институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Проектный анализ | Курсовая | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 26 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні

Вступ 3
1. Цінові стратегії 4
1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4
1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5
2. Маркетингові стратегії цін 7
2.1. Стратегія високих цін 7
2.2. Стратегія середніх цін 9
2.3. Стратегія низьких цін 9
2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10
2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11
2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12
2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13
2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15
2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16
Висновки 17
Список використаної літератури 18

Cмотрите также:
Особливості та перспективи реформування відносин власності в Україні

Зміст Вступ 3 1 Власність у системі виробничих відносин 5 1.1 Поняття, об’єкти та суб’єкти відносин власності 5 1.2 Зміст відносин власності як економічної категорії 6 1.3 Структура та юридичні аспекти відносин власності 10 2 Основні тенденції у відносинах власності на сучасному етапі 18 2.1 Зміст власності на фактор виробництва на сучасному етапі розвитку господарства 18 2.2. Трансформація відносини власності в Україні 23 3 Особливості та перспективи реформування відносин власності в Україні 35 Висновки 43 Використана література 46

Особливості та перспективи реформування відносин власності в Україні

Зміст Вступ 3 1 Власність у системі виробничих відносин 5 1.1 Поняття, об’єкти та суб’єкти відносин власності 5 1.2 Зміст відносин власності як економічної категорії 6 1.3 Структура та юридичні аспекти відносин власності 10 2 Основні тенденції у відносинах власності на сучасному етапі 18 2.1 Зміст власності на фактор виробництва на сучасному етапі розвитку господарства 18 2.2. Трансформація відносини власності в Україні 23 3 Особливості та перспективи реформування відносин власності в Україні 35 Висновки 43 Використана література 46

Соціальне страхування в системі ринкових відносин

Вступ 3 Розділ 1. Місце соціального страхування в системі ринкових відносин 5 1.1 Сутність та значення соціального страхування в системі ринкових відносин 5 1.2. Моделі адміністрування збору страхових внесків в умовах ринкової економіки 11 Розділ 2. Система соціального страхування в Україні на сучасному етапі розвитку ринкових відносин 14 2.1 Становлення системи соціального страхування в Україні 14 2.2 Характеристика сучасної системи соціального страхування в Україні 18 2.3. Страхування на випадок безробіття 20 2.4 Страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням 23 2.5. Страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності 26 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності роботи фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування 34 Висновки 42 Література 44 Додаток А. Страхові тарифи для роботодавців та найманих працівників на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у 2006 році 46 Додаток Б. Статистичні дані щодо розвитку соціального страхування в Україні 47

Християнство в контексті сучасності

Вступ 3 1. Загальні тенденції розвитку сучасного християнства 5 2. Католицизм на сучасному етапі 8 3. Православ’я на сучасному етапі 11 4. Основні напрямки розвитку сучасного протестантизму 15 Висновки 17 Література 19

Особливості та основні напрямки розвитку контрольно-ревізійної роботи на сучасному етапі розвитку економіки України

1. Особливості та основні напрямки розвитку контрольно-ревізійної роботи на сучасному етапі розвитку економіки України 2. Напрямки контролю за дохідною і видатковою частинами бюджету Використана література

Основні напрямки розвитку системи дошкільної освіти на сучасному етапі

Вступ. 3 1.Аналіз вітчизняної системи дошкільного виховання. 4 1.1.Загальна характеристика. 4 1.2.Організаційні проблеми. 8 1.3.Законодавчо-правові аспекти. 11 1.4.Програмно-методичне забезпечення галузі. 14 2.XXI сторіччя: нова освітня політика. 16 2.1.Історичні виклики XXI століття. 17 2.2.Напрямки змін системи освіти. 18 3.Основні напрямки розвитку системи дошкільного виховання на сучасному етапі. 25 Висновки та практичні рекомендації. 34 Список використаної літератури: 36

Суть, особливості та шляхи забезпечення ефективної цінової стратегії підприємства підприємства готельного господарства (готель "__") в умовах його реформування

Вступ 3 1. Стратегії ціноутворення в умовах готельного господарства 6 1.1. Маркетингова філософія бізнесу як передумова забезпечення конкурентоспроможності підприємств 6 1.2. Цінова політика та цінові стратегії виробника готельних послуг 13 1.3. Механізми ціноутворення на підприємствах Укоопспілки 24 2. Аналіз цінової політики готелю "__" 34 2.1. Загальні відомості про підприємство 34 2.2. Аналіз фінансового стану 41 2.3. Цілі цінової політики підприємства 50 3. Напрямки розробки та вдосконалення цінової стратегії підприємств Укркоопспілки 56 3.1. Інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємств 56 3.2. Вдосконалення стратегічних засобів конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації 69 3.3. Напрями вдосконалення цінової політики готелю "__" 78 4. Охорона праці 89 4.1. Юридично-правові аспекти 89 4.2. Санітарно-гігієнічні вимоги 93 4.3. Електробезпека 96 4.4. Пожежна безпека 99 Висновки 107 Література 111 Додаток. Фінансова звітність готелю «Кооператор» за 2006 р. 115

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Сутність та роль маркетингової цінової політики в системі маркетингу 6 1.2 Методи формування цінової політики підприємства в ринкових умовах 11 1.3 Особливості процесу маркетингового ціноутворення в умовах вітчизняного ринку 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “JOBI” 30 2.1 Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства 30 2.2 Аналіз системи цін та цінової стратегії підприємства 35 2.3 Аналіз кон’юнктури ринку лакофарбових виробів та конкурентного середовища підприємства 39 2.4 Аналіз цінової стратегії підприємства 45 2.5 Аналіз цінової тактики 57 2.6 Аналіз цін конкурентів 60 2.7 Аналіз ринкової ситуації 64 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА “JOBI” 70 3.1 Сегментація ринку споживачів продукції підприємства 70 3.2 Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку 74 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 81 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84 ДОДАТКИ 86

Основні тенденції організаційного прогресу на сучасному етапі розвитку підприємства

ВСТУП 2 1. ПОНЯТТЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. НОВІ УМОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ 5 1.2. ЕВОЛЮЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ 14 2. ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПРОГРЕСУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 18 2.1. ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ МЕРЕЖОПОДІБНИХ ПІДПРИЄМСТВ 18 2.2. ВІРТУАЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 35

Планування та управління ресурсною базою в туристичному підприємстві

Зміст Вступ 3 1. Теоретико-методологічні основи процесу формування стратегії розвитку підприємств готельного господарства 6 1.1. Основні напрямки управління комерційною діяльністю туристичного підприємства 6 1.2. Деякі аспекти управління фінансовими ресурсами підприємства 15 1.3. Проблеми ефективного функціонування підприємств сфери послуг 18 2. Управління ресурсною базою ВАТ "Туристичний комплекс "Пролiсок" 22 2.1. Загальні відомості по підприємство 22 2.2. Аналіз основних фінансових показників господарської діяльності готельного комплексу “Пролісок” 25 3. Формування стратегії розвитку підприємств готельного господарства 34 Висновки 36 Література 39 Метою роботи є розробка науково-методичних і практичних рекомендацій, спрямованих на ефективний розвиток туристичних підприємств на основі вдосконалення механізму менеджменту ресурсної бази. Об'єктом дослідження є процеси управління виробничо-господарською діяльністю підприємств туристичної галузі і реалізації туристичних послуг, зокрема ВАТ “Готельний комплекс “Пролісок”.. Предметом дослідження є механізм менеджменту ресурсної бази та інвестиційних процесів в туристичних підприємствах із врахуванням особливостей розвитку на сучасному етапі ринкових перетворень.