институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: mass media і маніпуляція суспільної думкою

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

mass media і маніпуляція суспільної думкою

Вступ 3

Розділ 1. Вплив засобів масової комунікації 6
1.1. Маніпуляція свідомістю людини як об єкт впливу засобів масової комунікації 6
1.2. Маніпулятивні можливості мас - медіа 8
1.3. Громадська думка як об’єкт впливу засобів масової комунікації 12

Розділ ІІ. Методи дослідження впливу засобів масової комунікації 15
2.1. Контент - аналіз (формалізований аналіз) документальної інформації 15
2.2. Спостереження і проблеми його використання в дослідженнях 17
2.3. Моніторинг громадської думки 19

Розділ ІІІ. Дослідження впливу засобів масової комунікації методом фокус-груп 21

Висновки 27

Список використаних джерел 29

Cмотрите также:
Психологічна маніпуляція та її вплив на масову свідомість суспільства

Вступ 2 Розділ І. Маніпуляція як суспільний феномен 6 1. Дослідження маніпуляції у працях західних і вітчизняних вчених 6 Резюме до глави 1 8 2. Політична маніпуляція, її суть та форми 9 3. Маніпуляція свідомістю людей через ЗМІ 23 Резюме до глави 3 31 Висновок 34 Література: 36

Translated of borrowings in the media (Робота написана англійською мовою: Переклад запозичень в пресі)

CONTENTS INTRODUCTION 3 CHAPTER І. THEORETICAL ASPECTS OF BORROWINGS IN UKRAINIAN 5 1.1 History of borrowings in Ukrainian 5 1.2 Reasons for borrowings 12 1.3 Classification of borrowings 17 CHAPTER ІІ. WAYS OF TRANSLATION OF BORROWINGS IN MEDIA TEXTS 21 2.1 Media texts as the source for borrowings 21 2.2 Ways of translation of borrowings 26 CONCLUSIONS 34 LITERATURE 36

Суспільна свідомість та її структура

Вступ 3 Поняття і сутність суспільної свідомості 4 Рівні суспільної свідомості 5 Форми суспільної свідомості 7 Ідеологія у системі суспільної свідомості 10 Духовний світ особистості і його структура 15 Висновки 19 Список використаної літератури 20

Система маркетингового планування на підприємстві

Вступ. 4 І розділ. Сутність планування. 9 1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8 1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13 1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15 1.4. Особливості планування в економіці України. 18 1.5. Принципи та типи планування в організації. 19 1.6. С истема планів організації. 26 ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31 2.1. Цілі та види реклами. 31 2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40 2.3. Методи формування бюджету. 42 2.4. Стратегія реклами. 46 2.5. Фактори рекламного планування. 53 ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61 3.1. Маркетингові дослідження. 61 3.2. Реклама. 61 3.3. Mass Media. TV. 62 3.4. Press advertorials. 63 3.5. Аналіз ринку. 63 3.6. Аналіз товару. 64 3.7. Марчендайзінг. 65 3.8. Внутрішня реклама. 66 3.9. Зовнішня реклама. 67 3.10. Promotion. 67 Висновки та пропозиції 69 Список використаної літератури 72 Додатки 74

Система маркетингового планування на підприємстві

Вступ. 4 І розділ. Сутність планування. 9 1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8 1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13 1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15 1.4. Особливості планування в економіці України. 18 1.5. Принципи та типи планування в організації. 19 1.6. С истема планів організації. 26 ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31 2.1. Цілі та види реклами. 31 2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40 2.3. Методи формування бюджету. 42 2.4. Стратегія реклами. 46 2.5. Фактори рекламного планування. 53 ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61 3.1. Маркетингові дослідження. 61 3.2. Реклама. 61 3.3. Mass Media. TV. 62 3.4. Press advertorials. 63 3.5. Аналіз ринку. 63 3.6. Аналіз товару. 64 3.7. Марчендайзінг. 65 3.8. Внутрішня реклама. 66 3.9. Зовнішня реклама. 67 3.10. Promotion. 67 Висновки та пропозиції 69 Список використаної літератури 72 Додатки 74

Система маркетингового планування на підприємстві

ЗМІСТ Вступ. 4 І розділ. Сутність планування. 9 1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8 1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13 1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15 1.4. Особливості планування в економіці України. 18 1.5. Принципи та типи планування в організації. 19 1.6. С истема планів організації. 26 ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31 2.1. Цілі та види реклами. 31 2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40 2.3. Методи формування бюджету. 42 2.4. Стратегія реклами. 46 2.5. Фактори рекламного планування. 53 ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61 3.1. Маркетингові дослідження. 61 3.2. Реклама. 61 3.3. Mass Media. TV. 62 3.4. Press advertorials. 63 3.5. Аналіз ринку. 63 3.6. Аналіз товару. 64 3.7. Марчендайзінг. 65 3.8. Внутрішня реклама. 66 3.9. Зовнішня реклама. 67 3.10. Promotion. 67 Висновки та пропозиції 69 Список використаної літератури 72 Додатки 74

Роль держави і права в забезпечені суспільної безпеки

ВСТУП 3 1. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУСПІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ — ОСНОВА ЗМІЦНЕННЯ ТА РОЗВИТКУ УКРАЇНИ ЯК СУВЕРЕННОЇ, ДЕМОКРАТИЧНОЇ ДЕРЖАВИ 4 2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ ДЕРЖАВИ В ГАЛУЗІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУСПІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ 10 3. ПРИЗНАЧЕННЯ І РОЛЬ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ТА ІНШИХ СПЕЦІАЛЬНИХ ОРГАНІВ ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНИХ ІНТЕРЕСІВ 18 4. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУСПІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ — ГОЛОВНА ПЕРЕДУМОВА ПЛІДНОГО МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА 28 ВИСНОВКИ 30 ЛІТЕРАТУРА 32

Поняття суспільної свідомості. Взаємозв'язок індивідуальної і суспільної свідомості

Вступ 3 Поняття суспільної свідомості. 4 Взаємозв'язок індивідуальної і суспільної свідомості. 4 Висновок 12 Перелік використаної літератури 14

Вплив інформації на формування суспільної думки

ВСТУП 3 1. Поняття суспільної думки 4 2. Вплив інформації на формування суспільної думки 9 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15

Роль держави і права в забезпеченні суспільної безпеки

Вступ 3 1. Функції держави і права щодо забезпечення суспільної безпеки. Правове регулювання 4 1.1. Функції держави щодо забезпечення суспільної безпеки 4 1.2. Функції права щодо забезпечення суспільної безпеки 5 1.3. Правове регулювання 6 2. Забезпечення правопорядку як необхідна умова забезпечення суспільної безпеки 10 2.1. Поняття правопорядку та суспільного порядку. Принципи правопорядку та вимоги до нього 10 2.2. Юридична відповідальність як необхідна умова встановлення правопорядку 15 2.3. Тероризм як особливо небезпечний спосіб порушення правопорядку 19 3. Гарантія прав та свобод людини як складова забезпечення суспільної безпеки 22 3.1. Поняття прав та свобод людини 22 3.2. Гарантії прав та свобод людини 23 3.3. Права та свободи біженців та вимушених переселенців 27 Висновки 32 Перелік використаної літератури 33