институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сучасні проблеми гуманізації освіти та виховання

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Курсовая | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Сучасні проблеми гуманізації освіти та виховання

ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Гуманізація українського суспільства та сучасні проблеми вищої освіти 4
2. Основні психологічні компоненти гуманізації освіти та виховання 8
3. Гуманізація освіти як основа розвитку сучасної освіти України 12
ВИСНОВОК 14
Список використаних джерел 15

Cмотрите также:
Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини

Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41

"Теорія елементарної освіти на шляху соціального становлення особистості"

Зміст 1. Вступ. 3 2. Особливості освіти за Гербартом: 6 2.2. Питання постановки цілей виховання 7 2.3. Управління в процессі освіти 8 2.4. Роль інтереса 10 2.5. Ступені та методи навчання 13 3. Концепція Герберта про розвиток особистості: 15 3.1. Моральне виховання 16 3.2. Засоби морального виховання. 17 3.3. Відкриття Кенигсбергської симінарії. 19 4. Заключення 21

Виховання як суспільне явище

1. Виховання і формування особистості 2. Виховання як спеціально організована діяльність по досягненню цілей освіти. 3. Ціль і задачі гуманістичного виховання. 4. Сутність особистості в гуманістичній концепції виховання. 5. Виховання як процес інтеріоризації загальнолюдських цінностей. 6. Тенденції і принципи гуманістичного виховання

Виховання як суспільне явище

1. Виховання і формування особистості 2. Виховання як спеціально організована діяльність по досягненню цілей освіти. 3. Ціль і задачі гуманістичного виховання. 4. Сутність особистості в гуманістичній концепції виховання. 5. Виховання як процес інтеріоризації загальнолюдських цінностей. 6. Тенденції і принципи гуманістичного виховання

"Теорія елементарної освіти на шляху соціального становлення особистості"

Зміст ВСТУП…………………………………………………………………...3 1. Особливості освіти за Гербартом…………………………………..6 1.1. Питання постановки цілей виховання…………………………..7 1.2. Управління в процессі освіти……………………………………8 1.3. Роль інтереса ……………………………………………………..10 1.4. Ступені та методи навчання……………………………………..13 2. Концепція Герберта про розвиток особистості……………………15 2.1. Моральне виховання……………………………………………..15 2.2. Психологічні погляди Гербарта…………………………………16 2.3. Засоби морального виховання…………………………………...18 2.4. Відкриття Кенигсбергської симінарії……………………………19 ВИСНОВОК……………………………………………………………..21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………24 Вступ

Сучасні проблеми організації економічної освіти в Україні

Вступ 2 Сучасні проблеми організації економічної освіти в Україні 3 Висновки 6 Список використаної літератури 8

Шляхи гуманізації взаємовпливу культури і природи

План Шляхи гуманізації взаємовпливу культури і природи 3 Шляхи гуманізації культури 6 Глобальні проблеми людства і соціальне прогнозування 8 Список використаної літератури 12

Особливості виховання у Стародавньому Римі

Зміст Вступ ……………………………………………………………………………...2 Розділ 1. Антична освітня парадигма ………………………………………..5 1.1. Розвиток освіти в античному суспільстві ……………………………….5 1.2. Система освіти та методи виховання …………………………………..13 Розділ 2. Римська система виховання ………………………………………17 2.1. Школа і педагогіка Стародавнього Рима ………………………………19 2.2. Етапи навчання у Давньому Римі ………………………………………21 Висновки ………………………………………………………………………..27 Список використаних джерел ………………………………………………..28

Сучасний стан розвитку цивілізації, її проблеми та роль екологічного виховання

План Вступ 3 1. Господарська діяльність людини та її вплив на довкілля 4 2. Глобальні екологічні проблеми сучасної цивілізації 9 3. Роль екологічного виховання та екологічної освіти в житті людини 16 Висновки 20 Література 21

Моральне виховання дітей

ВСТУП 1 І.АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 4 І.1. Дошкільна освіта України та Великобританії 4 І.2. Основи психологічної літератури, присвяченої питанню морального виховання дітей-дошкільників 8 І.3. Морально-естетичне дошкільне виховання в педагогічній літературі 11 ІІ. ЗАДАЧІ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 15 ІІ.1. Констатуючий експеримент 17 ІІ.2. Формуючий експеримент 21 ІІ.3. Контрольний експеримент 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33