институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Корпоративні вечірки в шоу-бізнесі

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 40 | Год: 2010 | Размер: 43 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Корпоративні вечірки в шоу-бізнесі

Вступ 2
І. Визначення понять заходів шоу-бізнесу 4
1.1. Види заходів 4
1.2. Особливості вітчизняного шоу-бізнесу 6
ІІ. Вечірки як спецзахід у шоу-бізнесі 11
2.1. Види корпоративних вечірок у сфері шоу-бізнесу 11
2.2. Специфіка проведення корпоративних заходів з урахуванням святкового сервісу в закладах ресторанного господарства 18
2.3. Корпоративні вечірки для керівників компаній 23
2.4. Правові аспекти проведення корпоративних вечірок 31
ІІІ. Організація та проведення вечірки 36
Висновки 39
Використана література 42

Cмотрите также:
Організація дозвілля туризму «Анімаційна програма в готелі»

1. Призначення програми 3 2. Сценарій 4 2.1. Підготовка 4 2.2. Офіційна частина 6 2.3. Церемонія присвяти 7 2.4. Банкетна частина 9 2.5. Експромт "Назви вагу кокоса" 12 2.6. Експромт "Тринадцять кокосів" 13 2.7. Експромт "Карооке по-гавайські" 13 2.8. Сюрприз вечірки 14 2.9. Вільна частина свята 14 2.10. Фінал 15 3. Ігрова програма для вечірки 16 "Гавайські перевертиши". 16 "Танець із кокосом". 16 "Передай кокос". 17 "Черепашачі перегони" 18 "Фруктовий капкан". 18 "Кокосоноси". 19 Танець Забава "Лімбо по-гавайські". 19 4. Сценарний план 21 5. Монтажний лист 23 6. План організації простору 25 7. Мізансцена 26 8. Афіша 27

Кар’єра в бізнесі. Колодюк В.В.

1. Сутність та механізм досягнення кар’єри у бізнесі 3 2. Кар’єра у бізнесі Колодюка Володимира Вікторовича 4 Список використаної літератури 13

Економічні методи управління в готельному бізнесі

Вступ 3 1. Теоретичні засади економічного управління в готельному бізнесі 5 1.1. Планування господарської діяльності в готельному бізнесі 5 1.2. Комплексні цільові програми в готельному бізнесі 11 1.3. Комерційний розрахунок в готельному бізнесі 13 2. Дослідження методів управління на прикладі готельного підприємства ЗАТ "Київський готель "Мир" 15 2.1. Загальна характеристика ЗАТ "Київський готель "Мир" 15 2.2. Характеристика методів управління персоналом на підприємстві 26 2.3. Шляхи удосконалення методів управління на прикладі персоналу ЗАТ "Мир" 30 Висновок 36 Використана література 38

Договірні взаємовідносини в бізнесі

ВСТУП 3 1. ФОРМИ ДОГОВІРНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН В БІЗНЕСІ 4 2. КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПАРТНЕРІВ 9 ВИСНОВКИ 13 ЛІТЕРАТУРА 14

Формування конкурентних переваг на основі синергізму у бізнесі

Вступ 3 1. Конкурентні переваги підприємства: сутність, види та класифікація 5 2. Синергізм у бізнесі: поняття та актуальність процесу 10 3. Підвищення ефективності формування конкурентних переваг підприємства з застосуванням синергізму у бізнесі 14 Висновки 18 Список використаної літератури 21

Формування конкурентних переваг на основі синергізму у бізнесі

Вступ 3 1. Конкурентні переваги підприємства: сутність, види та класифікація 5 2. Синергізм у бізнесі: поняття та актуальність процесу 10 3. Підвищення ефективності формування конкурентних переваг підприємства з застосуванням синергізму у бізнесі 14 Висновки 18 Список використаної літератури 21

Контрольна з маркетингу в готельномі бізнесі

1. Методика оцінки конкурентної позиції підприємства. 1 2. Стан і розвиток конкуренції в готельному бізнесі м. Києва. 3 Список використаної літератури. 6

Інвестування

1. Інвестиції в бізнес України 3 2. Види кар’єри, кар’єра в бізнесі 6 3. Нові види технологій в бізнесі (інжиніринг, франчайзинг і т.д.) 9 Література 11

Контрольна робота з дисципліни інвестування

1. Інвестиції в бізнес України 3 2. Види кар’єри, кар’єра в бізнесі 6 3. Нові види технологій в бізнесі (інжиніринг, франчайзинг і т.д.) 9 Література 11

Франчайзинг у ресторанному бізнесі

Вступ 3 2. Аналіз франчайзингових відносин в українському ресторанному бізнесі 6 2.1. Ресторанний бізнес на ринку франчайзингових послуг 6 2.2. ТОВ «Назва 1» - зростання на основі франчайзингу 12 2.3. ТОВ «Назва 2» як приклад динамічної франчайзингової мережі 24 3. Напрями вдосконалення франчайзингових відносин у ресторанному бізнесі 28 3.1. Оптимізація розмірів франчайзингової винагороди 28 3.2. Оцінювання економічних результатів участі у франчайзингових відносинах 31 Висновки 33 Література 35