институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління товарорухом та стимулювання збуту на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Реферат | Страниц: 55 | Год: 2010 | Размер: 102 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Управління товарорухом та стимулювання збуту на підприємстві


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Учасники каналів товароруху 5
1.2. Планування збуту продукції 7
1.3. Зміст плану збуту 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 14
2.1. Загальна характеристика ВАТ «Стріла» 14
2.2. Аналіз основних показників діяльності підприємства 17
2.3. Аналіз фінансового стану ВАТ «Стріла» 18
2.4. Аналіз товарного асортименту та системи просування продукції підприємства 24
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 36
3.1. Визначення проблем у діяльності підприємства та шляхів їх подолання 36
3.2. Обґрунтування доцільності та розрахунок ефективності запропонованих заходів 43
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53



Cмотрите также:
«Організаційне забезпечення стимулювання збуту на комерційному підприємстві».

ЗМІСТ Вступ ………………………………………………......…....………………...…... 1 Організація збуту на підприємстві................ …………....…...……………...... 1.1 Сутність збутової діяльності ……………...……….......……......................… 1.2 Організація каналів збуту ……………………………………………............ 1.3 Змішані канали збуту ………………………………………………….…....... 1.4 Система товароруху та її елементи …………………………………..…....... 1.5 Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій ..…………. 2 Характеристика діяльності ДП «Конріл» та існуючої системи збуту ...…… 2.1 Характеристика ДП «Конріл» …………………………………….....…...….. 2.2 Управління збутом на ДП «Конріл» …………………….…..................….... 3 Удосконалення організації і стимулювання збуту на ДП «Конріл» ..……… 3.1 Аналіз ринкової ситуації………………………………………………..…….. 3.2 Управління персоналом служби збуту…………………………………..…... 3.3 Удосконалювання стимулювання збуту на ДП «Конріл» …………………. 3.4 Методика стимулювання праці маркетологів – як фахівців зі стимулювання збуту ………………………………………....…....................…… 4 Охорона праці та навколишнього середовища........................ ……………….. Висновок..... ....................................................................………............................. Перелік використаних джерел.........................…………..................................….

Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК»

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретико-методичні основи стимулювання збуту 5 1.1 Особливості стимулювання збуту в Україні 5 1.2 Основні засоби стимулювання збуту 7 1.3 Планування стимулювання збуту підприємства 11 Розділ 2 Аналіз організації стимулювання збуту на підприємстві ЗАТ «СІВЕРСЬК» 14 2.1 Загальна характеристика підприємства 14 2.2 Аналіз впливу факторів макро- та мікро середовища на діяльність підприємства 17 2.3 Аналіз організації маркетингової діяльності та стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 22 Розділ 3 Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 25 Висновки 31 Використана література 33

Реклама та стимулювання збуту

Вступ 3 1. Сутність та особливості стимулювання збуту 4 2. Інструменти стимулювання збуту 9 3. Реклама як метод стимулювання збуту 12 4. Розвиток стимулювання збуту в Україні 17 Висновки 20 Список викорситаних джерел 21

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Форми організації збуту та управління каналами збуту 6 Розділ 2. Аналіз сегментів збуту на підприємстві 19 Розділ 3. Вдосконалення управління процесом збуту на підприємстві за допомогою ПЕОМ 26 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ)

Назва роботи Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ) Розділ Маркетинг Вид роботи Матеріал Кількість сторінок 23 Ціна 0 Зміст Вступ 2 1. Поняття формування попиту і стимулювання збуту 3 1.1. Формування попиту 6 1.2. Стимулювання збуту 7 2. Реклама, як головний захід ФОПСТИЗ 10 2.1. Канали поширення рекламних послань 12 2.2. Планування рекламної компанії 13 2.3. Фірмовий стиль 16 2.4. Директ мейл 17 2.5. Паблик рилейшнз 20 3. Оцінка ефективності ФОПСТИЗ 21 Висновок 23

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ ВСТУП....................................................................................................................4 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ............................................7 1.1. Сутність збутової діяльності..................................................................7 1.2. Організація каналів збуту.......................................................................16 1.3. Змішані канали збуту..............................................................................29 1.4. Система товароруху та її елементи.......................................................31 1.5. Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій....33 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ М’ЯСОПЕРЕРОБНОГО КОМПЛЕКСУ «БРАВО» ТА ІСНУЮЧОЇ СИСТЕМИ ЗБУТУ.................……..38 2.1. Загальна характеристика підприємства..............................................38 2.2. Аналіз елементів і форм реалізації збутової політики МПК «Браво».......................................................................................................40 2.3. Аналіз факторів, що впливають на вибір каналу збуту підприємства.............................................................................................43 2.4. Аналіз ціноутворення на комбінаті, як елемента збутової політики.....................................................................................................52 2.5. Аналіз основних показників фінансово-економічної діяльності МПК «Браво»............................................................................................54 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.......................................................................................57 3.1. Організація прямого збуту на комбінаті..............................................57 3.2. Поліпшення щодо модифікації продукції підприємства...................63 3.3. Рішення щодо керування асортиментом на МПК «Браво».........67 ВИСНОВОК.........................................................................................................89 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ....................................................................................92

Реклама на підприємстві (на прикладі ТОВ “Прииск”)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1. МЕТА І ЗАВДАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ 4 1.2. СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 10 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ПРИИСК” 13 2.1. РЕКЛАМА НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 2.2. ЗАХОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ НА ТОВ “ПРИИСК” 22 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 24 3.1. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ ТА СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.2. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Реклама на підприємстві (на прикладі ТОВ “Прииск”)

План ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1. МЕТА І ЗАВДАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ 4 1.2. СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 10 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ПРИИСК” 13 2.1. РЕКЛАМА НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 2.2. ЗАХОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ НА ТОВ “ПРИИСК” 22 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 24 3.1. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ ТА СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.2. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ ВСТУП 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сутність збутової діяльності 1.2. Організація каналів збуту 1.3. Змішані канали збуту 1.4. Система товароруху та її елементи 1.5. Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ «БРАВО» ТА ІСНУЮЧОЇ СИСТЕМИ ЗБУТУ 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз елементів і форм реалізації збутової політики МПК «Браво» 2.3. Аналіз факторів, що впливають на вибір каналу збуту МПК «Браво» 2.4. Аналіз ціноутворення на МПК «Браво», як елемента збутової політики 2.5. Аналіз основних показників фінансово-економічної діяльності МПК «Браво» 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЮВАННЮ КЕРУВАННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 3.1. Організація прямого збуту на МПК «Браво» 3.2. Поліпшення по модифікації продукції МПК «Браво» 3.3. Рішення по керуванню асортиментом на МПК «Браво» ВИСНОВОК СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Організація збуту продукції на підприємстві

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1 УЧАСНИКИ КАНАЛІВ ТОВАРОРУХУ 6 1.2 ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 8 1.3 ЗМІСТ ПЛАНУ ЗБУТУ 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 15 2.1 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ «СТРІЛА» 15 2.2 АНАЛІЗ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 21 2.3 АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТА РИНКОВОГО ОТОЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 27 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 33 3.1 ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА 33 3.2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ 40 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50