22 Розділ 3. Шляхи покращення мотивацій персоналу в туристичній фірмі «Корін» 27 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 Додатки 34

Мотиви ефективності виробництва і продуктивності праці (на прикладі підприємства)

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні засади формування системи мотивації продуктивності персоналу та ефективності використання робочої сили 5 1.1. Поняття мотивації і стимулювання продуктивності персоналу та ефективності використання робочої сили 5 1.2. Мотивація управлінського персоналу 9 1.3. Аналіз впливу мотивації управлінського персоналу на зміст та результативність стратегії підприємства 12 Розділ ІІ. Аналіз мотивації персоналу ВАТ «__» 17 2.1. Загальна характеристика 17 2.2. Організаційна структура підприємства 19 2.3. Аналіз мотивації на підприємстві 26 Розділ ІІІ. Напрями вдосконалення системи мотивації продуктивності ефективної праці 33 3.1. Удосконалення матеріального стимулювання продуктивності персоналу 33 3.2. Формування системи мотивації управлінського персоналу на базі сучасних інформаційних технологій 36 3.3. Методичні основи визначення і оцінки ефективності мотивації трудової діяльності 39 Висновки 42 Література 45

ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ 5 1.1 Мотиваційний інструментарій менеджменту 5 1.2 Механізм здійснення мотивації працівників 11 1.3 Особливості функціонування малих підприємств в економічно розвинутих країнах 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ 24 2.1 Загальна характеристика підприємства 24 2.2 Аналіз впливу зовнішнього середовища діяльності підприємства на функціонування механізму мотивації 40 2.3 Дослідження економічних та фінансових елементів механізму мотивації підприємства 45 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 53 3.1 Облік факторів що впливають на формування механізму мотивації персоналу ТОВ «Таврія» 53 3.2 Рекомендації по визначенню основних мотиваційних інструментів впливу на роботу персоналу підприємства 61 3.3 Впровадження матеріальних та моральних інструментів механізму мотивації праці 67 3.4 Економічне обґрунтування використання розробленого інструментарію механізму мотивації праці 80 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 87 ДОДАТКИ

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність оцінки персоналу 6 1.2. Технології та методи ділової оцінки персоналу 13 1.3. Поняття та основні характеристики мотивації праці 28 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ І ОЦІНКИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ «НАЗВА» 39 2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ «Назва» 39 2.2. Аналіз та оцінка персоналу ЗАТ «Назва» 70 2.3. Аналіз системи мотивації персоналу 83 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «НАЗВА» 100 3.1. Пропозиції щодо покращення оцінки персоналу на підприємстві 100 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення методів мотивації праці персоналу в компанії ЗАТ «Назва» 111 ВИСНОВКИ 125 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 129 ДОДАТКИ 137

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність оцінки персоналу 6 1.2. Технології та методи ділової оцінки персоналу 16 1.3. Поняття та основні характеристики мотивації праці 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ І ОЦІНКИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ «НАЗВА» 35 2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ «Назва» 35 2.2. Аналіз та оцінка персоналу ЗАТ «Назва» 45 2.3. Аналіз системи мотивації персоналу 55 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «НАЗВА» 65 3.1. Пропозиції щодо покращення оцінки персоналу на підприємстві 65 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення методів мотивації праці персоналу в компанії ЗАТ «Назва» 76 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 99

Роль мотивації працівників у забезпеченні ефективності управління

Вступ 2 1. Сутність мотивації співробітників 3 2. Загальні фактори мотивації 5 3. Мотивація та соціальне партнерство 8 4. Мотивація персоналу щодо досягнення стратегічних цілей організації 10 Висновки 16 Література 17

Особливості дії механізму мотивації персоналу організації з урахуванням об’єктивних законів управління

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування системи мотивації персоналу 6 1.1. Сучасні підходи до мотивації персоналу 6 1.2. Мотивація та формування стратегічної поведінки 9 1.3. Диверсифікація і умови раціонального застосування систем матеріального стимулювання продуктивності персоналу 16 2. Механізм мотивації працівників у страховій компанії 19 2.1. УСК “Гарант” – один з лідерів українського страхового ринку 19 2.2. Мотивація працівників в контексті загальної стратегії ВАТ “УСК “Гарант” 21 3. Соціально-психологічна мотивація продуктивності персоналу як запорука зростання компанії 25 Висновки 30 Література 34 Мета дослідження: вивчення дії механізму мотивації персоналу організації з урахуванням об’єктивних законів управління, розроблення рекомендацій щодо формування системи мотивації персоналу до високопродуктивної праці на вітчизняних підприємствах. Об’єкт дослідження: механізм мотивації персоналу підприємства до підвищення його продуктивності . Предмет дослідження: теоретичні та практичні засади формування системи мотивації продуктивності персоналу підприємства. Інформаційною базою дослідження є законодавчі акти України, матеріали Державного комітету статистики, звітна та облікова документація підприємства, наукові публікації вітчизняних і зарубіжних дослідників в галузі менеджменту персоналу.

Особливості мотивації персоналу організацій науково-технічної сфери

Вступ 2 1. Теоретичні основи мотивації персоналу організацій науково-технічної сфери 5 1.1. Сутність мотивації співробітників 5 1.2. Загальні фактори мотивації 7 1.3. Мотивація та соціальне партнерство 10 2. Аналіз застосування методів мотивації персоналу організацій науково-технічної сфери 12 2.1. Форми i методи мотивації персоналу в організаціях науково-технічної сфери України 12 2.2. Аналіз організаційних аспектів мотивації персоналу науково-технічної сфери 19 2.3. Застосування методів мотивації персоналу в організаціях науково-технічної сфери України 24 3. Напрямки i методи вдосконалення системи мотивації персоналу в організаціях науково-технічної сфери України 26 3.1. Застосування цільових угод в процесі мотивації працівників 26 3.2. Активізація мотиваційних чинників кадрового забезпечення. Економічна відповідальність та матеріальне стимулювання 29 Висновки 32 Список літератури 35 Додатки 37

Мотивація продуктивної діяльності персоналу (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ МОТИВАЦІЇ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Економічна сутність мотивації продуктивної діяльності персоналу 5 1.2. Структурна модель мотиваційного процесу 13 1.3. Методи мотивації, що становлять основу мотиваційної системи підприємства 16 Висновки до Розділу 1 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НА ДІЮЧОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 20 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20 2.2. Оцінка стану мотивації праці персоналу на підприємстві 25 2.3. Напрямки вдосконалення механізмів мотивації на підприємстві 32 Висновки до Розділу 2 38 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 ЛІТЕРАТУРА 42 ДОДАТКИ 45

Сучасні підходи до дослідження й організації мотивації персоналу

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти мотивації праці персоналу 6 1.1.Управління персоналом в умовах ринкової економіки 6 1.3. Сутність і зміст мотивації праці 16 2. Механізм трансформації стратегічних завдань медичної і фармацевтичної організації в індивідуальні цілі працівників. 22 2.1. ЗАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» — найбільший виробник лікарських препаратів в Україні 22 2.2. Організація мотивації працівників – запорука успіхів ЗАТ “Фармацевтична фірма “Дарниця” 23 3. Стимулювання праці персоналу промислових підприємств на основі оцінки її результативності 28 Висновки 35 Література 38 Метою роботи є узагальнення сучасних підходів до дослідження й організації до ефективного стимулювання працівників підприємств на основі комплексної оцінки результатів їхньої праці, а також розробка методичних рекомендацій щодо їх практичної реалізації. Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи з організації прийняття практичних рішень щодо мотивації праці персоналу підприємства. Теоретичною й методологічною основою проведеного дослідження стали фундаментальні роботи зарубіжних і вітчизняних вчених-економістів у сфері мотивації праці, мотиваційні теорії, теоретичні й практичні розробки з питань оцінки та стимулювання праці, опубліковані в науково-економічних виданнях, законодавчі і нормативні акти, що регламентують трудові відносини в Україні