институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Показники з фінансів та організації управління в аналізі внутрішнього середовища підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Контрольная | Страниц: 10 | Год: 2010 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Показники з фінансів та організації управління в аналізі внутрішнього середовища підприємства



Вступ 3
1. Характеристика внутрішнього середовища підприємства 4
2. Система показників для аналізу внутрішнього середовища підприємства 7
Висновок 10
Список використаної літератури 11
Cмотрите также:
Дослідження внутрішнього середовища організації в умовах ринку

Вступ 3 1. Внутрішнє середовище підприємства поняття та основні компоненти 5 2. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «День» 14 2.1. Вивчення структури управління підприємством 14 2.2. Аналіз внутрішнього середовища компанії. 15 2.3. Управління персоналом на фірмі. 19 3. Шляхи вдосконалення управління внутрішнім середовищем підприємства 22 Висновки 27 Список використаної літератури 28

Аналіз внутрішнього середовища підприємства

Вступ 3 1.Загальна характеристика ВАТ "Кривбасрудмаш" 5 1.1.Спеціалізація підприємства 5 1.2 Цілі та задачі функціонування 5 2.Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Кривбасрудмаш" 8 2.1 Вивчення структури управління підприємством 8 2.2.Персонал як елемент внутрішнього середовища організації 11 2.3 Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції 20 3.Структура виробничого процесу 23 Висновки 26 Список використаної літератури 28

Поняття, характеристики та методи аналізу внутрішнього середовища підприємства (на прикладі компанії GfK Ukraine.)

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ (СУТНІСТЬ) ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ, СКЛАД ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЇХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ 5 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕХНІЧНО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКИХ ОЦІНЮЮТЬ СТАН ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ 12 3. ОБГРУНТУВАННЯ КЛЮЧОВИХ ЕЛЕМЕНТІВ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВІТЧИЗНЯНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ РІЗНОЇ ГАЛУЗЕВОЇ НАЛЕЖНОСТІ 35 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 53

ЧИННИКИ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (БАКАЛАВР)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Особливості та характеристика процесу формування внутрішнього середовища туристичного підприємства 5 1.2. Методичні основи проведення аналізу стану внутрішнього середовища в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Законодавча база, що регулює діяльність туристичного підприємства в умовах ринку 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ НАЗВА ” 26 2.1. Коротка характеристика діяльності «Назва» 26 2.2. Аналіз та оцінка стану внутрішнього середовища «Назва» 30 2.3. Система управління чинників внутрішнього середовища та їх вплив на ефективність діяльності «Назва» 45 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ СИСТЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ НАЗВА ” 51 3.1. Проблеми в діяльності «Назва» 51 3.2. Напрямки вдосконалення системи управління ефективності діяльності «Назва» 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТКИ 74

Внутрішнє та зовнішнє середовище організації (на прикладі)

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства 6 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 10 1.3. Методичні основи проведення аналізу стану внутрішнього середовища підприємства 13 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „Назва”) 18 2.1. Коротка характеристика діяльності ТОВ „Назва” 18 2.2. Аналіз зовнішнього середовища ТОВ „Назва” 20 2.3. Дослідження внутрішнього середовища ТОВ „Назва” 29 РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ „Назва” З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 34 3.1. SWOT-аналіз ТОВ „Назва” для визначення сильних і слабких сторін, загроз і можливостей 34 3.2. Шляхи подальшого розвитку ТОВ „Назва” на основі аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища 38 3.3. Формування стратегії подальшого розвитку ТОВ „Назва” 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Характеристика внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"

ЗМІСТ Вступ.......................................................................................................................... 3 1. Сутність та аналіз внутрішнього середовища................................................... 5 2. Характеристика елементів внутрішнього середовища...................................... 9 2.1. Цілі підприємства........................................................................................... 9 2.2. Структура підприємства................................................................................ 10 2.3. Торгово-технологічні процеси на підприємстві.......................................... 13 2.4. Класифікація персоналу підприємства. Завдання...................................... 17 3. Характеристика внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"........................ 23 3.1. Загальна характеристика господарювання ТОВ "ПРОГРЕС"................. 23 3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"............... 26 Висновки та пропозиції............................................................................................ 35 Використана література............................................................................................ 37

Аналіз менеджменту ВАТ “Агромаш”

ЗМІСТ Вступ....................................................................................................................3 1. Загальна характеристика ВАТ "Агромаш"......................................................5 1.1. Спеціалізація підприємства.....................................................................5 1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7 2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Агромаш"......................................10 2.1. Вивчення структури управління підприємством................................10 2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації.............13 2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................20 3. Дослідження зовнішнього середовища..........................................................25 3.1. Основні споживачі продукції підприємства........................................25 3.2. Аналіз конкурентного середовища.......................................................28 3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........32 3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................33 4. Структура виробничого процесу.....................................................................36 Висновки..................................................................................................... 39 Список використаної літератури...............................................................41 Додатки.........................................................................................................43

Аналіз менеджменту ВАТ "Сумсільмаш"

ЗМІСТ Вступ...................................................................................................................3 1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5 1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5 1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7 2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10 2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10 2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14 2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23 3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27 3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28 3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30 3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34 3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35 4. Структура виробничого процесу..................................................................39 Висновки..................................................................................................... 43 Список використаної літератури...............................................................45 Додатки........................................................................................................46

Сутність та аналіз внутрішнього середовища

ЗМІСТ Вступ.......................................................................................................................... 3 1. Сутність та аналіз внутрішнього середовища................................................... 5 2. Характеристика елементів внутрішнього середовища...................................... 9 2.1. Цілі підприємства........................................................................................... 9 2.2. Структура підприємства................................................................................ 10 2.3. Торгово-технологічні процеси на підприємстві.......................................... 13 2.4. Класифікація персоналу підприємства. Завдання...................................... 17 3. Характеристика внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"........................ 23 3.1. Загальна характеристика господарювання ТОВ "ПРОГРЕС"................. 23 3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"............... 26 Висновки та пропозиції............................................................................................ 35 Використана література............................................................................................ 37

Аналіз менеджменту Відкритого акціонерного товариства “Сумсільмаш”

ЗМІСТ Вступ...................................................................................................................3 1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5 1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5 1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7 2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10 2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10 2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14 2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23 3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27 3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28 3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30 3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34 3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35 4. Структура виробничого процесу..................................................................39 Висновки..................................................................................................... 43 Список використаної літератури...............................................................45 Додатки........................................................................................................46